Identyfikator artykułu : 00227233 / Ostatnia modyfikacja : 24.09.2019

Nie można dokończyć aktualizacji oprogramowania słuchawek Bluetooth

    • W trakcie aktualizacji pojawił się komunikat „Software transfer failed” (Niepowodzenie przy przesyłaniu oprogramowania) i aktualizacja zatrzymała się.
    • Aktualizacja trwale zatrzymuje się przy wyświetlonym ekranie „Please wait...Downloading software....” (Proszę czekać… Pobieranie oprogramowania…”).
    • Aktualizacja trwale zatrzymuje się przy wyświetlonym ekranie „Please wait...Updating....” (Proszę czekać…Trwa aktualizacja…”).

    W przypadku wystąpienia jednego z powyższych objawów wypróbuj następujące rozwiązanie.

    1. Dotknij przycisku Cancel (Anuluj) w aplikacji Headphones Connect, aby przerwać aktualizację.
    2. Wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth podłączone do urządzenia mobilnego używanego do aktualizacji.
      UWAGA: Aktualizacja może się okazać niemożliwa, gdy do urządzenia jest podłączone inne urządzenie Bluetooth zarejestrowane w aplikacji Headphone Connect lub niskoenergetyczne urządzenie Bluetooth (urządzenie do noszenia, smartwatch itp.). 
    3. Wyłącz urządzenie mobilne. 
    4. Z powrotem włącz urządzenie mobilne.
    5. Ponownie otwórz aplikację Headphones Connect.
    6. Ponownie wykonaj aktualizację przy użyciu aplikacji Headphones Connect.

    UWAGI:

    • Wyłącz lub zamknij wszystkie inne aplikacje uruchomione w urządzeniu mobilnym.
    • Maksymalnie przybliż słuchawki do urządzenia mobilnego.
    • Oddal od słuchawek i urządzenia mobilnego inne urządzenia emitujące fale radiowe, takie jak urządzenia Bluetooth i Wi-Fi.