4.5 na podstawie 1,308 recenzji klientów
202
60
43
61
Znakomita
Dobra
Znakomita
Znakomita
Uwaga: recenzje produktów mogą dotyczyć różnych wersji. Nie gwarantuje się dostępności we wszystkich krajach pewnych wersji produktów, usług i/lub funkcji wzmiankowanych w recenzjach produktów.
Dobry TV w tej cenie, drobne niedociągnięcia
KD-55XH9096 27.10.2020 Autor: gumar Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany
Mam go ponad miesiąc więc trochę już potestowałem. Ogólnie jestem zadowolony z jakości obrazu, kolorów, funkcji, wyglądu itd. W porównaniu z ekranami konkurencyjnych firm wypada dobrze. Problemy o których piszę niżej nie są bardzo uciążliwe i z tego co sam obserwuje produkty konkurencji też mają podobne. Pozwolę sobie jednak je wymienić, może Sony naprawi część z nich jakąś aktualizacją firmware: - czasem podświetlenie w jakiejś linii się nagle zmienia. Widać to jako nagły rozbłysk lub cień na obrazie w linii poziomej, trwa to ułamek sekundy. - czasem zawiesza się przy przejściu z aplikacji typu Netflix lub HBO Go do oglądania źródła HDMI z dekodera (przycisk TV). Jest po prostu czarny ekran, nie wykrywa sygnału HDMI. Trzeba robić hard reset, zwykłe wyłączenie/włączenie TV pilotem nie pomaga.Trzeba wyłączyć z prądu! - podświetlenie matrycy jest ciemniejsze w narożnikach. Widać to szczególnie na jasnym (ale nie białym) tle np jasno-niebieskim. - oglądając mecz,przy poziomym ruch kamery, obraz jest dość mocno rozmazany. Po zatrzymaniu ruchu potrzebuje "chwilę" żeby wyostrzyć obraz. Może coś w ustawieniach procesora obrazu da się polepszyć?
Średnia
Średnia
Dobra
Znakomita
Dobra
Telewizor ma perspektywy ale jest niestabilny tech
KD-65XH9005 27.10.2020 Autor: Kamil89 Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany
Telewizor funkcje ma w sam raz do Xboxa series x i z tego tytułu go kupiłem jednak obecnie po dwóch tygodniach używania sprawa zgłoszona do suportu gdyż sam się codziennie po kilka razy restartuje lub zawiesza się , próbowałem już wszystkiego łącznie z kilkukrotnym przywocnenem do ustawień fabrycznych i nic, odradzam zakupu do momentu kiedy problem restartowania bedzie załatwiony gdyż z tego co czytam na forach wiele osób ma ten problem. Telewizor ten nawet w nocy sam się potrafi włączac.. a w dodatku przed restartem jest taki obraz jak na załączonym zdjęciu
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Średnia
Średnia
Recenzje klientów: 1,312
Tv Sony xh90
KD-55XH9005 08.12.2023 Autor: Siwek82
Nie polecam tv jakość nawet spoko ale serwis Sony dno w tv zakurzyl się w środku tzn matryca Sony wypielo sie na mnie nie uwzględniając gwarancji porażka...
Słaba
Słaba
Słaba
Od uruchomienia był już problem
215 cm (85'') 07.12.2023 Autor: MP012490
Kupiłem go jakiś rok temu i okazało się że matryca jest nieszczelna i zaciąga kuż serwis z wielką łaską usuną usterke jak to stwierdzili warunkowo bo według nich telewizor nie powinien wisieć na ścianie
Dostateczna
Dostateczna
Średnia
Doskonałą jakość
KD-55XH9005 26.11.2023 Autor: Areczek2289
Posiadam od roku i nie mam zastrzeżeń do jego funkcjonowania.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Super wybór
KD-55XH9096 23.11.2023 Autor: Wuki
Po kilku latach używania stwierdzam, że był to bardzo dobry wybór. Obraz bardzo dobrej jakości, do tego dwa gniazda HDMI 2.1, które działają idealnie- z konsolą PS świetnie wspólpracuje. Czerń i jasność idealna
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Najgorsz tv jaki miałam!! Przestrzegam przed zakup
KD-65XH9096 30.10.2023 Autor: Aniabe
Telewizor nie dział poprawnie tylko jakiś czas. Potem aktualizacja coś zepsuła i nie dało się oglądać bo obraz rozmazany. Kolejna aktualizacja naprawiła to na pół roku. Kolejna zepsuła ponownie. Obecnie nie da się nic oglądać. Jeśli ktoś lubi się bawić w taką loterię to niech kupuje 😬
Słaba
Średnia
Słaba
Witaj!
Bardzo nam przykro z powodu problemu.
Zachęcany do kontaktu z naszym supportem — postaramy się rozwiązać problem: https://cutt.ly/VwRcgojz
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Plamy od kurzu pod matrycą to standard
189 cm (75”) 12.10.2023 Autor: bogumił1974
Standard Sony dla TV po kilku miesiącach używania za prawie 7 tys. PLN to trójkątne ciemne plamy z kurzu w każdym narożniku i nieregularne w środku ekranu. Chciałem mieć TV inny niż większość moich znajomych, którzy postawili na najpospolitszą i tańszą konkurencję, to mam... Żenada włączyć przy kolegach, bo od razu pytają co to jest. Oglądanie sportów zimowych to narażenie się na permanentny stres z powodu plam na ekranie. Na szarym czy niebieskim tle nie jest lepiej. Dodam, że TV nie stoi w garażu czy na strychu, a w salonie, w domu w którym mieszka osoba uczulona na kurz, więc staramy się mieć "dość sterylnie"...Lepiej było wybrać Mantę i z radością zaakceptować stosunek jakości do ceny, bo tutaj to jest raczej odwrotnie proporcjonalne. Nigdy więcej Sony!
Średnia
Średnia
Dobra
Witaj!
Bardzo nam przykro z powodu problemu.
Dziękujemy też za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Niestety, kurz jest czynnikiem zewnętrznym, wiec usterki powstałe w jego wyniku nie są objęte gwarancją: https://cutt.ly/twQjAqsW
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Za ta kasę rewelka
215 cm (85'') 05.10.2023 Autor: Darek2433
Do tej pory miałem podobny model tylko 65 85 wymiata o obrazie nie na co pisać poprostu SONY
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Ocena fajne funkcje pozdrawiam serdecznie.
164 cm (65") 27.09.2023 Autor: farmer55
Kupiłem dwa tygodnie temu jak do teraz super. Polecam
Znakomita
Znakomita
Znakomita
TV 85XH9096 lepiej omijać z daleka
215 cm (85'') 21.09.2023 Autor: Tom PPP
TV ładnie wykonany, szybki procesor i bezproblemowa obsługa , niezły obraz , bardzo niskie zużycie energii i na tym koniec plusów. TV powinien cechować się możliwością odbioru programów, niestety nie potrafi poprawnie współpracować z modułem CI+ , pixele / artefakty do tego stopnia że nie wiadomo co sie ogląda , żadna aktualizacja na to nie pomoże , firma sony opowiada bajki o usuwającej ten problem aktualizacji by jakoś przetrwać okres gwarancyjny / rękojmi. Druga jeszcze gorsza wada produkcyjna to dostający się brud do wnętrza matrycy, jest to nie do przyjęcia w TV za 2-3 tyś a co dopiero w TV kilku krotnie droższym. Ja już nigdy więcej TV od SONY nie kupię, sklep SONY CENTRE zwrócił mi pieniądze dopiero jak opłaciłem i wziąłem biegłego rzeczoznawcę sądowego, graja na zmęczenie bo większość odpuszcza.
Słaba
Dobra
Znakomita
Witaj Tom PPP,
Bardzo nam przykro z powodu napotkanych niedogodności, niemniej dziękujemy za Twój poświęcony czas. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna.
Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL
Tv Sony
164 cm (65") 19.08.2023 Autor: Jarro_G
Świetny TV, piękne kolory, przydatne funkcje, ładny design.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Świetny telewizor
KD-85XH9096 16.08.2023 Autor: WojM
Telewizor od kilku lat dzielnie jest z nami i wszystko sprawnie działa. Osobiście nie widzę niczego co by jakoś mogło być zrobione lepiej - no może sortowanie programów TV, ale to raczej wygodniej na komputerze robić. Szczerze polecam ten model TV oraz praktycznie wszystkie TV marki Sony!
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Dwa oblicza
KD-55XH9096 01.08.2023 Autor: Marcin Brdys
Piękny telewizor l, super obraz. Padł po 2.5 roku użytkowania. Po poprzednia plazma od Samsunga chodziła 10 lat i sprzedałem znajomemu na działkę, gdzie chodzi i "dogrzewa domek już 4 rok"!!! Jestem WKU.... nigdy więcej Sony ( mam wasze aparaty, kino domowe, walkmany, konsole- wszystko powyżej 10 lat). Teraz powinniście zająć sie produkcją zabawek do piaskownicy a nie telewizorów!¡!!
Słaba
Znakomita
Średnia
Witaj Marcin Brdys!
Bardzo nam przykro z powodu problemu.
Dziękujemy też za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Po kalibracji ekran to bajka !
215 cm (85'') 07.07.2023 Autor: Dominiq28
Kupiony ! I nie zawiodłem się wszystkie funkcje są zadawalające. Szybkość działania rewelacja. Ogólnie tv na bardzo wysokim poziomie. Co bym poprawił. Obsługę pozakupową. Kupiłem tv że sklepu z wystawki ale... proponuję wprowadzić standardy sprzedaży. Np. Sklep nie może sprzedać tv z zastępczym pilotem, który nie ma wszystkich funkcji tv do obsługi (w imię dobra marki) .
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Opinia na temat jakości TV Sony
215 cm (85'') 25.06.2023 Autor: Lewander
Telewizory Sony to marka nie mająca sobie równych. Doskonała wizja i doskonały dźwięk. Naturalne kolory jakich żadna firma poza Sony nie jest w stanie się nawet zbliżyć do jakości sprzętu Sony.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Tragiczny model !!!
215 cm (85'') 12.04.2023 Autor: BBKING
Tv po 3 miesiącach użytkowania trafił do serwisu z powodu podobno czynników zewnętrznych !!! Pod matryce dostał się kurz. To są jakieś żarty !!! Tv za 10 zł dostał czarnych plam na matrycy i jest to wada fabryczna moim zdaniem a serwis tylko jednorazowo czyści ją. Nie polecam tego modelu !!!
Średnia
Średnia
Średnia
Witaj BBKING!
Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam z powodu napotkanych niedogodności, natomiast kurz i zanieczyszczenia pod matrycą są spowodowane czynnikami zewnętrznymi. Nie jest to wada odbiornika.
Telewizor nie jest i nie może być hermetycznie szczelny, ponieważ musi mieć zapewnioną cyrkulację powietrza w celu chłodzenia podzespołów.
Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL
Telewizor Sony 65" XH90 4K Ultra HD
164 cm (65") 27.03.2023 Autor: darnok82
Kupiłem ten model telewizora głownie za dużo ilość pozytywnych opinii na temat jego matrycy i jakości obrazu. Jak pokazuje życie testy i opinie nie do końca pokrywają się z rzeczywistością. Mój egzemplarz posiada we wszystkich narożnikach zaciemnienia matrycy widoczne głównie na jasnych, jednolitych materiałach wideo/zdjęciach. Po zgłoszeniu tego "problemu" na gwarancji do autoryzowanego serwisu Sony, przyjechał do mnie serwisant który podczas oględzin/odbioru telewizora stwierdził ze problem mojego egzemplarza może być związany z usterka matrycy bądź jej zabrudzeniem. Po 3 tygodniach pobytu telewizora na serwisie dostałem informacje ze wszystko jest sprawne spełnia wszystkie normy Sony (poprosiłem Serwis który dokonywał weryfikacji mojego telewizora "o te normy" oraz informacje jak i czym był wykonany pomiar, ale nie otrzymałem zwrotnej informacji na moje pytanie), po prostu telewizory Sony tak maja. Wiec z góry odradzam wszystkim zakupu telewizorów tej marki no chyba nie zależy wam w telewizorze na jakości obrazu.
Średnia
Znakomita
Znakomita
Witaj darnok82!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów. Rzeczywiście, zaciemnione rogi są zgodne ze specyfikacjami odbiornika. Dzieje się tak, ponieważ telewizor wykorzystuje technologię podświetlenia Full Array lub technologię DIRECT LED, w której z tyłu ekranu rozmieszczone są różne paski LED. Czasami jasność może być nieco niższa / przyciemniona / ciemniejsza w rogach wyświetlacza.
Aby je zniwelować, należy wykonać wskazówki zawarte w artykule w linku: https://bit.ly/2EatnLA
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Plamy na matrycy a jeszcze nie ma roku
KD-85XH9096 15.03.2023 Autor: MarekSt
Telewizor ma super obraz, byłem bardzo zadowolony do czasu. Nie ma jeszcze roku a są już plamy na brzegach matrycy. Pod matrycę dostaje się kurz jest to wada telewizorów sony. TV normalnie użytkowany w mieszkaniu a serwis twierdzi, że za duże zapylenie, kpina z ludzi i bezwartościowa gwarancja. Ten problem na forum ma jeszcze 9 osób.
Słaba
Znakomita
Znakomita
Witaj MarekSt!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Niestety, kurz pod matrycą to czynnik zewnętrzny, a gwarancją nie pokrywa usterek powstałych w ten sposób: https://bit.ly/2BDavmB
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Sony Bravia
KD-65XH9096 20.02.2023 Autor: Daro3215
Sony Bravia 65 cali jest jak dla mnie perfekcyjny zestaw razem z sondbarem
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Było pięknie do czasu
189 cm (75”) 12.02.2023 Autor: Rob Bob
Telewizor super decydując się na markę Sony myślałem że kupuje coś klasy premium i było tak do czasu, po roku użytkowania cienie pojawiły się na telewizorze. Reklamacja nie uznana bo jak to serwisant stwierdził mieszkam na ślasku a że jest smug to tak się dzieje. Był to domnie absurd nie mieszkam w kotłowni nawet w domu niemam pieca ani pieca gazowego ani węglowego.stwierdzenie że przy zakupie nie pisało że to telewizor pyło odporny nie przekonało mnie i nie zamierzam odpuścić. Sony olewa sprawę a ja nie odpuszczam bo przenigdy nie stało mi się tak z telewizorem.
Słaba
Znakomita
Znakomita
Witaj Rob Bob,
Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam z powodu doznanych niedogodności jednak, w tej sprawie pragniemy podtrzymać decyzję autoryzowanego centrum serwisowego. Kurz i zanieczyszczenia pod matrycą są spowodowane czynnikami zewnętrznymi. Nie jest to wada odbiornika i jako taka nie może zostać naprawiona w ramach gwarancji.
Telewizor nie jest i nie może być hermetycznie szczelny, ponieważ musi mieć zapewnioną cyrkulację powietrza w celu chłodzenia podzespołów.
Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL
Pięta Achillesową - pilot
189 cm (75”) 27.01.2023 Autor: Kastor80
Telewizor XH9096 75" jest rewelacyjny. Natomiast bezwzględną karę więzienia powinna dostać osoba która jest odpowiedzialna za pilota. Takiego chłamu to już dawno nie widzialem, brzydkie, nie ergonomiczne, brak podświetlenia klawiszy. Pilot rodem z lat w 90. Przestrzegam przed zakupem ekstra pilota, takiego z metalowym panelem i podświetleniem. Jest to jescze większy badziewi który wciąga baterie jak szalony, min. jedna wymiana baterii w miesiącu.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Brak
164 cm (65") 22.01.2023 Autor: manula
Kiepski produkt. Nie kupię więcej telewizora Sony. Telewizor do wymiany a jest jeszcze na gwarancji,
Dobra
Dobra
Dobra
Witaj manula!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Bardzo nam przykro z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności. Jeśli wymiana odbiornika nie jest dla Ciebie satysfakcjonującym rozwiązaniem, zapraszamy do kontaktu, postaramy się pomóc: https://bit.ly/3JaDGRv
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Większej tandety nie miałem. Pieniądze w błoto.
KD-55XH9096 15.01.2023 Autor: Junior19770419
Ciagle się zawiesza. Codziennie trzeba go wyłączać i włączać z przodu. Orawie żadnego filmu nie można na nim odtworzyć. Klonowanie obrazu z najnowszego i najlepszego iphone na rynku haczy i zawiesza się. Największy badziew z jakim miałem do czynienia w swoim życiu a jestem elektronikiem. Dla przykładu stary 10 cio letni lg śmiga aż miło.
Dostateczna
Średnia
Średnia
Witaj Junior19770419!
Dziękujemy za Twoją opinię, zostanie ona wzięta pod uwagę przy procesie udoskonalania naszych produktów.
Poniżej przesyłam link do aktualizacji telewizora, która może pomóc rozwiązać wymienione przez Ciebie problemy. Jeśli to nie pomoże, przywróć prosze telewizor do ustawień fabrycznych i skontaktuj się z Nami.
https://bit.ly/3ZN93r9
https://bit.ly/3wcCmWq
https://bit.ly/3XnOEXY
Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL
Very good and accurate pictures... But...
KD-55XH9096 05.01.2023 Autor: Markus87RM
I own this Sony since 2 years and I can say that despite low viewing angle I'm very satisfied about picture quality and accuracy especially with movies and video-games (HDR peak luminance could be better). But there are some flaws that are really annoying: -VRR has been implemented 1 year ago and is still bugged (blurry pictures, lower resolution, worse input lag and no Local Dimming), only 2021 models have been updated. -Even after several OS updates there are still some annoying bugs that hurt user experience such as sudden restart and HDMI CEC issues. -After 8 months some grey spots suddenly appeared to display hence I've called service to remove these spots. After some months they appeared again. So in a few words really good TV for pictures quality and accuracy but the mentioned flaws are unacceptable from a SONY TV which should be the best in market.
Średnia
Znakomita
Dobra
Hello Markus87RM!
Thank you for your opinion. it will be taken into account in the process of improving our devices. I send the link. Please contact us, we will try to help.
https://bit.ly/3Xd7zEw
Regards,
Patrycja @Sony Support PL
Bardzo dobra jakość
KD-65XH9096 02.01.2023 Autor: Mariusz240167
mam go już ponad 2 lata i jest super, super prezentuje się na ścianie
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Bardzo awaryjny produkt
KD-75XH9096 23.12.2022 Autor: Maciek60
Powtórna awaria o tym samym charakterze. Pod koniec stycznia 2022 wymiana płyty głównej. Obecnie ten sam problem. Duże trudności z internetowym zgłoszeniem usterki.
Słaba
Dobra
Dobra
Witaj Maciek60!
Przykro nam że doświadczyłeś problemów ze swoim urządzeniem. Zapraszam do kontaktu telefonicznego, postaramy się pomóc.
https://bit.ly/3C1f3lU
Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL
Wszystko OK
139 cm (55") 19.12.2022 Autor: BodzioJ
Telewizor ten kupiłem w październiku 2021. Polowałem na niego od czerwca lecz się rozchorowałem i zmieniły się priorytety. Niestety jesienią 2021 tych telewizorów juz nie było. Dlatego będąc przypadkowo w Rzeszowie Pani a RTVEUROAGD na moje pytanie dot. innego telewizora zaproponowała mi własnie ten. Jestem jej za to bardzo wdzięczny, bo myślałem że telewizory te się wyprzedały i już ich nie ma. A sam telewizor w tej cenie to BAJKA.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Świetny telewizor Sony Bravia KD-55XH9096
KD-55XH9096 09.12.2022 Autor: Artoo
Świetny telewizor z bardzo ładnymi kolorami, super dźwiękiem oraz dobrze działającymi funkcjami sieciowymi np. Netflix czy You toube. Niestety oryginalny pilot mimo bardzo niskiego korzystania z telewizora uległ uszkodzeniu. Blokują się przyciski uniemożliwiając poprawną pracę telewizora. Oryginalny pilot Zdelano w Kitae i nic nie dziwi. Jak można do tej klasy telewizora dodać tak tandetny piolot.
Dobra
Znakomita
Dobra
Witaj Artoo!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Uprzejmie informujemy, że pilot może zostać wymieniony pod gwarancją, jeśli takowa jeszcze trwa. W tym celu prosimy o kontakt drogą e-mailową: https://bit.ly/3HsRrKj
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Niestety żałuję tego zakupu
KD-65XH9096 20.10.2022 Autor: Miroino
TV eksploatuję już dwa lata. Pół roku po zakupie pojawiły się problemy dotyczące współpracy z modułem CAM CI nc+, totalna pikseloza. Poszedłem w koszty, wymieniłem konwerter, przewody, moduł CAM CI i pomogła dopiero wymiana płyty głównej przez autoryzowany serwis (na szczęście w ramach gwarancji). Po wymianie, obraz naprawdę ładny, ale działanie TV to jednak chyba najniższa z możliwych półek. TV często się wiesza (potrzebny reset), po aktualizacji "deja vu" ze ślamazarnego Windows 7, kręcące się kółko po zmianie kanału. Osobiście nigdy więcej nie zdecyduję się na produkt SONY, tym bardziej, że było drożej niż u koreańskiej konkurencji. Poza obrazem obsługa TV powinna być płynna, tutaj jednak tak nie jest. Szczerze nie polecam.
Słaba
Znakomita
Słaba
Witaj Miroino!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu samodzielnego wyeliminowania wspomnianych problemów, zalecamy przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych: https://bit.ly/3F6dLbL
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
piękne podsietlenie
164 cm (65") 06.09.2022 Autor: acha
kupiłem rok temu i ok. polecam wszystkim.Następny też taki kupię
Średnia
Dobra
Średnia
Zepsuł się po półtora roku.
KD-65XH9005 05.09.2022 Autor: WolfElk
Wrócił z naprawy z nową wadą. Obecnie nadal w naprawie już 3 tydzień. Poprzednio 2 tygodnie.
Średnia
Dobra
Średnia
Witaj WolfElk!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Jednocześnie bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że problem się nie powtórzy.
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Kino w domu
KD-85XH9096 02.09.2022 Autor: Manolothevip
Po okresie blisko dwóch lat eksploatacji mogę stwierdzić , ze decyzja o zakupie tego modelu była trafna. Telewizor ma doskonały obraz , nawet w słoneczne dni obraz jest super wyraźny. Duża przekątna daje odczucia kinowego seansu. Dodatkowym atutem jest jego multimedialność i intuicyjne aplikacje plus głosowe wyszukania.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Doskonały kontrast i doskonała jasność
164 cm (65") 31.08.2022 Autor: Twenty
Cieszę się, że udało mi się go kupić. Wspaniały design, cienka aluminiowa ramka i tył bardzo elegancki. Wspaniała jakość obrazu, wysoki kontrast i wysoka jasność zarówno w trybie SDR i HDR. Oglądanie filmów 'Marsjanin' i 'Greyhound' dało mi najlepsze wrażenia. A więc bardzo dobre odwzorowanie kolorów. Wspaniałą czerń i jasność. Wspaniały wygląd tv 65 cali z aluminiowymi akcentami i regulowany rozstaw nóżek (u mnie konieczny był wąski rozstaw).
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Jest dobry ale
KD-55XH9005 27.08.2022 Autor: Honzi
Brakuje możliwości regulacji ustawień dźwięku zaś ustawienia obrazu na HDR dla Ps5 nie robi większych wrażeń. Ogólna ocena BDB ale jako tv promowany do Ps5 to slabo
Dobra
Znakomita
Dobra
Witaj Honzi!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Wskazówki dotyczące ustawień dźwięku można znaleźć na stronie: https://bit.ly/3wFuc9Y
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Telewizor 85cali Sony Bravia
215 cm (85'') 06.08.2022 Autor: Jerzyel
Ciekawe funkcje, żywe kolory, wygląd, obsługa głosowa.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
nie polecam
KD-55XH9005 03.08.2022
Telewizor po 20 miesiącach codziennie się wyłącza i włącza sam podczas oglądania filmów, jest nadal na gwarancji ale już szwankuje. Dzwoniłem dzisiaj na infolinię SONY i nie mogą pomóc. Przestrzegam wszystkie osoby przed zakupem, gdy zacznie się psuć, nie uzyskacie żadnego wsparcia.
Słaba
Dostateczna
Dostateczna
Witaj Roman Kuzlecki!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu samodzielnego rozwiązania problemu zalecam wykonanie wskazówek z linku: https://bit.ly/3vGjD63
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Robi ogromne wrażenie :)
215 cm (85'') 13.07.2022 Autor: Mikolajter
Posiadamy ten produkt od 3 tygodni. Przed zakupem porównywałem tv sony z konkurencyjnymi firmami. Początkowo byłem zainteresowany inną marką ze względu na cenę, ale po analizie i porównaniach nie miałem wątpliwości, że sony jest bezkonkurencyjny. Kilka dni temu została wykonana kalibracja obrazu przez specjalistyczną firmę. Nie spodziewałem się że różnica w jakości obrazu może być aż tak duża. Naprawdę warto wydać kilkaset złotych na kalibrację jeżeli wydaje się nie mało na telewizor. Czujemy się jakbyśmy mieli małą salę kinową w salonie :). Wrażenie niesamowite. Połączyliśmy go z dobrym sprzętem audio i obecnie oglądanie koncertów, czy dobrej jakości filmów daje wiele satysfakcji :)
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Jak Led to tylko z matrycą VA
215 cm (85'') 21.06.2022 Autor: Maniek1886
Prawie rok zastanawiałem się czy Led Va czy oled może qled zawita do mojego nowo wybudowanego domu. Byłem bardzo długo nastawiony i przekonany, że mój wybór padnie na oleda. Mogłem sobie pozwolić na rozmiar 77 cali maksymalnie. Do Sony i jego matrycy przekonało mnie to, że mam słoneczny salon i oglądania coś na oledzie w dzień byłby dramatem. Na plus jeszcze w stosunku do wyżej wymienionej matrycy jest to, że jest tu prawdziwy i mocny hdr oraz biel jest biała i jasna! Sąsiadowi też poleciłem Sony z tą matrycą z strefową wygaszanią pixeli.Drugi raz też bym go wybrał. Czerń jest czarna i głęboka i kontrast znakomity. Rozmiar ma znaczenie ;) !
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Telewizor przeciętny.
KD-55XH9096 10.06.2022 Autor: Bedrys
Telewizor przeciętny. Po 15 miesiacach zepsuł się i został wymieniony na inny sprawny, ale nie nowy. Patrząc na daty produkcji to ten nowy, ktory dostaliśmy jest strezy o killka miesiecy od tego zepsutego, ale gwarancja liczy sie od nowa 24 miesiace. Telewizor podłączony jest do zestawu soundbar samsung i ciagle ma problemy z tym. Gdy korzystam z pilota telewizyjnego i chcę przyciszyć calkiem to przycisza wysokie tony praktycznie do zera pozostawiając tylko basy, dopiero obsługa pilotem do soundbara daje efekty. Adroid działa dobrze, intermet też, połączenie z telefonem tak sobie, raz działa raz nie. Ogólnie jestem zadowolony, ale telewizor ma wady, nad ktorymi należy popracować. Stary 15 letni telewizor sony brawia działa mi do dzisiaj, dlatego zakupilem kolejny tego samego producenta, ale widzę że nowy nie jest kuż tak dobry jak stary.
Średnia
Średnia
Dobra
Witaj Bedrys!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu samodzielnego zminimalizowania wymienionych problemów, zalecam wykonanie wskazówek zawartych w linkach:
https://bit.ly/39ko3aP
https://bit.ly/3xogFTI
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Posiada sporo ciekawych funkcji oraz bardzo dobry
164 cm (65") 31.05.2022 Autor: Kondek07
Jestem zadowolony po roku użytkowania polecam każdemu napewno będziecie zadowoleni!!!!
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Posiada dobre funkcje
164 cm (65") 31.05.2022 Autor: Marcin678
Kupiłem 2 tygodnie temu.jestem mega zadowolony.udalo się go kupić w mega promocji
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Jest duży
215 cm (85'') 09.05.2022 Autor: Dzwiedz70
Telewizor super! jedyny problem to moduł CA nie zawsze działa karta telewizyjna....
Znakomita
Dobra
Znakomita
Znakomita
Bravia XH9096
189 cm (75”) 01.05.2022 Autor: BobiHorn71
Naprawdę wielki telewizor. Kupiłem w listopadzie 2021,gdzieś po czterech miesiącach pojawiła się ciemna smuga w lewym dolnym rogu. Przy białym tle zaczęły pojawiać się dziwne okrągłe rozjaśnienia. Zgłosiłem sprawę do serwisu. Otrzymałem nowy telewizor. Na razie wszystko jest ok. Poczekamy zobaczymy. Na razie jest bardzo dobrze. Jeszcze jedno. Po podłączeniu urządzenia przenośnego USB o większej pojemności, telewizor bardzo, bardzo długo pobiera zawartość dysku. Nie było tego problemu z moim wcześniejszymi telewizorami innych marek. Ogólnie :obraz-bajka, dźwięk po własnych ustawieniach maxymalnie do czterech kresek. Polecam produkt i markę Sony, zwłaszcza Bravia
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Witaj BobiHorn71!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu smodzielnego wyeliminowania problemu z USB, zalecam skorzystanie ze wskazówek zawartych w linku: https://bit.ly/39sXr6W
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Kino w Domu
189 cm (75”) 23.04.2022 Autor: Arki Skoczów
Jestem Bardzo Zadowolony z zakupu tak dużego telewizora .75 cali robi robotę można oglądać go z bliska i z daleka nie ma znaczenia , pięknie wykonana ramka i Pilot z funkcją głosowa. Niesamowity obraz kolory czrnie kontrasty ,połączony z androidem naprawdę mega kino w domu do tego subwoofer i czuję się jak na seansie w dobrym kinie .
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Idealny
164 cm (65") 16.04.2022 Autor: Tomerx76
Przewyższa oczekiwania. Super obraz i dzwiek dobry stosunek ceny do jakości.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Obraz żyleta
KD-55XH9096 12.04.2022 Autor: Bednarz
Kupiłem na allegro wszystko ok obraz dobry wiele funkcji
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Po dwóch tygodniach używania wszystko wygląda oki
164 cm (65") 09.04.2022 Autor: Maniuto
Telewizor mam już 2 tygodnie chodzi sobie średnio 8godzin na dobę, to moja kolejna brawia, pierwszy miał już 12 lat i jeszcze śmiga, ale to były czasy gdzie Sony dawał 5 lat gwarancji na swoje telewizory. Obraz i dźwięk bez porównania względem starego na plus dla xh9096.Teraz podobno telewizory wytrzymuje 24 miesiące do końca gwarancji, zobaczymy;-) Myślę że będzie dobrze:-)
Znakomita
Dobra
Znakomita
Znakomita
XH90
215 cm (85'') 04.04.2022 Autor: Harry_77
Bardzo zadowolony jestem z zakupu idealny obraz o taki telewizor nam chodziło gorąco polecam wszystkim
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Jest duży i to był świetny wybór.
215 cm (85'') 26.03.2022 Autor: ps23
Tv posiadam od pół roku. Jestem zadowolony. Świetnie prezentuje się na ścianie. Wcześniej miałem tv Philips z ledami dlatego od siebie dołożyłem ledy , bo tego mi brakowało.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Produkt nie posiada obługi VIP5002W-PL
KD-55XH9096 25.03.2022 Autor: Marcin Mikowski
Produktu udało mi sie kupic ponad dwa lata temu i nie doczekałem się obsługi dekodera VIP5002W-PL
Słaba
Słaba
Słaba
Słaba
Witaj Marcin Mikowski!
Pragniemy zachęcić do kontaktu ze wsparciem technicznym firmy Sony — postaramy się rozwiązać podany problem: https://bit.ly/37WC6C8
Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL
Świetny produkt
215 cm (85'') 24.03.2022 Autor: Slydio
Naprawdę świetny telewizor. Duży o ciekawym designie i pięknych barwach w 4k
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Dobra
Obsługa intuicyjna
164 cm (65") 19.03.2022 Autor: Kjk624
Bez uwag, polecam,posiadam wszystkie sprzęty z firmy Sony
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Klasa Tv
189 cm (75”) 17.03.2022 Autor: User009
Mega jakość wykonania. Obraz jak i dźwięk na duży plus. Pilot dzialajacy bez celowania. Android szybki i sprawny. Oceniam na 10.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Święty produkt
139 cm (55") 15.03.2022 Autor: Kamilmax
Telewizor zakupiony tydzień temu świetny model rewelacyjny obraz, a działanie systemu jest ekspresowe
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Zbyt dużo żeczy które nie bolą, ale uwierają
KD-75XH9096 03.03.2022 Autor: Jackiller76
Telewizor mam od ponad roku. Głównie używam do oglądania TV kablowej, niekiedy jakiś streaming zdjęć/video jak są goście. Sporadycznie film z dostępnych serwisów. Nie chcę się rozpisywać o czerni i równomiernym podświetleniu, bo średnio mnie interesuje ten temat. Nie jest równomierne ale ok. Przede wszystkim TV miał do niedawna tendencję, że potrafił się wyłączyć z niewiadomego powodu. Nawet kilka razy w ciągu wieczoru. A to na TV, a to na YouTube a to podczas przełączania między aplikacjami. Rozwiązano to którąś aktualizacją i zaczęły się problemy z pixelozą na karcie CI. Trwało to bardzo długo aż do dzisiaj do takiego stopnia, że nie dało się nic oglądać (wcześniej nie wykrywał modułu CI a sztuczki z filtrami i wzmacniaczami nic nie dały poza wydaniem pieniędzy). Co chwila podczas włączania zamiast programu pojawia się jakiś konfigurator googleTV. Albo TV się zawiesza i trzeba go wyłączyć z gniazdka. Albo TV się włącza tak długo, że każdy kolejny ekran pojawia się po minutach... podobnie laguje podczas normalnej pracy (jakby jakieś procesy w tle działały i go blokowały. Przywracanie ustawień fabrycznych nie rozwiązywało problemów Na razie 3/5 za te uszczypliwości przez cały rok użytkowania w zasadzie na TV tylko. Zobaczymy co przyniesie dzisiejszy soft - póki co - pikseloza znikła. Powoli rozkręcam się wreszcie z zaletami android TV (wcześniej brak czasu) więc zobaczymy czy nie pojawią się dodatkowe problemy.
Witaj Jackiller76,
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Problemy z karta CI został rozwiązany.
Jeśli problem dalej występuje z zacinaniem się i wyłączaniem, zalecamy bezpośredni kontakt z działem pomocy technicznej:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Paula @Sony PL
Bravia
189 cm (75”) 23.02.2022 Autor: Wojwes
Doskonały obraz. Świetnie wyglądający tv i wielozadaniowy pilot.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Brak możliwości odtwarzania przez moduł CI
164 cm (65") 17.02.2022 Autor: Piotrek10100
Kupiłem telewizor z myślą o dobrym odtwarzaniu programów przez moduł CI. Niestety, kanały zawieszają się. Operator kanałów telewizyjnych wymieniał już kilkukrotnie moduły CI. Okazuje się, że ten rodzaj telewizoru nie ma prawidłowego oprogramowania na te rodzaje kart. Serwis stwierdził po dwóch dniach, że wszystko jest prawidłowe.
Znakomita
Dobra
Dobra
Dobra
Witaj Piotrek10100!
Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy poinformować, że problem z odbiorem kanałów z karty CAM w Twoim telewizorze zostanie rozwiązany poprzez aktualizację oprogramowania, która będzie dostępna 22-go lutego. Zachęcamy do śledzenia aktualności na naszej stronie: https://www.sony.pl/
Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL
Ładny obraz i dzwięk i na tym kończy się zachwyty
KD-65XH9005 15.02.2022 Autor: henderson
Jest to kolejny mój telewizor marki Sony w prawie 30-letniej historii z marką, ale pierwszy, który tak, mnie rozczarowuje. Zakupiony w grudniu 2020 r. nieraz dał się już we znaki. Zaraz na samym początku użytkowania samoistnie restartował się, problemy z włączeniem odbiornika, po kilku miesiącach i bodajże 2 aktualizacjach oprogramowania pojawiło się pikselowanie obrazu zarówno na TV SAT (moduł CAM Polsatu), jak i TV naziemnej. Reklamacja i wymiana płyty głównej. Po miesięcznej obserwacji od naprawy kolejne problemy tj. znacznie dłuższe ładowanie kanałów niż przed naprawą, problem z ładowaniem kanałów przy uruchomieniu TV, nieładowanie kanałów przy przełączaniu się między kanałami. Brak lub niekompletne wyświetlania informacji w EPG, pojawianie się komunikatów typu Moduł Cam Wyjęty, Moduł Cam włożony i tak czasem 2 -3 razy dziennie. Mniejsze i sporadyczne, ale nadal występujące pikselowanie obrazu mimo dostarczanej doskonałej sięgającej 100 punktów jakości i poziomu sygnału z Satelity. Ponadto niezrozumiałe pobieranie 20W energii na STANBY nawet przy odłączonym dostępie do internetu. Drugie zgłoszenie na rękojmi i sprzęt trafił do serwisu, co skończyło się stwierdzeniem, iż zgłaszanych problemów nie zaobserwowano i należy zdjąć blokadę rodzicielską z karty CAM, co przełoży się na szybsze ładowanie kanałów. Co śmieszniejsze takowa blokada wyłączona była od 5 lat, odkąd stosuję kartę CAM i która wcześniej działała bez zarzutów w doskonałym i bez problematycznym modelu W829B. Ponadto TV przeszło 1,5 roku na rynku i brak prawidłowo działającego VRR, problemy z płynnością obrazu w kreskówkach i innych materiałach wideo. Ponadto TV ma straszne problemy z ładowaniem zawartości materiału z serwera NAS. To jest po prostu tragedia. Drogi supporcie proszę, nie wspominaj tylko poniżej o konieczności przeprowadzenia aktualizacji, czy resetu do ustawień fabrycznych, bo to mam już opanowane do perfekcji. Przyznajcie się do problemu, a taki nie wątpliwie istnieje, patrząc na zamieszczane tu wpisy, jak i opinie na forach.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Dobra
Witaj henderson!
Dziękujemy za przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od naszych klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu samodzielnego wyeliminowania problemów z odbiorem modułu CI, zalecamy dokonanie naprawczej aktualizacji, której premiera jest zaplanowana na 22-go lutego.
Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL
Dramat Zakurzona matryca.
KD-85XH9096 11.02.2022 Autor: Mj1980
Tv mam od roku po tym czasie matryca bardzo się zakurzyła i są ciemne plamy. Odradzam zakup.
Dobra
Dostateczna
Znakomita
Dobra
Witaj Mj1980!
Dziękujemy za nadesłana opinię. Przykro nam z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności.
Jeśli życzysz sobie skonsultować spraw z naszym supportem serdecznie zapraszam do konaktu:
https://bit.ly/3BkzPez
Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL
Ładny obraz
164 cm (65") 06.02.2022 Autor: chudych
Telewizor ok, ma dobry obraz, ma wszystko co potrzebne jednak tv po włożeniu modułu tv cyfrowej trochę wolno przełącza kanały. Po dwóch tygodniach stracił dźwięk, ale serwis działa ok.
Znakomita
Dostateczna
Dobra
Dobra
Witaj chudych!
Dziękujemy za nadesłana opinię — każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Ilość informacji na temat problemu z modułem CAM oraz dźwiękiem jest niewystarczająca - zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią wsparcia technicznego: https://bit.ly/3BmBUXL
Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL
Dobry ale nie bez wad
164 cm (65") 03.02.2022 Autor: Irlandus
Po prawie roku używania, mogę zdecydowanie stwierdzić że był to dobry zakup. Telewizor ma kilka wad (największą jest to że czasem nie chce się załączyć - trzeba wyciągnąć wtyczkę), ale na tle konkurencji jest naprawdę dobrze. Obraz jest dobry i jasny na te żeby oglądać w dzień, ale widać segmenty podświetlania. Często nie działa pilot do sterowania dodatkowego osprzętu (mimo sparowania i poprawnego działania kilka godzin wcześniej - trzeba zrobić reset). Ogólnie jesteśmy zadowoleni ale chyba wolałbym dopłacić do czegoś innego. Fakt częstego resetowania czy potrzeby odłączenia od prądu potrafi irytować...
Dobra
Dobra
Znakomita
Znakomita
Witaj Irlandus!
Dziękujemy za nadesłana opinię. Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle ważny i
brany pod uwagę podczas pracy nad nowymi rozwiązaniami oraz aktualizacjami wprowadzanymi przez inżynierów Sony.
Celem próby samodzielnego wyeliminowania niedogodności zachęcam do zaktualizowania odbiornika do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3JduVmD
Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL
Fajny odbiornik TV, ale nie dioskonały
139 cm (55") 24.01.2022 Autor: Darko1970
Użytkuję go już jakiś czas, zdążyłem wyrobić sobie opinię. Odbiornik z kompletem potrzebnych funkcji, bardzo dobrą jakością obrazu i niezłym dźwiękiem. Sprawnie i szybko działający Android, ładny elegancki wygląd bez niepotrzebnych wodotrysków, sporo opcji konfiguracyjnych, możliwość nagrywania programu TV i jednoczesnego oglądania innego programu, łatwa obsługa, wbudowany tuner satelitarny. Nic nie jest jednak doskonałe, odbiornik ma kilka słabych punktów: - pobór mocy w trybie standby na poziomie 16-17W (mierzyłem) - co jest wartością moim zdaniem skandaliczną i nijak się ma do wartości podanej w instrukcji obsługi - nie mam pojęcia co on robi w trybie standby, - gniazdo sieciowe tylko 100Mb/s, jest wifi w paśmie 5GHz co ratuje nieco sytuację, - odtwarzacz nagranych programów działa słabo, wiesza się przy przewijaniu nagranego programu, - dość wolne przełączanie programów (przez chwilę pokazuje się kręcące się kółko), - w ciągu pół roku jakieś 3 razy zdarzył się samoistny restart odbiornika (bez wyraźnej przyczyny, w różnych okolicznościach), - czytałem o problemach przy korzystaniu z modułów dostępu warunkowego (CI) - ja nie korzystam, - pilot funkcjonalny, jednak ergonomia mogłaby być lepsza (w ciemnościach trudno znaleźć niektóre klawisze),
Znakomita
Dobra
Znakomita
Znakomita
Witaj Darko1970!
Dziękujemy za nadesłana opinię.
Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle istotny i brany pod uwagę podczas pracy nad nowymi rozwiązaniami i aktualizacjami.
Pragniemy zapewnić, iż uwaga została odnotowana w naszym systemie i przekazana do właściwego działu.
Celem samodzielnego wyeliminowania zgłaszanych niedogodności zachęcam do zaktualizowania telewizora do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3u5FYtu
Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL
Obraz
164 cm (65") 12.01.2022 Autor: Ser38
Wart swojej ceny, przede wszystkim za funkcje poprawy jakości obrazu są fenomalne.
Znakomita
Średnia
Znakomita
Znakomita
Doskonały !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KD-65XH9096 09.01.2022 Autor: mlodyyak
Mega zadowolony !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Próbowałem innych producentów , teraz tylko Sony
139 cm (55") 07.01.2022 Autor: Bojaar
Jakość i przy odrobinie zachodu dobra cena . Zdecydowanie polecam .
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Jestem zawiedziony im nowszy tym gorszy
164 cm (65") 06.01.2022 Autor: andrzejam
jestem zawiedziony . Po kupnie w telewizorze zaczyna mnie irytować obsługa. Ciężkie nieintuicyjne menu. problemy z nagrywaniem, brak pauzy, muł taki że 3s zmienia kanał, tragedia. Jakby było można oddać to bym oddał. Stary model 805 był dużo lepszy. nie polecam.
Dobra
Średnia
Znakomita
Słaba
Witaj andrzejam!
Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle cenny i brany pod uwagę podczas wprowadzania nowych aktualizacji, jak i w procesie udoskonalania sprzętu.
Zachęcam do wykonania resetu fabrycznego telewizora zgodnie z krokami wskazanymi w poniższym artykule:
https://bit.ly/3f5ICHh
oraz jego aktualizacji do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3r1Ya47
Wszelkie dostępne informacje pomocnicze producent zamieścił również na oficjalnej stronie wsparcia:
https://bit.ly/3GfmYMr
Jeśli życzyłbyś sobie dokosnultować sprawę z naszym supportem serdecznie zapraszam do kontaktu:
https://bit.ly/3GcPGNX
Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL
Awaria po 4 godzinach pracy
215 cm (85'') 03.01.2022 Autor: Keraj 70
Kupiłem z nadzieją że firma Sony jest najlepsza ale się zawiodłem
Znakomita
Średnia
Znakomita
Znakomita
Witaj Keraj 70
Dziękujemy za opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Zalecamy kontakt z działem pomocy technicznej:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Paula @Sony PL
Bardzo wyrazisty obraz i super dźwięk
164 cm (65") 01.01.2022 Autor: MateuszK
Posiadam tv od 2 tyg , jestem zadowolony z jakości obrazu oraz dźwięku . Na teraz mogę napisać ze jestem w fazie dalszego testowania ale na pewno jest to lepszy wybór niż samsung . Jedyny minus to pilot , duży i mało wygodny .
Znakomita
Znakomita
Dobra
Dobra
moduł cam - to porażka i koszmar
KD-55XH9096 30.12.2021 Autor: Andrzej M
Miałem kilka wcześniej innych telewizorów z modułami cam i wszystko było ok, ale żaden nie miał androida na pokłądzie. Zakupiłem ten telewizor i postanowiłem dokupić moduł cam Canal+ 4K. Mam też inny moduł n na kartę. Po włożeniu modułu do tv nie można nic oglądać. Obraz zarywa, szarpie, ginie, strzępy obrazu. Nie dość że tak jest na satelicie to po przełączeniu na naziemną jest dokładnie to samo. Po wyjęciu modułu wszystko wraca do normy. Czytałem wcześniej o tych problemach w internecie ale nie chciało mi się w to wierzyć. Ewidentnie wada fabryczna.Domagam się wymiany telewizora na sprawny. Jestem rozczarowany. Gdyby nie ta przypadłość telewizor ma naprawdę śliczny obraz , ale ta wada go przekreśla. Napisałem do sklepu w którym go zakupiłem o rękojmie.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Dobra
Witaj AndrzejM,
Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Trwają prace nad nowym oprogramowaniem, które rozwiąże problem
z jakością obrazu.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Paula @Sony PL
Tv sony
215 cm (85'') 28.12.2021 Autor: Lewy077
Telewizor robi wrażenie obraz i dźwięk rewelacja.system android pracuje wyśmienicie fantastyczne sterowanie obrazem i dźwiękiem polecam nawet najbardziej wybrednych klientom.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Super TV
215 cm (85'') 26.12.2021 Autor: Andi2
Jesteśmy bardzo zadowoleni bardzo dobra jakość obrazu
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Spełnił moje oczekiwania
139 cm (55") 25.12.2021 Autor: JaRoM75
Jestem zadowolony z telewizora . Świetnie nadaje się do oglądania i grania.
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Znakomita
Świetna jakość w dobrej cenie.
215 cm (85'') 17.12.2021 Autor: Sajmonella
Przesiadłem się z 75xg8096, różnica w wielkości jest, aczkolwiek nie tak spektakularna jak przy przesiadce z 40->75. Świetna jakość obrazu, zdecydowanie lepsza czerń niż w xg8096. Android działa bardzo sprawnie. Zero problemów. Polecam. Dźwięku nie testowałem - podłączony soundbar.
Znakomita
Znakomita
Znakomita