Ze względu na charakterystykę zestawu słuchawkowego priorytetowa jest transmisja między odtwarzaczem a lewą słuchawką. Może to powodować przerywanie dźwięku lub brak dźwięku w prawej słuchawce.
UWAGA: podczas korzystania z tego zestawu do połączeń głos będzie słyszany tylko z lewej słuchawki.
Zapoznaj się z następującymi problemami i spróbuj odpowiednich rozwiązań:
W środowisku, w którym sieć Wi-Fi, kuchenki mikrofalowe, telefony bezprzewodowe i inne urządzenia nadają fale radiowe w paśmie 2,4 GHz, problem można rozwiązać przez nadanie zestawowi słuchawkowemu priorytetu w sekcji Stabilne połączenie.
UWAGA: w przypadku urządzeń iPhone, iPad i innych urządzeń Bluetooth obsługujących kodek AAC zestawu słuchawkowego należy zawsze używać w trybie priorytetu w ramach trybu jakości dźwięku.
Ustaw tryb jakości dźwięku na priorytetowy w trybie stabilnego połączenia:
W przypadku smartfonów:
Jeśli używasz smartfonu, ustaw tryb za pomocą specjalnej aplikacji Headphones Connect.
1. Zainstaluj aplikację Headphones Connect ze sklepu Google Play.
2. Podłącz zestaw słuchawkowy do smartfonu, a następnie włącz aplikację Headphones Connect i zmień ustawienia
W przypadku urządzeń Walkman:
1. Wybierz Ustawienia.
2. Wybierz ustawienia połączenia urządzenia Bluetooth/dźwiękowego
3. Wybierz opcję Jakość odtwarzania bezprzewodowego
4. Ustaw priorytet dla połączenia SBC.
5. Ponownie połącz z zestawem słuchawkowym
1. Uruchom ponownie zestaw słuchawkowy, a następnie podłącz go do odtwarzacza.
2. WYŁĄCZ zasilanie.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk na lewej słuchawce, aż niebieski wskaźnik zacznie migać (ok. 2 s). W tym samym czasie prawa słuchawka wyłączy się. Obie słuchawki wyłączą się po podłączeniu ich do ładowarki.
3. WŁĄCZ zasilanie.
Naciśnij i przytrzymaj przyciski na lewej i prawej słuchawce, aż zamigają niebieskie wskaźniki (ok. 2 s)
4. Podłącz zestaw słuchawkowy do odtwarzacza i sprawdź, czy wydobywa się z niego dźwięk.