(Połączenie przewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik OK, OK, Niepowodzenie
Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:
- Połączenie fizyczne: OK
- Dostęp lokalny: OK
- Dostęp do Internetu: Niepowodzenie
Telewizor może być podłączony do sieci lokalnej, ale nie do Internetu.
Wykonaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem:
WAŻNE:
- Połączenie telefoniczne z Internetem nie jest obsługiwane.
- Połączenie za pośrednictwem serwera proxy nie jest obsługiwane.
- Sieci, które wymagają zalogowania się w celu uwierzytelnienia, takie jak wirtualna sieć prywatna (VPN) lub połączenie PPPoE, nie są obsługiwane.
- W razie potrzeby wyłączenia zapory routera należy skontaktować się z jego producentem.
- Zweryfikuj działanie łącza. W tym celu odłącz przewód sieci Ethernet od telewizora i spróbuj połączyć się z Internetem z komputera lub podobnego urządzenia.
- Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
- Podłącz przewody zasilające modemu i routera.
- Podłącz przewód zasilający telewizora i włącz zasilanie.
Wykonaj diagnostykę połączenia.
- Naciśnij przycisk Home na pilocie telewizora.
- Wybierz opcję Ustawienia w prawym górnym rogu ekranu telewizora.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
- Wybierz opcję Ustawienia sieci przewodowej i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Telewizory Sony z platformą Android TV:
- Naciśnij przycisk Home na dostarczonym pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
- Wybierz opcję Podstawowy.
- Wybierz opcję Przewodowy LAN i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Jeśli pojawiają się inne wyniki diagnostyki, wypróbuj indywidualne rozwiązanie: