Uliczna i filmowa perfekcja

Zdjęcie zrobione aparatem α7 III przez ambasadora Sony Europe Imaging, Mike’a Willa

„Użycie obiektywu Sony G Master jest kluczowe dla uchwycenia odpowiedniego momentu. Szybki autofokus sprawia, że udaje mi się zrobić zdjęcie w odpowiedniej chwili, a ostrość w całym kadrze umożliwia fotografowanie przy otwartej przysłonie i zapewnia szczegółowy obraz”.

                  Mike Will

                  Ambasador Sony Europe Imaging

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 35 mm f/1,4

Zdjęcie zrobione aparatem α9 przez ambasadora Sony Europe Imaging, Amedea Novellego 

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 35 mm f/1,4

Obiektyw zaawansowany:


Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny ZEISS 35 mm do pełnoklatkowych matryc obrazu

Powłoka ZEISS T* osłabiająca poświatę

Napęd silnikiem DDSSM – ciche i dokładne nastawianie ostrości

9-listkowa przysłona kołowa – piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Przeczytaj artykuły dotyczące tych produktów

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 24 – 70 mm f/4

Obiektyw średnio zaawansowany:


Zmiennoogniskowy obiektyw ZEISS do pełnoklatkowych matryc obrazu

Stała maksymalna przysłona F4 w całym zakresie ogniskowych

Powłoka ZEISS T* osłabiająca poświatę

7-listkowa przysłona kołowa: piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 24 – 70 mm f/4 OSS

Zdjęcie zrobione aparatem α7 II przez ambasadora Sony Europe Imaging, Murata Pulata

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 35 mm f/2,8

Zdjęcie zrobione aparatem α7S przez ambasadora Sony Europe Imaging, Alina Popescu

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 35 mm f/2,8

Obiektyw średnio zaawansowany:


Obiektyw ZEISS 35 mm do pełnoklatkowych matryc obrazu

Duża jasność: maksymalna przysłona F2,8

Powłoka ZEISS T* osłabia poświatę

7-listkowa przysłona kołowa zapewniająca piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Obiektyw APS-C 18 – 105 mm PZ f/4 G OSS

Obiektyw podstawowy


Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy typu G

Obiektyw zmiennoogniskowy z elektrycznym 6-krotnym zoomem

Stała maksymalna przysłona F4

7-listkowa przysłona kołowa

Soczewki ze szkła ED skutecznie zmniejszające aberrację chromatyczną

Obiektyw APS-C 18 – 105 mm PZ f/4 G OSS

Zdjęcie zrobione aparatem α6300 przez ambasadora Sony Europe Imaging, Dominica Frasera

Obiektyw APS-C 35 mm f/1,8 OSS

Wykonano aparatem NEX-6

Obiektyw APS-C 35 mm f/1,8 OSS

Obiektyw podstawowy


Wielofunkcyjny obiektyw o dużej jasności: F1,8

Lekkość i małe wymiary – około 45 mm długości

Wyrafinowana konstrukcja optyczna gwarantująca czyste, wyraźne obrazy

Wbudowany stabilizator obrazu Optical SteadyShot

Płynne, ciche, dyskretne działanie

Obiektyw APS-C 18 – 200 mm f/3,5–6,3 OSS

Obiektyw podstawowy


Elektryczna regulacja zoomu

11-krotny zoom umożliwiający zdjęcia z większej odległości

Sterowanie zoomem za pomocą aparatu lub obiektywem

>Stabilizator obrazu Optical SteadyShot z „aktywnym” trybem do filmowania w ruchu


Długość ogniskowej odpowiadająca pełnoklatkowemu aparatowi: 27 – 300 mm

Obiektyw APS-C 18 – 200 mm f/3,5–6,3 OSS

Wykonano aparatem NEX-6

Pełnoklatkowy obiektyw 28 mm f/2

Wykonano aparatem α7 II

Pełnoklatkowy obiektyw 28 mm f/2

Obiektyw podstawowy


Szeroki kąt widzenia (28 mm)

Duża jasność – maksymalna przysłona F2,0

9-listkowa przysłona kołowa zapewniająca piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Silnik liniowy – cicha praca przy nagrywaniu filmów

Obiektyw
logo

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz? 

Zobacz pełną gamę obiektywów do filmów i zdjęć ulicznych tutaj.

BEZPŁATNE ROCZNE PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI*

* Obowiązują postanowienia regulaminu. Tylko wybrane modele. Oferta nie łączy się z przedłużeniami gwarancji uzyskanymi wcześniej. 

Nauka dzień po dniu.

Bezpłatne wskazówki, porady i artykuły ambasadorów Sony Europe Imaging.