Typowe problemy z telewizorem — zidentyfikuj swój problem i kliknij odpowiednie łącze
Problemy z obrazem lub dźwiękiem w telewizorze mogą mieć wiele różnych przyczyn. Poniżej zaznacz opcję, która najlepiej oddaje charakter występujących problemów.
Uwaga: Jeśli nie widzisz żadnego nawiązania do swojego problemu, spróbuj poszukać odpowiedzi poprzez wyszukiwanie słów kluczowych na stronie pomocy technicznej Sony. W razie niepowodzenia skontaktuj się z nami. Kliknij przycisk Pomoc > w polu „Szukaj pomocy technicznej” wpisz nazwę modelu > Często zadawane pytania > wpisz żądane słowo kluczowe.
Poniżej zaznacz opcję, która najlepiej oddaje charakter występującego problemu
Problem z WŁĄCZANIEM/WYŁĄCZANIEM niezależnie od używanego wejścia.
- Telewizor nie uruchamia się albo ciągle restartuje
- Miga czerwona dioda LED
- Pilot nie reaguje na naciskanie przycisków
Problem OGÓLNY Z DŹWIĘKIEM/OBRAZEM = problemy z jakością obrazu lub dźwięku na WSZYSTKICH wejściach, na przykład:
- Poziome i pionowe linie/pasy
- Podwójny obraz, nieregularne kształty, plamy, widoczne piksele
- Cały ekran czarny
- Rozmazany obraz
Problem z ODBIOREM KANAŁU TELEWIZYJNEGO/SYGNAŁU = wszystkie lub pewne określone kanały telewizyjne/usługi mają pogorszoną jakość albo w ogóle nie są wyświetlane
- Rwany obraz, niezsynchronizowany dźwięk, problem z przewodnikiem po programach lub napisami
- Problemy z dekoderem lub kartą inteligentną
- Problemy z odbiorem sygnału i anteną w telewizji DVB-T, DVB-C lub DVB-S
- Nie działa dostrajanie
Problem z URZĄDZENIEM ZEWNĘTRZNYM (np. odtwarzaczem DVD lub Blu-ray, dyskiem twardym, komputerem PC, pendrivem) = problem z obrazem lub dźwiękiem występuje tylko wtedy, gdy do telewizora jest podłączone zewnętrzne urządzenie
- Może to dotyczyć następujących urządzeń: odtwarzaczy DVD lub Blu-ray, dysków twardych, pendrive'ów, zewnętrznych głośników podłączanych przez interfejs HDMI, USB, Scart itd.
Problem z SIECIĄ = problem z łącznością internetową albo dublowaniem obrazu, np.:
- problemy z połączeniem Wi-Fi;
- problem z usługą Wi-Fi Direct, MHL, NFC, sieć domowa [home network], BIV, aplikacjami, Media Remote;
Kod BŁĘDU = wyświetlanie komunikatu o błędzie lub kodu błędu (np. 5006).
Istnieje wiele różnych powodów, dla których nie można prawidłowo wyświetlać zawartości w sieci domowej.
Uwaga: W modelach telewizorów innych niż Android TV™, sieć domowa znana jest pod nazwą DLNA.