Identyfikator artykułu : 00232620 / Ostatnia modyfikacja : 27.11.2019

Wznowienie aktualizacji wewnętrznego oprogramowania: prawdziwie bezprzewodowe słuchawki WF-1000XM3 i urządzenia z systemem iOS 13.1 — 5 listopada 2019 r.

    5 listopada 2019 r.

    Rozwiązanie problemu ze słuchawkami WF-1000XM3 i systemem iOS 13.1

    Miło nam powiadomić, że dostępne jest już rozwiązanie problemów z systemem iOS 13.1, o których informowaliśmy wcześniej (patrz komunikat poniżej). 
    W związku z wydaniem przez firmę Apple systemu iOS w nowej wersji 13.2 (udostępnionej 5 listopada 2019 r.) firma Sony wznowi aktualizacje wewnętrznego oprogramowania słuchawek WF-1000XM3 (obecnie w wersji 1.3.7).

    Aktualizacje te były czasowo zawieszone w celu uniknięcia potencjalnych problemów. 
    Aktualizacja wewnętrznego oprogramowania do wersji 1.3.7 poprawi łączność z urządzeniami z systemem iOS i zgodność z urządzeniami z systemem Windows 10. 

    Przed instalowaniem wewnętrznego oprogramowania w słuchawkach WF-1000XM3 należy zaktualizować oprogramowanie urządzenia z systemem iOS do wersji 13.2. 

    Skąd można pobrać to wewnętrzne oprogramowanie?

    Tak jak zwykle, wewnętrzne oprogramowanie będzie rozprowadzane poprzez aplikację Headphones Connect. 
    Więcej informacji można znaleźć na stronie wewnętrznego oprogramowania słuchawek WF-1000XM3

     


    26 września 2019 r.
    Sony Corporation

    iOS 13.1 i WF-1000XM3 

    Firma Sony wykryła, że użycie prawdziwie bezprzewodowych słuchawek WF-1000XM3 w połączeniu z urządzeniami firmy Apple z systemem iOS w najnowszej, świeżo wydanej wersji 13.1 powoduje następujące problemy: 

    • Do zmiany języka komunikatów głosowych nie można użyć aplikacji Headphones Connect. 
       
    • W aplikacji Headphones Connect nie działa funkcja łatwego parowania
      (Możliwe jest natomiast sparowanie słuchawek WF-1000XM3 przy użyciu ustawień Bluetooth w urządzeniu źródłowym) 
      Aktualizacja: Łatwe parowanie jest dostępne ponownie, jeśli zainstalujesz nowo wydaną aplikację Headphones Connect. (v6.0.1) - wydany 1 października 2019 r.
       
    • W aplikacji Headphones Connect nie działa funkcja aktualizacji oprogramowania.
      (W związku z tym firma Sony czasowo zawiesiła pobieranie oprogramowania) 
       
    • Nie działa Asystent Google.

    Brak problemów w poprzednich wersjach iOS

    System iOS 13.1 został wydany 24 września 2019 r.

    • Nawet jeśli system iOS urządzenia został już zaktualizowany do wersji 13.1, nadal możliwe jest użycie aplikacji Headphones Connect do odtwarzania muzyki i zmieniania ustawień dźwięku.
    • Jeśli system iOS urządzenia nie został jeszcze zaktualizowany i ma wersję 13.0 lub niższą, wymienione powyżej problemy nie wystąpią.

    Co zrobi Sony w celu rozwiązania tego problemu?

    Aby jak najszybciej wyeliminować ten problem, inżynierowie Sony wraz z firmą Apple opracowują nową wersję wewnętrznego oprogramowania. 
    Pragniemy podziękować za wyrozumiałość i przeprosić za ewentualne niedogodności.

    • Aktualizacja: Łatwe parowanie jest dostępne ponownie, jeśli zainstalujesz nowo wydaną aplikację Headphones Connect. (v6.0.1) - wydany 1 października 2019 r.

    Prosimy o regularne odwiedzanie tej strony lub dodanie do niej zakładki, ponieważ jej zawartość będzie aktualizowana wraz z pojawianiem się nowych informacji.