(Połączenie przewodowe) Diagnostyka połączenia zawsze informuje o niepowodzeniu
Po wykonaniu diagnostyki sieci mogą się pojawić następujące wyniki:
- Połączenie fizyczne: Niepowodzenie
- Dostęp lokalny: Niepowodzenie
- Dostęp do Internetu: Niepowodzenie
UWAGA: Przewód LAN może być nieprawidłowo podłączony do telewizora lub telewizor nie rozpoznaje przewodu LAN.
Aby rozwiązać problem, wykonaj poniższą procedurę. Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie problemu i dlatego po wykonaniu każdej z nich należy sprawdzić stan połączenia z siecią.
- Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
- Podłącz przewody zasilające modemu i routera.
- Podłącz przewód zasilający telewizora i włącz zasilanie.
- Wykonaj diagnostykę połączenia w następujących modelach telewizorów:
Telewizory z 2014 r.:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie telewizora.
- Wybierz opcję Ustawienia w prawym górnym rogu ekranu telewizora.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci przewodowej.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
Telewizory z platformą Android TV:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie telewizora.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii Ustawienia wybierz opcję Pomoc.
- W kategorii Pomoc wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego.
- Zweryfikuj działanie łącza. W tym celu odłącz przewód sieci Ethernet od telewizora i spróbuj połączyć się z Internetem z komputera lub podobnego urządzenia.
- Przeprowadź próbę z użyciem innego, działającego przewodu LAN.
UWAGA: Jeśli problem zostanie rozwiązany, uszkodzony jest przewód LAN.
- Podłącz przewód LAN do innego portu LAN routera.
UWAGA: Jeśli problem zostanie rozwiązany, jego przyczyną było połączenie przewodem LAN lub port routera.
Jeśli pojawiają się inne wyniki diagnostyki, wypróbuj indywidualne rozwiązanie: