1308

4.5 na podstawie 1,308 recenzji klientów

942
202
60
43
61
Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

Uwaga: recenzje produktów mogą dotyczyć różnych wersji. Nie gwarantuje się dostępności we wszystkich krajach pewnych wersji produktów, usług i/lub funkcji wzmiankowanych w recenzjach produktów.

Najbardziej pomocna pozytywna
0

Dobry TV w tej cenie, drobne niedociągnięcia

KD-55XH9096 27.10.2020 Autor: gumar Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany

Mam go ponad miesiąc więc trochę już potestowałem. Ogólnie jestem zadowolony z jakości obrazu, kolorów, funkcji, wyglądu itd. W porównaniu z ekranami konkurencyjnych firm wypada dobrze. Problemy o których piszę niżej nie są bardzo uciążliwe i z tego co sam obserwuje produkty konkurencji też mają podobne. Pozwolę sobie jednak je wymienić, może Sony naprawi część z nich jakąś aktualizacją firmware: - czasem podświetlenie w jakiejś linii się nagle zmienia. Widać to jako nagły rozbłysk lub cień na obrazie w linii poziomej, trwa to ułamek sekundy. - czasem zawiesza się przy przejściu z aplikacji typu Netflix lub HBO Go do oglądania źródła HDMI z dekodera (przycisk TV). Jest po prostu czarny ekran, nie wykrywa sygnału HDMI. Trzeba robić hard reset, zwykłe wyłączenie/włączenie TV pilotem nie pomaga.Trzeba wyłączyć z prądu! - podświetlenie matrycy jest ciemniejsze w narożnikach. Widać to szczególnie na jasnym (ale nie białym) tle np jasno-niebieskim. - oglądając mecz,przy poziomym ruch kamery, obraz jest dość mocno rozmazany. Po zatrzymaniu ruchu potrzebuje "chwilę" żeby wyostrzyć obraz. Może coś w ustawieniach procesora obrazu da się polepszyć?

Jakość obrazu

Średnia

Jakość dźwięku

Średnia

Cechy

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

5

0

Zgłoś naruszenie
Najbardziej pomocna krytyczna
0

Telewizor ma perspektywy ale jest niestabilny tech

KD-65XH9005 27.10.2020 Autor: Kamil89 Zweryfikowany kupujący Zweryfikowany

Telewizor funkcje ma w sam raz do Xboxa series x i z tego tytułu go kupiłem jednak obecnie po dwóch tygodniach używania sprawa zgłoszona do suportu gdyż sam się codziennie po kilka razy restartuje lub zawiesza się , próbowałem już wszystkiego łącznie z kilkukrotnym przywocnenem do ustawień fabrycznych i nic, odradzam zakupu do momentu kiedy problem restartowania bedzie załatwiony gdyż z tego co czytam na forach wiele osób ma ten problem. Telewizor ten nawet w nocy sam się potrafi włączac.. a w dodatku przed restartem jest taki obraz jak na załączonym zdjęciu

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Cechy

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

9

0

Zgłoś naruszenie

Recenzje klientów: 1,312

Modele

0

Tv Sony xh90

KD-55XH9005 08.12.2023 Autor: Siwek82

Nie polecam tv jakość nawet spoko ale serwis Sony dno w tv zakurzyl się w środku tzn matryca Sony wypielo sie na mnie nie uwzględniając gwarancji porażka...

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Słaba

Łatwość obsługi

Słaba

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Od uruchomienia był już problem

215 cm (85'') 07.12.2023 Autor: MP012490

Kupiłem go jakiś rok temu i okazało się że matryca jest nieszczelna i zaciąga kuż serwis z wielką łaską usuną usterke jak to stwierdzili warunkowo bo według nich telewizor nie powinien wisieć na ścianie

Wydajność

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Dostateczna

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Doskonałą jakość

KD-55XH9005 26.11.2023 Autor: Areczek2289

Posiadam od roku i nie mam zastrzeżeń do jego funkcjonowania.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Super wybór

KD-55XH9096 23.11.2023 Autor: Wuki

Po kilku latach używania stwierdzam, że był to bardzo dobry wybór. Obraz bardzo dobrej jakości, do tego dwa gniazda HDMI 2.1, które działają idealnie- z konsolą PS świetnie wspólpracuje. Czerń i jasność idealna

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Najgorsz tv jaki miałam!! Przestrzegam przed zakup

KD-65XH9096 30.10.2023 Autor: Aniabe

Telewizor nie dział poprawnie tylko jakiś czas. Potem aktualizacja coś zepsuła i nie dało się oglądać bo obraz rozmazany. Kolejna aktualizacja naprawiła to na pół roku. Kolejna zepsuła ponownie. Obecnie nie da się nic oglądać. Jeśli ktoś lubi się bawić w taką loterię to niech kupuje 😬

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Słaba

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Sony
02.11.2023

Witaj!

Bardzo nam przykro z powodu problemu.
Zachęcany do kontaktu z naszym supportem — postaramy się rozwiązać problem: https://cutt.ly/VwRcgojz

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Plamy od kurzu pod matrycą to standard

189 cm (75”) 12.10.2023 Autor: bogumił1974

Standard Sony dla TV po kilku miesiącach używania za prawie 7 tys. PLN to trójkątne ciemne plamy z kurzu w każdym narożniku i nieregularne w środku ekranu. Chciałem mieć TV inny niż większość moich znajomych, którzy postawili na najpospolitszą i tańszą konkurencję, to mam... Żenada włączyć przy kolegach, bo od razu pytają co to jest. Oglądanie sportów zimowych to narażenie się na permanentny stres z powodu plam na ekranie. Na szarym czy niebieskim tle nie jest lepiej. Dodam, że TV nie stoi w garażu czy na strychu, a w salonie, w domu w którym mieszka osoba uczulona na kurz, więc staramy się mieć "dość sterylnie"...Lepiej było wybrać Mantę i z radością zaakceptować stosunek jakości do ceny, bo tutaj to jest raczej odwrotnie proporcjonalne. Nigdy więcej Sony!

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Sony
16.10.2023

Witaj!

Bardzo nam przykro z powodu problemu.
Dziękujemy też za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Niestety, kurz jest czynnikiem zewnętrznym, wiec usterki powstałe w jego wyniku nie są objęte gwarancją: https://cutt.ly/twQjAqsW

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Za ta kasę rewelka

215 cm (85'') 05.10.2023 Autor: Darek2433

Do tej pory miałem podobny model tylko 65 85 wymiata o obrazie nie na co pisać poprostu SONY

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Ocena fajne funkcje pozdrawiam serdecznie.

164 cm (65") 27.09.2023 Autor: farmer55

Kupiłem dwa tygodnie temu jak do teraz super. Polecam

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

TV 85XH9096 lepiej omijać z daleka

215 cm (85'') 21.09.2023 Autor: Tom PPP

TV ładnie wykonany, szybki procesor i bezproblemowa obsługa , niezły obraz , bardzo niskie zużycie energii i na tym koniec plusów. TV powinien cechować się możliwością odbioru programów, niestety nie potrafi poprawnie współpracować z modułem CI+ , pixele / artefakty do tego stopnia że nie wiadomo co sie ogląda , żadna aktualizacja na to nie pomoże , firma sony opowiada bajki o usuwającej ten problem aktualizacji by jakoś przetrwać okres gwarancyjny / rękojmi. Druga jeszcze gorsza wada produkcyjna to dostający się brud do wnętrza matrycy, jest to nie do przyjęcia w TV za 2-3 tyś a co dopiero w TV kilku krotnie droższym. Ja już nigdy więcej TV od SONY nie kupię, sklep SONY CENTRE zwrócił mi pieniądze dopiero jak opłaciłem i wziąłem biegłego rzeczoznawcę sądowego, graja na zmęczenie bo większość odpuszcza.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
26.09.2023

Witaj Tom PPP,

Bardzo nam przykro z powodu napotkanych niedogodności, niemniej dziękujemy za Twój poświęcony czas. Każda opinia jest dla nas bardzo ważna.

Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL

0

Tv Sony

164 cm (65") 19.08.2023 Autor: Jarro_G

Świetny TV, piękne kolory, przydatne funkcje, ładny design.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świetny telewizor

KD-85XH9096 16.08.2023 Autor: WojM

Telewizor od kilku lat dzielnie jest z nami i wszystko sprawnie działa. Osobiście nie widzę niczego co by jakoś mogło być zrobione lepiej - no może sortowanie programów TV, ale to raczej wygodniej na komputerze robić. Szczerze polecam ten model TV oraz praktycznie wszystkie TV marki Sony!

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Dwa oblicza

KD-55XH9096 01.08.2023 Autor: Marcin Brdys

Piękny telewizor l, super obraz. Padł po 2.5 roku użytkowania. Po poprzednia plazma od Samsunga chodziła 10 lat i sprzedałem znajomemu na działkę, gdzie chodzi i "dogrzewa domek już 4 rok"!!! Jestem WKU.... nigdy więcej Sony ( mam wasze aparaty, kino domowe, walkmany, konsole- wszystko powyżej 10 lat). Teraz powinniście zająć sie produkcją zabawek do piaskownicy a nie telewizorów!¡!!

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
03.08.2023

Witaj Marcin Brdys!

Bardzo nam przykro z powodu problemu.
Dziękujemy też za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Po kalibracji ekran to bajka !

215 cm (85'') 07.07.2023 Autor: Dominiq28

Kupiony ! I nie zawiodłem się wszystkie funkcje są zadawalające. Szybkość działania rewelacja. Ogólnie tv na bardzo wysokim poziomie. Co bym poprawił. Obsługę pozakupową. Kupiłem tv że sklepu z wystawki ale... proponuję wprowadzić standardy sprzedaży. Np. Sklep nie może sprzedać tv z zastępczym pilotem, który nie ma wszystkich funkcji tv do obsługi (w imię dobra marki) .

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Opinia na temat jakości TV Sony

215 cm (85'') 25.06.2023 Autor: Lewander

Telewizory Sony to marka nie mająca sobie równych. Doskonała wizja i doskonały dźwięk. Naturalne kolory jakich żadna firma poza Sony nie jest w stanie się nawet zbliżyć do jakości sprzętu Sony.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Tragiczny model !!!

215 cm (85'') 12.04.2023 Autor: BBKING

Tv po 3 miesiącach użytkowania trafił do serwisu z powodu podobno czynników zewnętrznych !!! Pod matryce dostał się kurz. To są jakieś żarty !!! Tv za 10 zł dostał czarnych plam na matrycy i jest to wada fabryczna moim zdaniem a serwis tylko jednorazowo czyści ją. Nie polecam tego modelu !!!

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

2

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
14.04.2023

Witaj BBKING!

Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam z powodu napotkanych niedogodności, natomiast kurz i zanieczyszczenia pod matrycą są spowodowane czynnikami zewnętrznymi. Nie jest to wada odbiornika.
Telewizor nie jest i nie może być hermetycznie szczelny, ponieważ musi mieć zapewnioną cyrkulację powietrza w celu chłodzenia podzespołów.

Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL

0

Telewizor Sony 65" XH90 4K Ultra HD

164 cm (65") 27.03.2023 Autor: darnok82

Kupiłem ten model telewizora głownie za dużo ilość pozytywnych opinii na temat jego matrycy i jakości obrazu. Jak pokazuje życie testy i opinie nie do końca pokrywają się z rzeczywistością. Mój egzemplarz posiada we wszystkich narożnikach zaciemnienia matrycy widoczne głównie na jasnych, jednolitych materiałach wideo/zdjęciach. Po zgłoszeniu tego "problemu" na gwarancji do autoryzowanego serwisu Sony, przyjechał do mnie serwisant który podczas oględzin/odbioru telewizora stwierdził ze problem mojego egzemplarza może być związany z usterka matrycy bądź jej zabrudzeniem. Po 3 tygodniach pobytu telewizora na serwisie dostałem informacje ze wszystko jest sprawne spełnia wszystkie normy Sony (poprosiłem Serwis który dokonywał weryfikacji mojego telewizora "o te normy" oraz informacje jak i czym był wykonany pomiar, ale nie otrzymałem zwrotnej informacji na moje pytanie), po prostu telewizory Sony tak maja. Wiec z góry odradzam wszystkim zakupu telewizorów tej marki no chyba nie zależy wam w telewizorze na jakości obrazu.

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
31.03.2023

Witaj darnok82!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów. Rzeczywiście, zaciemnione rogi są zgodne ze specyfikacjami odbiornika. Dzieje się tak, ponieważ telewizor wykorzystuje technologię podświetlenia Full Array lub technologię DIRECT LED, w której z tyłu ekranu rozmieszczone są różne paski LED. Czasami jasność może być nieco niższa / przyciemniona / ciemniejsza w rogach wyświetlacza.
Aby je zniwelować, należy wykonać wskazówki zawarte w artykule w linku: https://bit.ly/2EatnLA

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Plamy na matrycy a jeszcze nie ma roku

KD-85XH9096 15.03.2023 Autor: MarekSt

Telewizor ma super obraz, byłem bardzo zadowolony do czasu. Nie ma jeszcze roku a są już plamy na brzegach matrycy. Pod matrycę dostaje się kurz jest to wada telewizorów sony. TV normalnie użytkowany w mieszkaniu a serwis twierdzi, że za duże zapylenie, kpina z ludzi i bezwartościowa gwarancja. Ten problem na forum ma jeszcze 9 osób.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

2

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
17.03.2023

Witaj MarekSt!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Niestety, kurz pod matrycą to czynnik zewnętrzny, a gwarancją nie pokrywa usterek powstałych w ten sposób: https://bit.ly/2BDavmB

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Sony Bravia

KD-65XH9096 20.02.2023 Autor: Daro3215

Sony Bravia 65 cali jest jak dla mnie perfekcyjny zestaw razem z sondbarem

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Było pięknie do czasu

189 cm (75”) 12.02.2023 Autor: Rob Bob

Telewizor super decydując się na markę Sony myślałem że kupuje coś klasy premium i było tak do czasu, po roku użytkowania cienie pojawiły się na telewizorze. Reklamacja nie uznana bo jak to serwisant stwierdził mieszkam na ślasku a że jest smug to tak się dzieje. Był to domnie absurd nie mieszkam w kotłowni nawet w domu niemam pieca ani pieca gazowego ani węglowego.stwierdzenie że przy zakupie nie pisało że to telewizor pyło odporny nie przekonało mnie i nie zamierzam odpuścić. Sony olewa sprawę a ja nie odpuszczam bo przenigdy nie stało mi się tak z telewizorem.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
23.02.2023

Witaj Rob Bob,

Dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam z powodu doznanych niedogodności jednak, w tej sprawie pragniemy podtrzymać decyzję autoryzowanego centrum serwisowego. Kurz i zanieczyszczenia pod matrycą są spowodowane czynnikami zewnętrznymi. Nie jest to wada odbiornika i jako taka nie może zostać naprawiona w ramach gwarancji.
Telewizor nie jest i nie może być hermetycznie szczelny, ponieważ musi mieć zapewnioną cyrkulację powietrza w celu chłodzenia podzespołów.

Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL

0

Pięta Achillesową - pilot

189 cm (75”) 27.01.2023 Autor: Kastor80

Telewizor XH9096 75" jest rewelacyjny. Natomiast bezwzględną karę więzienia powinna dostać osoba która jest odpowiedzialna za pilota. Takiego chłamu to już dawno nie widzialem, brzydkie, nie ergonomiczne, brak podświetlenia klawiszy. Pilot rodem z lat w 90. Przestrzegam przed zakupem ekstra pilota, takiego z metalowym panelem i podświetleniem. Jest to jescze większy badziewi który wciąga baterie jak szalony, min. jedna wymiana baterii w miesiącu.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Brak

164 cm (65") 22.01.2023 Autor: manula

Kiepski produkt. Nie kupię więcej telewizora Sony. Telewizor do wymiany a jest jeszcze na gwarancji,

Wydajność

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
24.01.2023

Witaj manula!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Bardzo nam przykro z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności. Jeśli wymiana odbiornika nie jest dla Ciebie satysfakcjonującym rozwiązaniem, zapraszamy do kontaktu, postaramy się pomóc: https://bit.ly/3JaDGRv

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Większej tandety nie miałem. Pieniądze w błoto.

KD-55XH9096 15.01.2023 Autor: Junior19770419

Ciagle się zawiesza. Codziennie trzeba go wyłączać i włączać z przodu. Orawie żadnego filmu nie można na nim odtworzyć. Klonowanie obrazu z najnowszego i najlepszego iphone na rynku haczy i zawiesza się. Największy badziew z jakim miałem do czynienia w swoim życiu a jestem elektronikiem. Dla przykładu stary 10 cio letni lg śmiga aż miło.

Wydajność

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Średnia

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
19.01.2023

Witaj Junior19770419!

Dziękujemy za Twoją opinię, zostanie ona wzięta pod uwagę przy procesie udoskonalania naszych produktów.
Poniżej przesyłam link do aktualizacji telewizora, która może pomóc rozwiązać wymienione przez Ciebie problemy. Jeśli to nie pomoże, przywróć prosze telewizor do ustawień fabrycznych i skontaktuj się z Nami.
https://bit.ly/3ZN93r9
https://bit.ly/3wcCmWq
https://bit.ly/3XnOEXY

Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL

0

Very good and accurate pictures... But...

KD-55XH9096 05.01.2023 Autor: Markus87RM

I own this Sony since 2 years and I can say that despite low viewing angle I'm very satisfied about picture quality and accuracy especially with movies and video-games (HDR peak luminance could be better). But there are some flaws that are really annoying: -VRR has been implemented 1 year ago and is still bugged (blurry pictures, lower resolution, worse input lag and no Local Dimming), only 2021 models have been updated. -Even after several OS updates there are still some annoying bugs that hurt user experience such as sudden restart and HDMI CEC issues. -After 8 months some grey spots suddenly appeared to display hence I've called service to remove these spots. After some months they appeared again. So in a few words really good TV for pictures quality and accuracy but the mentioned flaws are unacceptable from a SONY TV which should be the best in market.

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
09.01.2023

Hello Markus87RM!

Thank you for your opinion. it will be taken into account in the process of improving our devices. I send the link. Please contact us, we will try to help.
https://bit.ly/3Xd7zEw

Regards,
Patrycja @Sony Support PL

0

Bardzo dobra jakość

KD-65XH9096 02.01.2023 Autor: Mariusz240167

mam go już ponad 2 lata i jest super, super prezentuje się na ścianie

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Bardzo awaryjny produkt

KD-75XH9096 23.12.2022 Autor: Maciek60

Powtórna awaria o tym samym charakterze. Pod koniec stycznia 2022 wymiana płyty głównej. Obecnie ten sam problem. Duże trudności z internetowym zgłoszeniem usterki.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
26.12.2022

Witaj Maciek60!

Przykro nam że doświadczyłeś problemów ze swoim urządzeniem. Zapraszam do kontaktu telefonicznego, postaramy się pomóc.
https://bit.ly/3C1f3lU

Pozdrawiam,
Patrycja @Sony Support PL

0

Wszystko OK

139 cm (55") 19.12.2022 Autor: BodzioJ

Telewizor ten kupiłem w październiku 2021. Polowałem na niego od czerwca lecz się rozchorowałem i zmieniły się priorytety. Niestety jesienią 2021 tych telewizorów juz nie było. Dlatego będąc przypadkowo w Rzeszowie Pani a RTVEUROAGD na moje pytanie dot. innego telewizora zaproponowała mi własnie ten. Jestem jej za to bardzo wdzięczny, bo myślałem że telewizory te się wyprzedały i już ich nie ma. A sam telewizor w tej cenie to BAJKA.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świetny telewizor Sony Bravia KD-55XH9096

KD-55XH9096 09.12.2022 Autor: Artoo

Świetny telewizor z bardzo ładnymi kolorami, super dźwiękiem oraz dobrze działającymi funkcjami sieciowymi np. Netflix czy You toube. Niestety oryginalny pilot mimo bardzo niskiego korzystania z telewizora uległ uszkodzeniu. Blokują się przyciski uniemożliwiając poprawną pracę telewizora. Oryginalny pilot Zdelano w Kitae i nic nie dziwi. Jak można do tej klasy telewizora dodać tak tandetny piolot.

Wydajność

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
12.12.2022

Witaj Artoo!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Uprzejmie informujemy, że pilot może zostać wymieniony pod gwarancją, jeśli takowa jeszcze trwa. W tym celu prosimy o kontakt drogą e-mailową: https://bit.ly/3HsRrKj


Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Niestety żałuję tego zakupu

KD-65XH9096 20.10.2022 Autor: Miroino

TV eksploatuję już dwa lata. Pół roku po zakupie pojawiły się problemy dotyczące współpracy z modułem CAM CI nc+, totalna pikseloza. Poszedłem w koszty, wymieniłem konwerter, przewody, moduł CAM CI i pomogła dopiero wymiana płyty głównej przez autoryzowany serwis (na szczęście w ramach gwarancji). Po wymianie, obraz naprawdę ładny, ale działanie TV to jednak chyba najniższa z możliwych półek. TV często się wiesza (potrzebny reset), po aktualizacji "deja vu" ze ślamazarnego Windows 7, kręcące się kółko po zmianie kanału. Osobiście nigdy więcej nie zdecyduję się na produkt SONY, tym bardziej, że było drożej niż u koreańskiej konkurencji. Poza obrazem obsługa TV powinna być płynna, tutaj jednak tak nie jest. Szczerze nie polecam.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Słaba

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
24.10.2022

Witaj Miroino!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu samodzielnego wyeliminowania wspomnianych problemów, zalecamy przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych: https://bit.ly/3F6dLbL

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

piękne podsietlenie

164 cm (65") 06.09.2022 Autor: acha

kupiłem rok temu i ok. polecam wszystkim.Następny też taki kupię

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Zepsuł się po półtora roku.

KD-65XH9005 05.09.2022 Autor: WolfElk

Wrócił z naprawy z nową wadą. Obecnie nadal w naprawie już 3 tydzień. Poprzednio 2 tygodnie.

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Średnia

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
07.09.2022

Witaj WolfElk!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
Jednocześnie bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że problem się nie powtórzy.

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Kino w domu

KD-85XH9096 02.09.2022 Autor: Manolothevip

Po okresie blisko dwóch lat eksploatacji mogę stwierdzić , ze decyzja o zakupie tego modelu była trafna. Telewizor ma doskonały obraz , nawet w słoneczne dni obraz jest super wyraźny. Duża przekątna daje odczucia kinowego seansu. Dodatkowym atutem jest jego multimedialność i intuicyjne aplikacje plus głosowe wyszukania.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Doskonały kontrast i doskonała jasność

164 cm (65") 31.08.2022 Autor: Twenty

Cieszę się, że udało mi się go kupić. Wspaniały design, cienka aluminiowa ramka i tył bardzo elegancki. Wspaniała jakość obrazu, wysoki kontrast i wysoka jasność zarówno w trybie SDR i HDR. Oglądanie filmów 'Marsjanin' i 'Greyhound' dało mi najlepsze wrażenia. A więc bardzo dobre odwzorowanie kolorów. Wspaniałą czerń i jasność. Wspaniały wygląd tv 65 cali z aluminiowymi akcentami i regulowany rozstaw nóżek (u mnie konieczny był wąski rozstaw).

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jest dobry ale

KD-55XH9005 27.08.2022 Autor: Honzi

Brakuje możliwości regulacji ustawień dźwięku zaś ustawienia obrazu na HDR dla Ps5 nie robi większych wrażeń. Ogólna ocena BDB ale jako tv promowany do Ps5 to slabo

Wydajność

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
29.08.2022

Witaj Honzi!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

Wskazówki dotyczące ustawień dźwięku można znaleźć na stronie: https://bit.ly/3wFuc9Y

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Telewizor 85cali Sony Bravia

215 cm (85'') 06.08.2022 Autor: Jerzyel

Ciekawe funkcje, żywe kolory, wygląd, obsługa głosowa.

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

nie polecam

KD-55XH9005 03.08.2022

Telewizor po 20 miesiącach codziennie się wyłącza i włącza sam podczas oglądania filmów, jest nadal na gwarancji ale już szwankuje. Dzwoniłem dzisiaj na infolinię SONY i nie mogą pomóc. Przestrzegam wszystkie osoby przed zakupem, gdy zacznie się psuć, nie uzyskacie żadnego wsparcia.

Wydajność

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Dostateczna

Łatwość obsługi

Dostateczna

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
05.08.2022

Witaj Roman Kuzlecki!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

W celu samodzielnego rozwiązania problemu zalecam wykonanie wskazówek z linku: https://bit.ly/3vGjD63

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Robi ogromne wrażenie :)

215 cm (85'') 13.07.2022 Autor: Mikolajter

Posiadamy ten produkt od 3 tygodni. Przed zakupem porównywałem tv sony z konkurencyjnymi firmami. Początkowo byłem zainteresowany inną marką ze względu na cenę, ale po analizie i porównaniach nie miałem wątpliwości, że sony jest bezkonkurencyjny. Kilka dni temu została wykonana kalibracja obrazu przez specjalistyczną firmę. Nie spodziewałem się że różnica w jakości obrazu może być aż tak duża. Naprawdę warto wydać kilkaset złotych na kalibrację jeżeli wydaje się nie mało na telewizor. Czujemy się jakbyśmy mieli małą salę kinową w salonie :). Wrażenie niesamowite. Połączyliśmy go z dobrym sprzętem audio i obecnie oglądanie koncertów, czy dobrej jakości filmów daje wiele satysfakcji :)

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jak Led to tylko z matrycą VA

215 cm (85'') 21.06.2022 Autor: Maniek1886

Prawie rok zastanawiałem się czy Led Va czy oled może qled zawita do mojego nowo wybudowanego domu. Byłem bardzo długo nastawiony i przekonany, że mój wybór padnie na oleda. Mogłem sobie pozwolić na rozmiar 77 cali maksymalnie. Do Sony i jego matrycy przekonało mnie to, że mam słoneczny salon i oglądania coś na oledzie w dzień byłby dramatem. Na plus jeszcze w stosunku do wyżej wymienionej matrycy jest to, że jest tu prawdziwy i mocny hdr oraz biel jest biała i jasna! Sąsiadowi też poleciłem Sony z tą matrycą z strefową wygaszanią pixeli.Drugi raz też bym go wybrał. Czerń jest czarna i głęboka i kontrast znakomity. Rozmiar ma znaczenie ;) !

Wydajność

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Telewizor przeciętny.

KD-55XH9096 10.06.2022 Autor: Bedrys

Telewizor przeciętny. Po 15 miesiacach zepsuł się i został wymieniony na inny sprawny, ale nie nowy. Patrząc na daty produkcji to ten nowy, ktory dostaliśmy jest strezy o killka miesiecy od tego zepsutego, ale gwarancja liczy sie od nowa 24 miesiace. Telewizor podłączony jest do zestawu soundbar samsung i ciagle ma problemy z tym. Gdy korzystam z pilota telewizyjnego i chcę przyciszyć calkiem to przycisza wysokie tony praktycznie do zera pozostawiając tylko basy, dopiero obsługa pilotem do soundbara daje efekty. Adroid działa dobrze, intermet też, połączenie z telefonem tak sobie, raz działa raz nie. Ogólnie jestem zadowolony, ale telewizor ma wady, nad ktorymi należy popracować. Stary 15 letni telewizor sony brawia działa mi do dzisiaj, dlatego zakupilem kolejny tego samego producenta, ale widzę że nowy nie jest kuż tak dobry jak stary.

Wydajność

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Średnia

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
13.06.2022



Witaj Bedrys!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

W celu samodzielnego zminimalizowania wymienionych problemów, zalecam wykonanie wskazówek zawartych w linkach:

https://bit.ly/39ko3aP

https://bit.ly/3xogFTI

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Posiada sporo ciekawych funkcji oraz bardzo dobry

164 cm (65") 31.05.2022 Autor: Kondek07

Jestem zadowolony po roku użytkowania polecam każdemu napewno będziecie zadowoleni!!!!

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Posiada dobre funkcje

164 cm (65") 31.05.2022 Autor: Marcin678

Kupiłem 2 tygodnie temu.jestem mega zadowolony.udalo się go kupić w mega promocji

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jest duży

215 cm (85'') 09.05.2022 Autor: Dzwiedz70

Telewizor super! jedyny problem to moduł CA nie zawsze działa karta telewizyjna....

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Bravia XH9096

189 cm (75”) 01.05.2022 Autor: BobiHorn71

Naprawdę wielki telewizor. Kupiłem w listopadzie 2021,gdzieś po czterech miesiącach pojawiła się ciemna smuga w lewym dolnym rogu. Przy białym tle zaczęły pojawiać się dziwne okrągłe rozjaśnienia. Zgłosiłem sprawę do serwisu. Otrzymałem nowy telewizor. Na razie wszystko jest ok. Poczekamy zobaczymy. Na razie jest bardzo dobrze. Jeszcze jedno. Po podłączeniu urządzenia przenośnego USB o większej pojemności, telewizor bardzo, bardzo długo pobiera zawartość dysku. Nie było tego problemu z moim wcześniejszymi telewizorami innych marek. Ogólnie :obraz-bajka, dźwięk po własnych ustawieniach maxymalnie do czterech kresek. Polecam produkt i markę Sony, zwłaszcza Bravia

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
05.05.2022

Witaj BobiHorn71!


Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.
W celu smodzielnego wyeliminowania problemu z USB, zalecam skorzystanie ze wskazówek zawartych w linku: https://bit.ly/39sXr6W

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Kino w Domu

189 cm (75”) 23.04.2022 Autor: Arki Skoczów

Jestem Bardzo Zadowolony z zakupu tak dużego telewizora .75 cali robi robotę można oglądać go z bliska i z daleka nie ma znaczenia , pięknie wykonana ramka i Pilot z funkcją głosowa. Niesamowity obraz kolory czrnie kontrasty ,połączony z androidem naprawdę mega kino w domu do tego subwoofer i czuję się jak na seansie w dobrym kinie .

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
0

Idealny

164 cm (65") 16.04.2022 Autor: Tomerx76

Przewyższa oczekiwania. Super obraz i dzwiek dobry stosunek ceny do jakości.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
0

Obraz żyleta

KD-55XH9096 12.04.2022 Autor: Bednarz

Kupiłem na allegro wszystko ok obraz dobry wiele funkcji

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Po dwóch tygodniach używania wszystko wygląda oki

164 cm (65") 09.04.2022 Autor: Maniuto

Telewizor mam już 2 tygodnie chodzi sobie średnio 8godzin na dobę, to moja kolejna brawia, pierwszy miał już 12 lat i jeszcze śmiga, ale to były czasy gdzie Sony dawał 5 lat gwarancji na swoje telewizory. Obraz i dźwięk bez porównania względem starego na plus dla xh9096.Teraz podobno telewizory wytrzymuje 24 miesiące do końca gwarancji, zobaczymy;-) Myślę że będzie dobrze:-)

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

XH90

215 cm (85'') 04.04.2022 Autor: Harry_77

Bardzo zadowolony jestem z zakupu idealny obraz o taki telewizor nam chodziło gorąco polecam wszystkim

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Jest duży i to był świetny wybór.

215 cm (85'') 26.03.2022 Autor: ps23

Tv posiadam od pół roku. Jestem zadowolony. Świetnie prezentuje się na ścianie. Wcześniej miałem tv Philips z ledami dlatego od siebie dołożyłem ledy , bo tego mi brakowało.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Produkt nie posiada obługi VIP5002W-PL

KD-55XH9096 25.03.2022 Autor: Marcin Mikowski

Produktu udało mi sie kupic ponad dwa lata temu i nie doczekałem się obsługi dekodera VIP5002W-PL

Jakość obrazu

Słaba

Jakość dźwięku

Słaba

Konstrukcja i wygląd

Słaba

Łatwość obsługi

Słaba

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
30.03.2022

Witaj Marcin Mikowski!

Pragniemy zachęcić do kontaktu ze wsparciem technicznym firmy Sony — postaramy się rozwiązać podany problem: https://bit.ly/37WC6C8

Pozdrawiam,
Amelia @Sony Support PL

0

Świetny produkt

215 cm (85'') 24.03.2022 Autor: Slydio

Naprawdę świetny telewizor. Duży o ciekawym designie i pięknych barwach w 4k

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Obsługa intuicyjna

164 cm (65") 19.03.2022 Autor: Kjk624

Bez uwag, polecam,posiadam wszystkie sprzęty z firmy Sony

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

1

Zgłoś naruszenie
0

Klasa Tv

189 cm (75”) 17.03.2022 Autor: User009

Mega jakość wykonania. Obraz jak i dźwięk na duży plus. Pilot dzialajacy bez celowania. Android szybki i sprawny. Oceniam na 10.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Święty produkt

139 cm (55") 15.03.2022 Autor: Kamilmax

Telewizor zakupiony tydzień temu świetny model rewelacyjny obraz, a działanie systemu jest ekspresowe

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Zbyt dużo żeczy które nie bolą, ale uwierają

KD-75XH9096 03.03.2022 Autor: Jackiller76

Telewizor mam od ponad roku. Głównie używam do oglądania TV kablowej, niekiedy jakiś streaming zdjęć/video jak są goście. Sporadycznie film z dostępnych serwisów. Nie chcę się rozpisywać o czerni i równomiernym podświetleniu, bo średnio mnie interesuje ten temat. Nie jest równomierne ale ok. Przede wszystkim TV miał do niedawna tendencję, że potrafił się wyłączyć z niewiadomego powodu. Nawet kilka razy w ciągu wieczoru. A to na TV, a to na YouTube a to podczas przełączania między aplikacjami. Rozwiązano to którąś aktualizacją i zaczęły się problemy z pixelozą na karcie CI. Trwało to bardzo długo aż do dzisiaj do takiego stopnia, że nie dało się nic oglądać (wcześniej nie wykrywał modułu CI a sztuczki z filtrami i wzmacniaczami nic nie dały poza wydaniem pieniędzy). Co chwila podczas włączania zamiast programu pojawia się jakiś konfigurator googleTV. Albo TV się zawiesza i trzeba go wyłączyć z gniazdka. Albo TV się włącza tak długo, że każdy kolejny ekran pojawia się po minutach... podobnie laguje podczas normalnej pracy (jakby jakieś procesy w tle działały i go blokowały. Przywracanie ustawień fabrycznych nie rozwiązywało problemów Na razie 3/5 za te uszczypliwości przez cały rok użytkowania w zasadzie na TV tylko. Zobaczymy co przyniesie dzisiejszy soft - póki co - pikseloza znikła. Powoli rozkręcam się wreszcie z zaletami android TV (wcześniej brak czasu) więc zobaczymy czy nie pojawią się dodatkowe problemy.

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
07.03.2022

Witaj Jackiller76,

Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.

Problemy z karta CI został rozwiązany.

Jeśli problem dalej występuje z zacinaniem się i wyłączaniem, zalecamy bezpośredni kontakt z działem pomocy technicznej:

Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Bravia

189 cm (75”) 23.02.2022 Autor: Wojwes

Doskonały obraz. Świetnie wyglądający tv i wielozadaniowy pilot.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Brak możliwości odtwarzania przez moduł CI

164 cm (65") 17.02.2022 Autor: Piotrek10100

Kupiłem telewizor z myślą o dobrym odtwarzaniu programów przez moduł CI. Niestety, kanały zawieszają się. Operator kanałów telewizyjnych wymieniał już kilkukrotnie moduły CI. Okazuje się, że ten rodzaj telewizoru nie ma prawidłowego oprogramowania na te rodzaje kart. Serwis stwierdził po dwóch dniach, że wszystko jest prawidłowe.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
21.02.2022

Witaj Piotrek10100!

Dziękujemy za nadesłaną opinię. Pragniemy poinformować, że problem z odbiorem kanałów z karty CAM w Twoim telewizorze zostanie rozwiązany poprzez aktualizację oprogramowania, która będzie dostępna 22-go lutego. Zachęcamy do śledzenia aktualności na naszej stronie: https://www.sony.pl/

Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL

0

Ładny obraz i dzwięk i na tym kończy się zachwyty

KD-65XH9005 15.02.2022 Autor: henderson

Jest to kolejny mój telewizor marki Sony w prawie 30-letniej historii z marką, ale pierwszy, który tak, mnie rozczarowuje. Zakupiony w grudniu 2020 r. nieraz dał się już we znaki. Zaraz na samym początku użytkowania samoistnie restartował się, problemy z włączeniem odbiornika, po kilku miesiącach i bodajże 2 aktualizacjach oprogramowania pojawiło się pikselowanie obrazu zarówno na TV SAT (moduł CAM Polsatu), jak i TV naziemnej. Reklamacja i wymiana płyty głównej. Po miesięcznej obserwacji od naprawy kolejne problemy tj. znacznie dłuższe ładowanie kanałów niż przed naprawą, problem z ładowaniem kanałów przy uruchomieniu TV, nieładowanie kanałów przy przełączaniu się między kanałami. Brak lub niekompletne wyświetlania informacji w EPG, pojawianie się komunikatów typu Moduł Cam Wyjęty, Moduł Cam włożony i tak czasem 2 -3 razy dziennie. Mniejsze i sporadyczne, ale nadal występujące pikselowanie obrazu mimo dostarczanej doskonałej sięgającej 100 punktów jakości i poziomu sygnału z Satelity. Ponadto niezrozumiałe pobieranie 20W energii na STANBY nawet przy odłączonym dostępie do internetu. Drugie zgłoszenie na rękojmi i sprzęt trafił do serwisu, co skończyło się stwierdzeniem, iż zgłaszanych problemów nie zaobserwowano i należy zdjąć blokadę rodzicielską z karty CAM, co przełoży się na szybsze ładowanie kanałów. Co śmieszniejsze takowa blokada wyłączona była od 5 lat, odkąd stosuję kartę CAM i która wcześniej działała bez zarzutów w doskonałym i bez problematycznym modelu W829B. Ponadto TV przeszło 1,5 roku na rynku i brak prawidłowo działającego VRR, problemy z płynnością obrazu w kreskówkach i innych materiałach wideo. Ponadto TV ma straszne problemy z ładowaniem zawartości materiału z serwera NAS. To jest po prostu tragedia. Drogi supporcie proszę, nie wspominaj tylko poniżej o konieczności przeprowadzenia aktualizacji, czy resetu do ustawień fabrycznych, bo to mam już opanowane do perfekcji. Przyznajcie się do problemu, a taki nie wątpliwie istnieje, patrząc na zamieszczane tu wpisy, jak i opinie na forach.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
18.02.2022

Witaj henderson!

Dziękujemy za przesłaną opinię.
Bardzo nam przykro z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności. Pragniemy zapewnić, że każdy feedback od naszych klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

W celu samodzielnego wyeliminowania problemów z odbiorem modułu CI, zalecamy dokonanie naprawczej aktualizacji, której premiera jest zaplanowana na 22-go lutego.

Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL

0

Dramat Zakurzona matryca.

KD-85XH9096 11.02.2022 Autor: Mj1980

Tv mam od roku po tym czasie matryca bardzo się zakurzyła i są ciemne plamy. Odradzam zakup.

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
14.02.2022

Witaj Mj1980!

Dziękujemy za nadesłana opinię. Przykro nam z powodu doświadczonych przez Ciebie niedogodności.
Jeśli życzysz sobie skonsultować spraw z naszym supportem serdecznie zapraszam do konaktu:
https://bit.ly/3BkzPez

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Ładny obraz

164 cm (65") 06.02.2022 Autor: chudych

Telewizor ok, ma dobry obraz, ma wszystko co potrzebne jednak tv po włożeniu modułu tv cyfrowej trochę wolno przełącza kanały. Po dwóch tygodniach stracił dźwięk, ale serwis działa ok.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dostateczna

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
09.02.2022

Witaj chudych!

Dziękujemy za nadesłana opinię — każdy feedback od klientów jest dla nas niezwykle ważny i brany pod uwagę w procesie udoskonalania produktów.

Ilość informacji na temat problemu z modułem CAM oraz dźwiękiem jest niewystarczająca - zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią wsparcia technicznego: https://bit.ly/3BmBUXL

Pozdrawiam,
Amelia @Sony PL

0

Dobry ale nie bez wad

164 cm (65") 03.02.2022 Autor: Irlandus

Po prawie roku używania, mogę zdecydowanie stwierdzić że był to dobry zakup. Telewizor ma kilka wad (największą jest to że czasem nie chce się załączyć - trzeba wyciągnąć wtyczkę), ale na tle konkurencji jest naprawdę dobrze. Obraz jest dobry i jasny na te żeby oglądać w dzień, ale widać segmenty podświetlania. Często nie działa pilot do sterowania dodatkowego osprzętu (mimo sparowania i poprawnego działania kilka godzin wcześniej - trzeba zrobić reset). Ogólnie jesteśmy zadowoleni ale chyba wolałbym dopłacić do czegoś innego. Fakt częstego resetowania czy potrzeby odłączenia od prądu potrafi irytować...

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
07.02.2022

Witaj Irlandus!

Dziękujemy za nadesłana opinię. Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle ważny i
brany pod uwagę podczas pracy nad nowymi rozwiązaniami oraz aktualizacjami wprowadzanymi przez inżynierów Sony.
Celem próby samodzielnego wyeliminowania niedogodności zachęcam do zaktualizowania odbiornika do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3JduVmD

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Fajny odbiornik TV, ale nie dioskonały

139 cm (55") 24.01.2022 Autor: Darko1970

Użytkuję go już jakiś czas, zdążyłem wyrobić sobie opinię. Odbiornik z kompletem potrzebnych funkcji, bardzo dobrą jakością obrazu i niezłym dźwiękiem. Sprawnie i szybko działający Android, ładny elegancki wygląd bez niepotrzebnych wodotrysków, sporo opcji konfiguracyjnych, możliwość nagrywania programu TV i jednoczesnego oglądania innego programu, łatwa obsługa, wbudowany tuner satelitarny. Nic nie jest jednak doskonałe, odbiornik ma kilka słabych punktów: - pobór mocy w trybie standby na poziomie 16-17W (mierzyłem) - co jest wartością moim zdaniem skandaliczną i nijak się ma do wartości podanej w instrukcji obsługi - nie mam pojęcia co on robi w trybie standby, - gniazdo sieciowe tylko 100Mb/s, jest wifi w paśmie 5GHz co ratuje nieco sytuację, - odtwarzacz nagranych programów działa słabo, wiesza się przy przewijaniu nagranego programu, - dość wolne przełączanie programów (przez chwilę pokazuje się kręcące się kółko), - w ciągu pół roku jakieś 3 razy zdarzył się samoistny restart odbiornika (bez wyraźnej przyczyny, w różnych okolicznościach), - czytałem o problemach przy korzystaniu z modułów dostępu warunkowego (CI) - ja nie korzystam, - pilot funkcjonalny, jednak ergonomia mogłaby być lepsza (w ciemnościach trudno znaleźć niektóre klawisze),

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Dobra

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
27.01.2022

Witaj Darko1970!

Dziękujemy za nadesłana opinię.
Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle istotny i brany pod uwagę podczas pracy nad nowymi rozwiązaniami i aktualizacjami.
Pragniemy zapewnić, iż uwaga została odnotowana w naszym systemie i przekazana do właściwego działu.
Celem samodzielnego wyeliminowania zgłaszanych niedogodności zachęcam do zaktualizowania telewizora do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3u5FYtu

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Obraz

164 cm (65") 12.01.2022 Autor: Ser38

Wart swojej ceny, przede wszystkim za funkcje poprawy jakości obrazu są fenomalne.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Doskonały !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KD-65XH9096 09.01.2022 Autor: mlodyyak

Mega zadowolony !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Próbowałem innych producentów , teraz tylko Sony

139 cm (55") 07.01.2022 Autor: Bojaar

Jakość i przy odrobinie zachodu dobra cena . Zdecydowanie polecam .

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Jestem zawiedziony im nowszy tym gorszy

164 cm (65") 06.01.2022 Autor: andrzejam

jestem zawiedziony . Po kupnie w telewizorze zaczyna mnie irytować obsługa. Ciężkie nieintuicyjne menu. problemy z nagrywaniem, brak pauzy, muł taki że 3s zmienia kanał, tragedia. Jakby było można oddać to bym oddał. Stary model 805 był dużo lepszy. nie polecam.

Jakość obrazu

Dobra

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Słaba

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer support
10.01.2022

Witaj andrzejam!

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Każdy feedback ze strony Klientów jest dla nas niezwykle cenny i brany pod uwagę podczas wprowadzania nowych aktualizacji, jak i w procesie udoskonalania sprzętu.
Zachęcam do wykonania resetu fabrycznego telewizora zgodnie z krokami wskazanymi w poniższym artykule:
https://bit.ly/3f5ICHh

oraz jego aktualizacji do najnowszej wersji:
https://bit.ly/3r1Ya47

Wszelkie dostępne informacje pomocnicze producent zamieścił również na oficjalnej stronie wsparcia:
https://bit.ly/3GfmYMr

Jeśli życzyłbyś sobie dokosnultować sprawę z naszym supportem serdecznie zapraszam do kontaktu:
https://bit.ly/3GcPGNX

Pozdrawiam,
Martyna @Sony PL

0

Awaria po 4 godzinach pracy

215 cm (85'') 03.01.2022 Autor: Keraj 70

Kupiłem z nadzieją że firma Sony jest najlepsza ale się zawiodłem

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Średnia

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
05.01.2022

Witaj Keraj 70

Dziękujemy za opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.

Zalecamy kontakt z działem pomocy technicznej:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Bardzo wyrazisty obraz i super dźwięk

164 cm (65") 01.01.2022 Autor: MateuszK

Posiadam tv od 2 tyg , jestem zadowolony z jakości obrazu oraz dźwięku . Na teraz mogę napisać ze jestem w fazie dalszego testowania ale na pewno jest to lepszy wybór niż samsung . Jedyny minus to pilot , duży i mało wygodny .

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Dobra

Łatwość obsługi

Dobra

0

0

Zgłoś naruszenie
0

moduł cam - to porażka i koszmar

KD-55XH9096 30.12.2021 Autor: Andrzej M

Miałem kilka wcześniej innych telewizorów z modułami cam i wszystko było ok, ale żaden nie miał androida na pokłądzie. Zakupiłem ten telewizor i postanowiłem dokupić moduł cam Canal+ 4K. Mam też inny moduł n na kartę. Po włożeniu modułu do tv nie można nic oglądać. Obraz zarywa, szarpie, ginie, strzępy obrazu. Nie dość że tak jest na satelicie to po przełączeniu na naziemną jest dokładnie to samo. Po wyjęciu modułu wszystko wraca do normy. Czytałem wcześniej o tych problemach w internecie ale nie chciało mi się w to wierzyć. Ewidentnie wada fabryczna.Domagam się wymiany telewizora na sprawny. Jestem rozczarowany. Gdyby nie ta przypadłość telewizor ma naprawdę śliczny obraz , ale ta wada go przekreśla. Napisałem do sklepu w którym go zakupiłem o rękojmie.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Dobra

1

0

Zgłoś naruszenie
Odpowiedź z działu Customer Support
03.01.2022

Witaj AndrzejM,

Dziękujemy za nadesłaną opinię.
Przykro nam z powodu doświadczonych niedogodności.
Trwają prace nad nowym oprogramowaniem, które rozwiąże problem
z jakością obrazu.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Paula @Sony PL

0

Tv sony

215 cm (85'') 28.12.2021 Autor: Lewy077

Telewizor robi wrażenie obraz i dźwięk rewelacja.system android pracuje wyśmienicie fantastyczne sterowanie obrazem i dźwiękiem polecam nawet najbardziej wybrednych klientom.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Super TV

215 cm (85'') 26.12.2021 Autor: Andi2

Jesteśmy bardzo zadowoleni bardzo dobra jakość obrazu

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Spełnił moje oczekiwania

139 cm (55") 25.12.2021 Autor: JaRoM75

Jestem zadowolony z telewizora . Świetnie nadaje się do oglądania i grania.

Jakość obrazu

Znakomita

Jakość dźwięku

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie
0

Świetna jakość w dobrej cenie.

215 cm (85'') 17.12.2021 Autor: Sajmonella

Przesiadłem się z 75xg8096, różnica w wielkości jest, aczkolwiek nie tak spektakularna jak przy przesiadce z 40->75. Świetna jakość obrazu, zdecydowanie lepsza czerń niż w xg8096. Android działa bardzo sprawnie. Zero problemów. Polecam. Dźwięku nie testowałem - podłączony soundbar.

Jakość obrazu

Znakomita

Konstrukcja i wygląd

Znakomita

Łatwość obsługi

Znakomita

0

0

Zgłoś naruszenie