1285

4.5 na podstawie 1,285 recenzji klientów

932
201
59
42
51
Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

Uwaga: recenzje produktów mogą dotyczyć różnych wersji. Nie gwarantuje się dostępności we wszystkich krajach pewnych wersji produktów, usług i/lub funkcji wzmiankowanych w recenzjach produktów.

Najbardziej pomocna pozytywna
0

Dobry TV w tej cenie, drobne niedociągnięcia

KD-55XH9096 27.10.2020 Autor: gumar Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany

Mam go ponad miesiąc więc trochę już potestowałem. Ogólnie jestem zadowolony z jakości obrazu, kolorów, funkcji, wyglądu itd. W porównaniu z ekranami konkurencyjnych firm wypada dobrze. Problemy o których piszę niżej nie są bardzo uciążliwe i z tego co sam obserwuje produkty konkurencji też mają podobne. Pozwolę sobie jednak je wymienić, może Sony naprawi część z nich jakąś aktualizacją firmware: - czasem podświetlenie w jakiejś linii się nagle zmienia. Widać to jako nagły rozbłysk lub cień na obrazie w linii poziomej, trwa to ułamek sekundy. - czasem zawiesza się przy przejściu z aplikacji typu Netflix lub HBO Go do oglądania źródła HDMI z dekodera (przycisk TV). Jest po prostu czarny ekran, nie wykrywa sygnału HDMI. Trzeba robić hard reset, zwykłe wyłączenie/włączenie TV pilotem nie pomaga.Trzeba wyłączyć z prądu! - podświetlenie matrycy jest ciemniejsze w narożnikach. Widać to szczególnie na jasnym (ale nie białym) tle np jasno-niebieskim. - oglądając mecz,przy poziomym ruch kamery, obraz jest dość mocno rozmazany. Po zatrzymaniu ruchu potrzebuje "chwilę" żeby wyostrzyć obraz. Może coś w ustawieniach procesora obrazu da się polepszyć?

Jakość obrazu

Średnia

Jakość dźwięku

Średnia

Cechy

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

5

0

Zgłoś naruszenie
Najbardziej pomocna krytyczna
0

Telewizor ma perspektywy ale jest niestabilny tech

KD-65XH9005 27.10.2020 Autor: Kamil89 Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany

Telewizor funkcje ma w sam raz do Xboxa series x i z tego tytułu go kupiłem jednak obecnie po dwóch tygodniach używania sprawa zgłoszona do suportu gdyż sam się codziennie po kilka razy restartuje lub zawiesza się , próbowałem już wszystkiego łącznie z kilkukrotnym przywocnenem do ustawień fabrycznych i nic, odradzam zakupu do momentu kiedy problem restartowania bedzie załatwiony gdyż z tego co czytam na forach wiele osób ma ten problem. Telewizor ten nawet w nocy sam się potrafi włączac.. a w dodatku przed restartem jest taki obraz jak na załączonym zdjęciu

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Cechy

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

9

0

Zgłoś naruszenie

Recenzje klientów: 1,285

Modele

0

Niestety żałuję tego zakupu

KD-65XH9096 20.10.2022 Autor: Miroino

TV eksploatuję już dwa lata. Pół roku po zakupie pojawiły się problemy dotyczące współpracy z modułem CAM CI nc+, totalna pikseloza. Poszedłem w koszty, wymieniłem konwerter, przewody, moduł CAM CI i pomogła dopiero wymiana płyty głównej przez autoryzowany serwis (na szczęście w ramach gwarancji). Po wymianie, obraz naprawdę ładny, ale działanie TV to jednak chyba najniższa z możliwych półek. TV często się wiesza (potrzebny reset), po aktualizacji "deja vu" ze ślamazarnego Windows 7, kręcące się kółko po zmianie kanału. Osobiście nigdy więcej nie zdecyduję się na produkt SONY, tym bardziej, że było drożej niż u koreańskiej konkurencji. Poza obrazem obsługa TV powinna być płynna, tutaj jednak tak nie jest. Szczerze nie polecam.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Słaba

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
24.10.2022

Witaj Miroino!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu samodzielnego wyeliminowania wspomnianych problemów, zalecamy przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych: https://bit.ly/3F6dLbL

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

piękne podsietlenie

164 cm (65") 06.09.2022 Autor: acha

kupiłem rok temu i ok. polecam wszystkim.Następny też taki kupię

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Zepsuł się po półtora roku.

KD-65XH9005 05.09.2022 Autor: WolfElk

Wrócił z naprawy z nową wadą. Obecnie nadal w naprawie już 3 tydzień. Poprzednio 2 tygodnie.

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
07.09.2022

Witaj WolfElk!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Jednocześnie bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że problem się nie powtórzy.

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Kino w domu

KD-85XH9096 02.09.2022 Autor: Manolothevip

Po okresie blisko dwóch lat eksploatacji mogę stwierdzić , ze decyzja o zakupie tego modelu była trafna. Telewizor ma doskonały obraz , nawet w słoneczne dni obraz jest super wyraźny. Duża przekątna daje odczucia kinowego seansu. Dodatkowym atutem jest jego multimedialność i intuicyjne aplikacje plus głosowe wyszukania.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Doskonały kontrast i doskonała jasność

164 cm (65") 31.08.2022 Autor: Twenty

Cieszę się, że udało mi się go kupić. Wspaniały design, cienka aluminiowa ramka i tył bardzo elegancki. Wspaniała jakość obrazu, wysoki kontrast i wysoka jasność zarówno w trybie SDR i HDR. Oglądanie filmów 'Marsjanin' i 'Greyhound' dało mi najlepsze wrażenia. A więc bardzo dobre odwzorowanie kolorów. Wspaniałą czerń i jasność. Wspaniały wygląd tv 65 cali z aluminiowymi akcentami i regulowany rozstaw nóżek (u mnie konieczny był wąski rozstaw).

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jest dobry ale

KD-55XH9005 27.08.2022 Autor: Honzi

Brakuje możliwości regulacji ustawień dźwięku zaś ustawienia obrazu na HDR dla Ps5 nie robi większych wrażeń. Ogólna ocena BDB ale jako tv promowany do Ps5 to slabo

Wydajność

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
29.08.2022

Witaj Honzi!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

Wskazówki dotyczące ustawień dźwięku można znaleźć na stronie: https://bit.ly/3wFuc9Y

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Telewizor 85cali Sony Bravia

215 cm (85'') 06.08.2022 Autor: Jerzyel

Ciekawe funkcje, żywe kolory, wygląd, obsługa głosowa.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

nie polecam

KD-55XH9005 03.08.2022

Telewizor po 20 miesiącach codziennie się wyłącza i włącza sam podczas oglądania filmów, jest nadal na gwarancji ale już szwankuje. Dzwoniłem dzisiaj na infolinię SONY i nie mogą pomóc. Przestrzegam wszystkie osoby przed zakupem, gdy zacznie się psuć, nie uzyskacie żadnego wsparcia.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Dostateczna

Łatwość obsługi

Dostateczna

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
05.08.2022

Witaj Roman Kuzlecki!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

W celu samodzielnego rozwiązania problemu zalecam wykonanie wskazówek z linku: https://bit.ly/3vGjD63

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Robi ogromne wrażenie :)

215 cm (85'') 13.07.2022 Autor: Mikolajter

Posiadamy ten produkt od 3 tygodni. Przed zakupem porównywałem tv sony z konkurencyjnymi firmami. Początkowo byłem zainteresowany inną marką ze względu na cenę, ale po analizie i porównaniach nie miałem wątpliwości, że sony jest bezkonkurencyjny. Kilka dni temu została wykonana kalibracja obrazu przez specjalistyczną firmę. Nie spodziewałem się że różnica w jakości obrazu może być aż tak duża. Naprawdę warto wydać kilkaset złotych na kalibrację jeżeli wydaje się nie mało na telewizor. Czujemy się jakbyśmy mieli małą salę kinową w salonie :). Wrażenie niesamowite. Połączyliśmy go z dobrym sprzętem audio i obecnie oglądanie koncertów, czy dobrej jakości filmów daje wiele satysfakcji :)

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jak Led to tylko z matrycą VA

215 cm (85'') 21.06.2022 Autor: Maniek1886

Prawie rok zastanawiałem się czy Led Va czy oled może qled zawita do mojego nowo wybudowanego domu. Byłem bardzo długo nastawiony i przekonany, że mój wybór padnie na oleda. Mogłem sobie pozwolić na rozmiar 77 cali maksymalnie. Do Sony i jego matrycy przekonało mnie to, że mam słoneczny salon i oglądania coś na oledzie w dzień byłby dramatem. Na plus jeszcze w stosunku do wyżej wymienionej matrycy jest to, że jest tu prawdziwy i mocny hdr oraz biel jest biała i jasna! Sąsiadowi też poleciłem Sony z tą matrycą z strefową wygaszanią pixeli.Drugi raz też bym go wybrał. Czerń jest czarna i głęboka i kontrast znakomity. Rozmiar ma znaczenie ;) !

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Telewizor przeciętny.

KD-55XH9096 10.06.2022 Autor: Bedrys

Telewizor przeciętny. Po 15 miesiacach zepsuł się i został wymieniony na inny sprawny, ale nie nowy. Patrząc na daty produkcji to ten nowy, ktory dostaliśmy jest strezy o killka miesiecy od tego zepsutego, ale gwarancja liczy sie od nowa 24 miesiace. Telewizor podłączony jest do zestawu soundbar samsung i ciagle ma problemy z tym. Gdy korzystam z pilota telewizyjnego i chcę przyciszyć calkiem to przycisza wysokie tony praktycznie do zera pozostawiając tylko basy, dopiero obsługa pilotem do soundbara daje efekty. Adroid działa dobrze, intermet też, połączenie z telefonem tak sobie, raz działa raz nie. Ogólnie jestem zadowolony, ale telewizor ma wady, nad ktorymi należy popracować. Stary 15 letni telewizor sony brawia działa mi do dzisiaj, dlatego zakupilem kolejny tego samego producenta, ale widzę że nowy nie jest kuż tak dobry jak stary.

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
13.06.2022



Witaj Bedrys!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

W celu samodzielnego zminimalizowania wymienionych problemów, zalecam wykonanie wskazówek zawartych w linkach:

https://bit.ly/39ko3aP

https://bit.ly/3xogFTI

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Posiada sporo ciekawych funkcji oraz bardzo dobry

164 cm (65") 31.05.2022 Autor: Kondek07

Jestem zadowolony po roku użytkowania polecam każdemu napewno będziecie zadowoleni!!!!

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Posiada dobre funkcje

164 cm (65") 31.05.2022 Autor: Marcin678

Kupiłem 2 tygodnie temu.jestem mega zadowolony.udalo się go kupić w mega promocji

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jest duży

215 cm (85'') 09.05.2022 Autor: Dzwiedz70

Telewizor super! jedyny problem to moduł CA nie zawsze działa karta telewizyjna....

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Bravia XH9096

189 cm (75”) 01.05.2022 Autor: BobiHorn71

Naprawdę wielki telewizor. Kupiłem w listopadzie 2021,gdzieś po czterech miesiącach pojawiła się ciemna smuga w lewym dolnym rogu. Przy białym tle zaczęły pojawiać się dziwne okrągłe rozjaśnienia. Zgłosiłem sprawę do serwisu. Otrzymałem nowy telewizor. Na razie wszystko jest ok. Poczekamy zobaczymy. Na razie jest bardzo dobrze. Jeszcze jedno. Po podłączeniu urządzenia przenośnego USB o większej pojemności, telewizor bardzo, bardzo długo pobiera zawartość dysku. Nie było tego problemu z moim wcześniejszymi telewizorami innych marek. Ogólnie :obraz-bajka, dźwięk po własnych ustawieniach maxymalnie do czterech kresek. Polecam produkt i markę Sony, zwłaszcza Bravia

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
05.05.2022

Witaj BobiHorn71!


Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu smodzielnego wyeliminowania problemu z USB, zalecam skorzystanie ze wskazówek zawartych w linku: https://bit.ly/39sXr6W

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Kino w Domu

189 cm (75”) 23.04.2022 Autor: Arki Skoczów

Jestem Bardzo Zadowolony z zakupu tak dużego telewizora .75 cali robi robotę można oglądać go z bliska i z daleka nie ma znaczenia , pięknie wykonana ramka i Pilot z funkcją głosowa. Niesamowity obraz kolory czrnie kontrasty ,połączony z androidem naprawdę mega kino w domu do tego subwoofer i czuję się jak na seansie w dobrym kinie .

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
0

Idealny

164 cm (65") 16.04.2022 Autor: Tomerx76

Przewyższa oczekiwania. Super obraz i dzwiek dobry stosunek ceny do jakości.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
0

Obraz żyleta

KD-55XH9096 12.04.2022 Autor: Bednarz

Kupiłem na allegro wszystko ok obraz dobry wiele funkcji

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Po dwóch tygodniach używania wszystko wygląda oki

164 cm (65") 09.04.2022 Autor: Maniuto

Telewizor mam już 2 tygodnie chodzi sobie średnio 8godzin na dobę, to moja kolejna brawia, pierwszy miał już 12 lat i jeszcze śmiga, ale to były czasy gdzie Sony dawał 5 lat gwarancji na swoje telewizory. Obraz i dźwięk bez porównania względem starego na plus dla xh9096.Teraz podobno telewizory wytrzymuje 24 miesiące do końca gwarancji, zobaczymy;-) Myślę że będzie dobrze:-)

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

XH90

215 cm (85'') 04.04.2022 Autor: Harry_77

Bardzo zadowolony jestem z zakupu idealny obraz o taki telewizor nam chodziło gorąco polecam wszystkim

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Jest duży i to był świetny wybór.

215 cm (85'') 26.03.2022 Autor: ps23

Tv posiadam od pół roku. Jestem zadowolony. Świetnie prezentuje się na ścianie. Wcześniej miałem tv Philips z ledami dlatego od siebie dołożyłem ledy , bo tego mi brakowało.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Produkt nie posiada obługi VIP5002W-PL

KD-55XH9096 25.03.2022 Autor: Marcin Mikowski

Produktu udało mi sie kupic ponad dwa lata temu i nie doczekałem się obsługi dekodera VIP5002W-PL

Jakość obrazu

Słaba

Jakość dźwięku

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Słaba

Łatwość obsługi

Słaba

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
30.03.2022

Witaj Marcin Mikowski!

Pragniemy zachęcić do kontaktu ze wsparciem technicznym firmy Sony — postaramy się rozwiązać podany problem: https://bit.ly/37WC6C8

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Świetny produkt

215 cm (85'') 24.03.2022 Autor: Slydio

Naprawdę świetny telewizor. Duży o ciekawym designie i pięknych barwach w 4k

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Obsługa intuicyjna

164 cm (65") 19.03.2022 Autor: Kjk624

Bez uwag, polecam,posiadam wszystkie sprzęty z firmy Sony

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Klasa Tv

189 cm (75”) 17.03.2022 Autor: User009

Mega jakość wykonania. Obraz jak i dźwięk na duży plus. Pilot dzialajacy bez celowania. Android szybki i sprawny. Oceniam na 10.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Święty produkt

139 cm (55") 15.03.2022 Autor: Kamilmax

Telewizor zakupiony tydzień temu świetny model rewelacyjny obraz, a działanie systemu jest ekspresowe

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Zbyt dużo żeczy które nie bolą, ale uwierają

KD-75XH9096 03.03.2022 Autor: Jackiller76

Telewizor mam od ponad roku. Głównie używam do oglądania TV kablowej, niekiedy jakiś streaming zdjęć/video jak są goście. Sporadycznie film z dostępnych serwisów. Nie chcę się rozpisywać o czerni i równomiernym podświetleniu, bo średnio mnie interesuje ten temat. Nie jest równomierne ale ok. Przede wszystkim TV miał do niedawna tendencję, że potrafił się wyłączyć z niewiadomego powodu. Nawet kilka razy w ciągu wieczoru. A to na TV, a to na YouTube a to podczas przełączania między aplikacjami. Rozwiązano to którąś aktualizacją i zaczęły się problemy z pixelozą na karcie CI. Trwało to bardzo długo aż do dzisiaj do takiego stopnia, że nie dało się nic oglądać (wcześniej nie wykrywał modułu CI a sztuczki z filtrami i wzmacniaczami nic nie dały poza wydaniem pieniędzy). Co chwila podczas włączania zamiast programu pojawia się jakiś konfigurator googleTV. Albo TV się zawiesza i trzeba go wyłączyć z gniazdka. Albo TV się włącza tak długo, że każdy kolejny ekran pojawia się po minutach... podobnie laguje podczas normalnej pracy (jakby jakieś procesy w tle działały i go blokowały. Przywracanie ustawień fabrycznych nie rozwiązywało problemów Na razie 3/5 za te uszczypliwości przez cały rok użytkowania w zasadzie na TV tylko. Zobaczymy co przyniesie dzisiejszy soft - póki co - pikseloza znikła. Powoli rozkręcam się wreszcie z zaletami android TV (wcześniej brak czasu) więc zobaczymy czy nie pojawią się dodatkowe problemy.

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
07.03.2022

Witaj Jackiller76,

Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.

Problemy z karta CI został rozwiązany.

Jeśli problem dalej występuje z zacinaniem się i wyłączaniem, zalecamy bezpośredni kontakt z działem pomocy technicznej:

Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Bravia

189 cm (75”) 23.02.2022 Autor: Wojwes

Doskonały obraz. Świetnie wyglądający tv i wielozadaniowy pilot.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Brak możliwości odtwarzania przez moduł CI

164 cm (65") 17.02.2022 Autor: Piotrek10100

Kupiłem telewizor z myślą o dobrym odtwarzaniu programów przez moduł CI. Niestety, kanały zawieszają się. Operator kanałów telewizyjnych wymieniał już kilkukrotnie moduły CI. Okazuje się, że ten rodzaj telewizoru nie ma prawidłowego oprogramowania na te rodzaje kart. Serwis stwierdził po dwóch dniach, że wszystko jest prawidłowe.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
21.02.2022

Witaj Piotrek10100!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy poinformować, że problem z odbiorem kanałów z karty CAM w Twoim telewizorze zostanie rozwiązany poprzez aktualizację oprogramowania, która będzie dostępna 22-go lutego. Zachęcamy do śledzenia aktualności na naszej stronie: https://www.sony.pl/

Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL

0

Ładny obraz i dzwięk i na tym kończy się zachwyty

KD-65XH9005 15.02.2022 Autor: henderson

Jest to kolejny mój telewizor marki Sony w prawie 30-letniej historii z marką, ale pierwszy, który tak, mnie rozczarowuje. Zakupiony w grudniu 2020 r. nieraz dał się już we znaki. Zaraz na samym początku użytkowania samoistnie restartował się, problemy z włączeniem odbiornika, po kilku miesiącach i bodajże 2 aktualizacjach oprogramowania pojawiło się pikselowanie obrazu zarówno na TV SAT (moduł CAM Polsatu), jak i TV naziemnej. Reklamacja i wymiana płyty głównej. Po miesięcznej obserwacji od naprawy kolejne problemy tj. znacznie dłuższe ładowanie kanałów niż przed naprawą, problem z ładowaniem kanałów przy uruchomieniu TV, nieładowanie kanałów przy przełączaniu się między kanałami. Brak lub niekompletne wyświetlania informacji w EPG, pojawianie się komunikatów typu Moduł Cam Wyjęty, Moduł Cam włożony i tak czasem 2 -3 razy dziennie. Mniejsze i sporadyczne, ale nadal występujące pikselowanie obrazu mimo dostarczanej doskonałej sięgającej 100 punktów jakości i poziomu sygnału z Satelity. Ponadto niezrozumiałe pobieranie 20W energii na STANBY nawet przy odłączonym dostępie do internetu. Drugie zgłoszenie na rękojmi i sprzęt trafił do serwisu, co skończyło się stwierdzeniem, iż zgłaszanych problemów nie zaobserwowano i należy zdjąć blokadę rodzicielską z karty CAM, co przełoży się na szybsze ładowanie kanałów. Co śmieszniejsze takowa blokada wyłączona była od 5 lat, odkąd stosuję kartę CAM i która wcześniej działała bez zarzutów w doskonałym i bez problematycznym modelu W829B. Ponadto TV przeszło 1,5 roku na rynku i brak prawidłowo działającego VRR, problemy z płynnością obrazu w kreskówkach i innych materiałach wideo. Ponadto TV ma straszne problemy z ładowaniem zawartości materiału z serwera NAS. To jest po prostu tragedia. Drogi supporcie proszę, nie wspominaj tylko poniżej o konieczności przeprowadzenia aktualizacji, czy resetu do ustawień fabrycznych, bo to mam już opanowane do perfekcji. Przyznajcie się do problemu, a taki nie wątpliwie istnieje, patrząc na zamieszczane tu wpisy, jak i opinie na forach.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
18.02.2022

Witaj henderson!

Dziękujemy za przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od naszych klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

W celu samodzielnego wyeliminowania problemów z odbiorem modułu CI, zalecamy dokonanie naprawczej aktualizacji, której premiera jest zaplanowana na 22-go lutego.

Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL

0

Dramat Zakurzona matryca.

KD-85XH9096 11.02.2022 Autor: Mj1980

Tv mam od roku po tym czasie matryca bardzo się zakurzyła i są ciemne plamy. Odradzam zakup.

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
14.02.2022

Witaj Mj1980!

Dziękujemy za nadesłana opinię. Przykro nam z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności.
Jeśli życzysz sobie skonsultować spraw z naszym supportem serdecznie zapraszam do konaktu:
https://bit.ly/3BkzPez

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Ładny obraz

164 cm (65") 06.02.2022 Autor: chudych

Telewizor ok, ma dobry obraz, ma wszystko co potrzebne jednak tv po włożeniu modułu tv cyfrowej trochę wolno przełącza kanały. Po dwóch tygodniach stracił dźwięk, ale serwis działa ok.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
09.02.2022

Witaj chudych!

Dziękujemy za nadesłana opinię — każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

Ilość informacji na temat problemu z modułem CAM oraz dźwiękiem jest niewystarczająca - zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią wsparcia technicznego: https://bit.ly/3BmBUXL

Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL

0

Dobry ale nie bez wad

164 cm (65") 03.02.2022 Autor: Irlandus

Po prawie roku używania, mogę zdecydowanie stwierdzić że był to dobry zakup. Telewizor ma kilka wad (największą jest to że czasem nie chce się załączyć - trzeba wyciągnąć wtyczkę), ale na tle konkurencji jest naprawdę dobrze. Obraz jest dobry i jasny na te żeby oglądać w dzień, ale widać segmenty podświetlania. Często nie działa pilot do sterowania dodatkowego osprzętu (mimo sparowania i poprawnego działania kilka godzin wcześniej - trzeba zrobić reset). Ogólnie jesteśmy zadowoleni ale chyba wolałbym dopłacić do czegoś innego. Fakt częstego resetowania czy potrzeby odłączenia od prądu potrafi irytować...

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
07.02.2022

Witaj Irlandus!

Dziękujemy za nadesłana opinię. Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle ważny i
brany pod uwagę podczas pracy nad nowymi rozwiązaniami oraz aktualizacjami wprowadzanymi przez inżynierów Sony.
Celem próby samodzielnego wyeliminowania niedogodności zachęcam do zaktualizowania odbiornika do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3JduVmD

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Fajny odbiornik TV, ale nie dioskonały

139 cm (55") 24.01.2022 Autor: Darko1970

Użytkuję go już jakiś czas, zdążyłem wyrobić sobie opinię. Odbiornik z kompletem potrzebnych funkcji, bardzo dobrą jakością obrazu i niezłym dźwiękiem. Sprawnie i szybko działający Android, ładny elegancki wygląd bez niepotrzebnych wodotrysków, sporo opcji konfiguracyjnych, możliwość nagrywania programu TV i jednoczesnego oglądania innego programu, łatwa obsługa, wbudowany tuner satelitarny. Nic nie jest jednak doskonałe, odbiornik ma kilka słabych punktów: - pobór mocy w trybie standby na poziomie 16-17W (mierzyłem) - co jest wartością moim zdaniem skandaliczną i nijak się ma do wartości podanej w instrukcji obsługi - nie mam pojęcia co on robi w trybie standby, - gniazdo sieciowe tylko 100Mb/s, jest wifi w paśmie 5GHz co ratuje nieco sytuację, - odtwarzacz nagranych programów działa słabo, wiesza się przy przewijaniu nagranego programu, - dość wolne przełączanie programów (przez chwilę pokazuje się kręcące się kółko), - w ciągu pół roku jakieś 3 razy zdarzył się samoistny restart odbiornika (bez wyraźnej przyczyny, w różnych okolicznościach), - czytałem o problemach przy korzystaniu z modułów dostępu warunkowego (CI) - ja nie korzystam, - pilot funkcjonalny, jednak ergonomia mogłaby być lepsza (w ciemnościach trudno znaleźć niektóre klawisze),

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
27.01.2022

Witaj Darko1970!

Dziękujemy za nadesłana opinię.
Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle istotny i brany pod uwagę podczas pracy nad nowymi rozwiązaniami i aktualizacjami.
Pragniemy zapewnić, iż uwaga została odnotowana w naszym systemie i przekazana do właściwego działu.
Celem samodzielnego wyeliminowania zgłaszanych niedogodności zachęcam do zaktualizowania telewizora do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3u5FYtu

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Obraz

164 cm (65") 12.01.2022 Autor: Ser38

Wart swojej ceny, przede wszystkim za funkcje poprawy jakości obrazu są fenomalne.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Doskonały !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KD-65XH9096 09.01.2022 Autor: mlodyyak

Mega zadowolony !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Próbowałem innych producentów , teraz tylko Sony

139 cm (55") 07.01.2022 Autor: Bojaar

Jakość i przy odrobinie zachodu dobra cena . Zdecydowanie polecam .

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jestem zawiedziony im nowszy tym gorszy

164 cm (65") 06.01.2022 Autor: andrzejam

jestem zawiedziony . Po kupnie w telewizorze zaczyna mnie irytować obsługa. Ciężkie nieintuicyjne menu. problemy z nagrywaniem, brak pauzy, muł taki że 3s zmienia kanał, tragedia. Jakby było można oddać to bym oddał. Stary model 805 był dużo lepszy. nie polecam.

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Słaba

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
10.01.2022

Witaj andrzejam!

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle cenny i brany pod uwagę podczas wprowadzania nowych aktualizacji, jak i w procesie udoskonalania sprzętu.
Zachęcam do wykonania resetu fabrycznego telewizora zgodnie z krokami wskazanymi w poniższym artykule:
https://bit.ly/3f5ICHh

oraz jego aktualizacji do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3r1Ya47

Wszelkie dostępne informacje pomocnicze producent zamieścił również na oficjalnej stronie wsparcia:
https://bit.ly/3GfmYMr

Jeśli życzyłbyś sobie dokosnultować sprawę z naszym supportem serdecznie zapraszam do kontaktu:
https://bit.ly/3GcPGNX

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Awaria po 4 godzinach pracy

215 cm (85'') 03.01.2022 Autor: Keraj 70

Kupiłem z nadzieją że firma Sony jest najlepsza ale się zawiodłem

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
05.01.2022

Witaj Keraj 70

Dziękujemy za opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.

Zalecamy kontakt z działem pomocy technicznej:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Bardzo wyrazisty obraz i super dźwięk

164 cm (65") 01.01.2022 Autor: MateuszK

Posiadam tv od 2 tyg , jestem zadowolony z jakości obrazu oraz dźwięku . Na teraz mogę napisać ze jestem w fazie dalszego testowania ale na pewno jest to lepszy wybór niż samsung . Jedyny minus to pilot , duży i mało wygodny .

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
0

moduł cam - to porażka i koszmar

KD-55XH9096 30.12.2021 Autor: Andrzej M

Miałem kilka wcześniej innych telewizorów z modułami cam i wszystko było ok, ale żaden nie miał androida na pokłądzie. Zakupiłem ten telewizor i postanowiłem dokupić moduł cam Canal+ 4K. Mam też inny moduł n na kartę. Po włożeniu modułu do tv nie można nic oglądać. Obraz zarywa, szarpie, ginie, strzępy obrazu. Nie dość że tak jest na satelicie to po przełączeniu na naziemną jest dokładnie to samo. Po wyjęciu modułu wszystko wraca do normy. Czytałem wcześniej o tych problemach w internecie ale nie chciało mi się w to wierzyć. Ewidentnie wada fabryczna.Domagam się wymiany telewizora na sprawny. Jestem rozczarowany. Gdyby nie ta przypadłość telewizor ma naprawdę śliczny obraz , ale ta wada go przekreśla. Napisałem do sklepu w którym go zakupiłem o rękojmie.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
03.01.2022

Witaj AndrzejM,

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Trwają prace nad nowym oprogramowaniem, które rozwiąże problem
z jakością obrazu.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Tv sony

215 cm (85'') 28.12.2021 Autor: Lewy077

Telewizor robi wrażenie obraz i dźwięk rewelacja.system android pracuje wyśmienicie fantastyczne sterowanie obrazem i dźwiękiem polecam nawet najbardziej wybrednych klientom.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Super TV

215 cm (85'') 26.12.2021 Autor: Andi2

Jesteśmy bardzo zadowoleni bardzo dobra jakość obrazu

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Spełnił moje oczekiwania

139 cm (55") 25.12.2021 Autor: JaRoM75

Jestem zadowolony z telewizora . Świetnie nadaje się do oglądania i grania.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świetna jakość w dobrej cenie.

215 cm (85'') 17.12.2021 Autor: Sajmonella

Przesiadłem się z 75xg8096, różnica w wielkości jest, aczkolwiek nie tak spektakularna jak przy przesiadce z 40->75. Świetna jakość obrazu, zdecydowanie lepsza czerń niż w xg8096. Android działa bardzo sprawnie. Zero problemów. Polecam. Dźwięku nie testowałem - podłączony soundbar.

Jakość obrazu

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Sony 85cali 9096

215 cm (85'') 16.12.2021 Autor: DaveDaveOne

Potwór wielkosciowo Ale znikł na ścianie chodź widać jego całe na drugim końcu salonu który ma długości 10 metrów Rewaluacja zawsze tkwiłem w Samsungach ale Ten model robi robotę gry filmy koncerty Bajkowo aż naprawdę nie chcę się odejść od telewizora Obraz kosmos odświeżanie podświetlenie wszystko na Plus wygląd Jedyny minus to pilot bo też powinien być podświetlany jak innych Sony. Sumując na 5 gwiazdek daje 9,5 za pilota. Aaaa i ten Android robi swoje

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

posiada dobre funkcje

164 cm (65") 15.12.2021 Autor: bop 27

kupiłem dobry telewizor ale nie rewalacyjny warty polecenia.

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Do współpracy z modułami CI i PVR- NIE!!!!

KD-55XH9005 14.12.2021 Autor: Piotr_pl

Obraz ładny, dźwięk raczej słaby lub przeciętny. Pilot zbyt długi. Działanie androida takie średnie - ani źle ani super dobrze. Najgorzej wypada współpraca z modułami CI to jest jedna wielka porażka! Zawieszanie się tv brak sygnału bądź pikseli za....pomóc infolinii zero, pomóc serwisu - niech pan weźmie sobie dekoder zamiast modułu CI. Nagrywanie to porażka właśnie w połączeniu z modułem CI

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Dostateczna

Łatwość obsługi

Słaba

2

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
16.12.2021

Witaj Piotr_pl

Dziękujemy za opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Poniżej przesyłam pomocny link co do ustawień dźwięku:
https://bit.ly/3F1ip7L
Prace nad poprawnym użyciem CAM trwają, niebawem pojawi się aktualizacja z poprawkami.

Paula @Sony PL

0

Wszystko w porządku, sporo funkcji spełnienia ocze

215 cm (85'') 14.12.2021 Autor: Siwagrzywa

Korzystamy około 1 miesąca,wszystko gra mam nadzieję że tak dalej będzie.,pełna satysfakcja

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Ma wszystko czego oczekuje od tv

139 cm (55") 12.12.2021 Autor: Piotrz82

Użytkuje od kilku miesięcy. Świetny obraz, płynność obrazu i przełączania pomiędzy funkcjami, super dźwięk. Ponadto posiada wiele innym przydatnych funkcji takich jak np możliwość wyświetlania treści bezpośrednio z telefonu lub innego urządzenie czy możliwość sterowania głosem. Polecam

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Telewizor popsuł się drugi raz w ciągu 1,5 roku

KD-55XH9096 09.12.2021 Autor: Japaul

Półtora Roczny telewizor psuje się drugi raz. Po nie całym pół roku popsuła się płyta główna, teraz po półtora roku psuje się matryca (poziome paski na ekranie). Dodatkowo po aktualizacji przestały działać funkcje android tv takie jak projekcja obrazu z komórki.

Jakość obrazu

Słaba

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Średnia

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
13.12.2021

Witaj Japaul

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Mamy nadzieję, iż placówka serwisowa pozytywnie rozwiąże zgłaszany problem.

W przypadku pytań zalecam kontakt z pomoc techniczna:

Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.


Paula @Sony PL

0

Beznadziejna obsługa modułu CI

KD-55XH9096 09.12.2021 Autor: rutkowsky

Sam telewizor działa ok, ale obsługa modułów CI to jest powód do wstydu. Obraz jest tragiczny, dźwięk jest słabej jakości i telewizor się potrafi restartować 3x razy dziennie.

Jakość obrazu

Słaba

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Znakomita

2

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
13.12.2021

Witaj Rutkowsky

Dziękujemy za opinię.
Przesyłam poniżej pomocny artykuł o karcie CAM:

https://bit.ly/3GIE0m9

W przypadku pytań zalecam kontakt z pomoc techniczna:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.


Paula @Sony PL

0

Nie załącza się

KD-55XH9096 09.12.2021 Autor: Mada53

Telewizor zakupiony w listopadzie 2020 r w wyniku stwierdzonego: buczenia, samoistnej zmiany kanałów, samoistnego wyłączania i włączania, braku możliwości włączenia telewizora (możliwe po wyjęciu i ponownym włożeniu do gniazdka sieciowego), problemów z funkcją nagrywania, braku możliwości włączenia jakiegokolwiek kanału, w wyniku skutecznej reklamacji po kilku próbach naprawy dokonałem zmiany na taki sam model telewizora. Działał bez zarzutu od 19 grudnia 2020 r. do 2 grudnia 2021 r, kiedy to stwierdziłem, że aby włączyć kanał muszę wyjąć i ponownie włożyć moduł z kartą. Do dnia 9 grudnia sytuacja taka miała miejsce 4-krotnie. Ponadto nie wszystkie programy nagrywają się, a nagrane nie można dowolnie przesuwać w tył i do przodu. Masakra!!! Konieczna ponowna reklamacja a święta tuż, tuż!!

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
13.12.2021

Witaj Mada53

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przesyłam poniżej informacje pomocnicze:
https://bit.ly/31KH0zH
Jeśli występuje problemy z modułem CAM, zalecam kontakt z pomoc techniczna:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Posiada zestaw wspaniałych funkcji.

189 cm (75”) 08.12.2021 Autor: krip

Obraz perfekcyjny. Dźwięk najwyższej jakości. Nie trzeba podbijać go dodatkowym urządzeniem. Gorąco polecam.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Super sprset

215 cm (85'') 07.12.2021 Autor: rafekmielelc

Telewizor kupiony z spore pieniądze, działa ok ale nie potrafię ustawić obrazu . Dobry technik by się przydał.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Rewelacyjny obraz i szybkosc

KD-65XH9096 02.12.2021 Autor: Pitol

Polecam mega sprzet.wszystko kompatybilne.wiele funkcji

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świetny telewizor ale bez minusów

189 cm (75”) 26.11.2021 Autor: RaPiD123

Kupiłem około 2 tygodni temu, telewizor świetny jakościowo, obraz naprawdę robi wrażenie, wcześniej użytkowałem LG z systemem NanoCell ale nie ma on polotu do Sony. Android działa płynnie, bez zacięć i „myślenia”. Razem z tv lg użytkowałem soundbara od lg ale niestety te dwie firmy chyba za bardzo się nie lubią więc byłem zmuszony do zakupu innego soundbara, zakupiony JBL 5.1 o dziwo działa bez większych zastrzeżeń, oba soundbary podłączone po kablu HDMI ARC a mimo to telewizor współgrając z soundbarem LG go nie widział lub widział na chwile po czym przełączał samoczynnie dźwięk na glosniki z TV. Swoją drogą glosniki z TV to jest pomyłka, bez nagłośnienia to jest jakiś dramat. Ogólna ocena 4/5. Polecam

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
29.11.2021

Witaj RaPiD123

Dziękujemy za opinie.

Informuję iż firma Sony nie gwarantuje kompatybilności z innymi markami.

W przypadku problemów z dźwiękiem zalecam kontakt z działem pomocy technicznej, poniżej kontakt:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku


Paula @Sony PL

0

Dobry, ale ma braki i stwarza problemy

164 cm (65") 26.11.2021 Autor: WIESLAWDYB

Telewizor kupiłem 4 miesiące temu. Ogólnie działa sprawnie i dobrze. Zaletą na pewno jest Android. POWAŻNYM, MANKAMENTEM I WADĄ JEST PROBLEM PRAWIDŁOWEJ WSPÓŁPRACY Z MODUŁAMI CAM OPERATORA UPC. CO NAJMNIEJ 1 RAZ DZIENNIE PRACA MODUŁU SIE ZAWIESZA I JEDYNYM ROZWIĄZANIEM JEST WYJĘCIE I PONOWNE WŁOŻENIE MODUŁU DO TELEWIZORA. JEST TO BARDZO UCIĄŻLIWE.... TAK WIĘC OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE NIE DZIAŁA ZBYT DOBRZE... MAM NADZIEJĘ, ŻE SONY POPRAWI OPROGRAMOWANIE W ZAKRESIE WSPÓŁPRACY TELEWIZORA Z MODUŁAMI CAM UPC. BRAKUJE MI JESZCZE FUNKCJI PAP, KTÓRA OBECNA BYŁA W STARSZYCH MODELACH, A KONKURENCJA POSIADA. MOŻE SONY WRÓCI DO TEGO

Jakość obrazu

Średnia

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
29.11.2021

Witaj WIESLAWDYB

Dziękujemy za opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Poniżej przesyłam instrukcje pomocnicze o karcie CAM:

https://bit.ly/3d0xLgI

Zalecam także sprawdzić najnowszą aktualizację oprogramowania:

https://bit.ly/3D4iZ39

Paula @Sony PL

0

Dobry, ale ma braki i stwarza problemy

164 cm (65") 26.11.2021 Autor: WIESLAWDYB

Telewizor kupiłem 4 miesiące temu. Ogólnie działa sprawnie i dobrze. Zaletą na pewno jest Android. POWAŻNYM, MANKAMENTEM I WADĄ JEST PROBLEM PRAWIDŁOWEJ WSPÓŁPRACY Z MODUŁAMI CAM OPERATORA UPC. CO NAJMNIEJ 1 RAZ DZIENNIE PRACA MODUŁU SIE ZAWIESZA I JEDYNYM ROZWIĄZANIEM JEST WYJĘCIE I PONOWNE WŁOŻENIE MODUŁU DO TELEWIZORA. JEST TO BARDZO UCIĄŻLIWE.... TAK WIĘC OPROGRAMOWANIE SYSTEMOWE NIE DZIAŁA ZBYT DOBRZE... MAM NADZIEJĘ, ŻE SONY POPRAWI OPROGRAMOWANIE W ZAKRESIE WSPÓŁPRACY TELEWIZORA Z MODUŁAMI CAM UPC. BRAKUJE MI JESZCZE FUNKCJI PAP, KTÓRA OBECNA BYŁA W STARSZYCH MODELACH, A KONKURENCJA POSIADA. MOŻE SONY WRÓCI DO TEGO

Jakość obrazu

Średnia

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
30.11.2021

Witaj WIESLAWDYB!

Dziękujemy za opinię.
Wszelkie sugestie ze strony Klientów są brane pod uwagę podczas pracy nad
nowymi rozwiązaniami oraz wprowadzanymi aktualizacjami przez inżynierów Sony.
Istnieje mozliwość, iż moduł od operatora nie jest kompatybilny z odbiornikiem Sony.
Operator powinien dostarczyć Państwu wykaz kompatybilnych odbiorników Sony współdziałających z określonym modułem.

Pozdrawiam,
Martyna @SonyPL

0

Ma wszystko czego potrzebuję

215 cm (85'') 22.11.2021 Autor: Ojciec 3 nastolatków

Telewizor zakupiłem prawie pół roku temu, głównym powodem wymiany była chęć wykorzystania potencjału PS5 (4K) oraz pogarszający mi się wzrok przez co na moim poprzednim TV SONY nie zawsze widziałem ile minut jest do końca meczu :). Przejście z 46'' na 85" jest cudownym uczuciem! Ekran jest ogromny ale rzuca się to w oczy tylko przy wyłączonym TV, gdy się go włączy i usiądzie 4 metry od niego wszystko jest idealne. Niestety wsadziłem kable w porty HDMI 1 oraz HDMI 2, a obraz 4K z PS5 można tylko odebrac przez port HDMI 3. Nie mam śmiałości demontować go ze ściany aby do tego portu mieć dostęp. Dlatego polecam podłączenie kablów HDMI do wszystkich portów :) Nie wiem więc jak wygląda obraz w 4K ale ten w 2K mi wystarcza. Dzieci nie muszą już na krzesłach siadać półtora metra przed ekranem aby zagrać w gry na dzielonym ekranie. Funkcje Smart TV działają jak powinny, aplikacje (Netflix, YouTube) też, nie mam się do czego przyczepić więc daję 5 gwiazdek!

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Super funkcję

164 cm (65") 22.11.2021 Autor: Jędruś55

Kupiłem trzy miesiące temu jeszcze całkowicie go nie rozgryzłem ale TV super jak za takie pieniądze to najlepszy na rynku.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Nowy zakup super Telewizora 75 cali

189 cm (75”) 21.11.2021 Autor: Arek Skoczów

Telewizor Sony Bravia 75 cali 100hz jest super, ma androida , przepiękne kolory i jakość obrazu. Szukałem miesiąc w EuroRtv , Media expert i Media Markt bo takie u nas są sklepy , kupiłem w RTV Euro. Dobry i tani telewizor , Samsung i Philips i LG nie spełniły moich oczekiwań pod względem kolorów. Mówimy o TV Led i Qled . Na tym telewizorze trawa jest zielona , morze jest niebieski itp. Inne oszukiwały na kolorach. Choć kiedyś byłem zwolennikiem innej marki Telewizorow Mój pierwszy sprzęt Sony w domu i opłacało.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Po upływie 6 miesięcy przestał działać moduł CAM

KD-55XH9096 21.11.2021 Autor: Dar19

Jestem zawiedziony kupiłem myśląc że SONY to dobra jakość ale rozczarowanie

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
24.11.2021

Witaj Dar19

Dziękujemy za opinię.

Poniżej przesyłam instrukcje pomocnicze co do karty CAM, zalecam także sprawdzić najnowszą aktualizacje:

https://bit.ly/3rkVqRt

aktualizacja:
https://bit.ly/3oWClSz

Paula @Sony PL

0

Obraz super, oprogramowanie średnio...

164 cm (65") 17.11.2021 Autor: Adam1111

Piękny obraz, oprócz narożników gdzie jest wyraźnie ciemniej. Oprogramowanie Android słabo, po zakupie TV często się zawieszał, teraz po aktualizacji trochę rzadziej. Najgorzej z modułem CAM, co 4te, 5te włączenie mam komunikat "Wybrany kanał jest kodowany lub nie można go rozkodować, sprawdź moduł CAM", po restarcie androida zaczyna odczytywać kanały.

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
23.11.2021

Witaj Adam1111!

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Celem wyeliminowania niedogodności związanej z restartem telewizora proszę, upewnij się, iż nie ma do niego podłączonego żadnego USB oraz iż funkcja Bravia Sync została wyłączona.
Zachęcam również do resetu telewizora do nastawień fabrycznych - początkowych.
Powinno to pomóc w trwałym wyeliminowaniu niedogodności.

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Posiada duzo przydatnych funkcji

164 cm (65") 16.11.2021 Autor: Danbal

Posiadam go 2 tygodnie ale śmialo moge polecic tv.obraz bajka a dzwięk jak w kinie

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Idealny do PS5

215 cm (85'') 14.11.2021 Autor: Maciek21050

Witam. Telewizor naprawdę idealnie nadaje się pod konsole Playstation 5, obraz żyleta!!! Kupiłem wersję 85cali.. wielkość robi naprawdę wrażenie. (Wcześniej posiadałem 65cali) Ten tv ma jeden minus, a mianowicie dźwięk jest bardzo słaby. Polecam podłączenie pod kino domowe itp. Pozdrawiam = )

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

super

KD-55XH9096 12.11.2021 Autor: Orion 9513

wszystko super )) Doskonały design, doskonała jakość obrazu

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świtny telewizor

KD-55XH9096 06.11.2021 Autor: ggenas

Jest to mój drugi telewizor tej firmy, wcześniej KDL 40" ma już 9lat i nadal bez zarzutu. A jeśli chodzi o ten model to zakupiłem go w styczniu tego roku (2021). Piekny obraz jak to w Sony, z dzwiękiem troszkę gorzej ale jest ok. Piszę dopiero po dziesięciu miesiącach użytkowania bo uważam że bez sensu jest pisać (kupiłem wczoraj i tv rewelacja, to Sony i wiadomo że jest rewelacja) uważam że najpierw trzeba troche go poznac potestować poczekać trochę i po dłuższym czasie pisać że jest super albo i nie, tak uważam. Ale do rzeczy, pewnie jeszcze nic bym nie pisał lecz niestety tv się ZEPSÓŁ-AWARIA, matko jedyna a co się stało? Ano stalo się tak że obraz zaczął się rozmywać pojawiały się rozmyte kwadraty, raz w mniejszym stopniu to w większym aż w końcu tak bardzo że nie dało się oglądać i trzeba było przeprosić staruszka KDL a nowy telewizor zgłosić do reklamacji!!! Podobno ta seria telewizorów ma taki problem(nie wiem jak inne modele)Ponoć to wina plyty głównej i Androida(podobno)jeszcze nie wiem dokladnie. Tak więc tv jest w serwisie i muszę tu pochwalić serwis Sony bo zadziałali bardzo szybko i w ciągu dwóch dni od zgłoszenia zjawił się pan po telewizor. Brawo!!! Zanim kupiłem ten tv czytałem wiele recenzji i testów różnych telewizorów i zdecydowałem na ten model bo wypadł bardzo fajnie, ale testy są zawsze na nowym sprzęcie, a tu niestety klapa. Mam nadzieję że szybko uporają się z moim telewizorkiem i więcej problemów nie będzie. A teraz jeszcze mam pytanie do fachowców Sony czy to prawda że te modele tv mają taki problem?(ja dowiedziałem się od pana z kablówki o tym problemie bo miał już więcej do czynienia z tym faktem, ponieważ ja jak i inni użytkownicy myśleli że to problem po stronie operatora) I czy jest szansa że Sony uparała się z tym problemem aby się nie powtórzyło to samo po kilku miesiącach, mam nadzieję że tak i nadal będę mógł chwalić Sony. Na dziś daję cztery gwiazdki z powodu tej usterki. Wszystkim życzę jak najmniej usterek

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
21.12.2021

Witaj ggenas!

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonej niedogodności.
Mamy nadzieję, iż placówka serwisowa jak najszybciej rozwiąże zgłaszaną niedogodność.

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Bardzo Polecam

164 cm (65") 22.10.2021 Autor: Kaski

Polecam zakup telewizora marki Sony jak ich produkty telewizor rewelacja nowa technologia stworzony do oglądania jak i do grania jestem bardzo zadowolony

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Było super ... i przyszła aktualizacja

164 cm (65") 18.10.2021 Autor: Urzendnik Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany

Do jakości obrazu nie można się przyczepić, w końcu to Sony. Obsługa na poczatku była super aż przyszła aktualizacja. Nie można sterować teraz dekoderem tv, soundbar Sony czasem się załączy, czasem nie. Przed aktualizacją można było sterować jednym pilotem, po aktualizacji trzema

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dostateczna

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
22.10.2021

Dziękujemy za nadesłaną opinię.

Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
W razie kłopotów związanych z funkcjonowaniem odbiornika zachęcam do bezpośredniego kontaktu z linią wsparcia technicznego Sony:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.


Pozdrawiamy serdecznie,
@Paula
Zespół Sony Polska

0

Bardzo dobry tv

139 cm (55") 14.10.2021 Autor: lasota

Udało mi się go kupić w promocji (wersja 2020) ale jest lepiej wyposażony niż obecny model. Łatwość obsługi, dźwiek, obraz na 6.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świetny telewizor w rewelacyjnej cenie

164 cm (65") 12.10.2021 Autor: Piwko 1 Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany

Super zakup. Świetny stosunek ceny do jakości. Polecam

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie