Ekran staje się czarny po okresie normalnego działania (nie miga lampka LED) — możliwa utrata dźwięku
WAŻNE: Poniższe rozwiązywanie problemów odnosi się do powtarzających się problemów z obrazem występujących we WSZYSTKICH wejściach telewizyjnych (tuner, HDMI, USB, komputer…). Gdy chodzi tylko o niektóre wejścia, należy rozwiązać problem w alternatywny sposób.
- Problem tylko z wejściem tunera, podczas gdy jakość obrazu poprzez HDMI (możesz sprawdzić, uruchamiając DVD), USB (możesz sprawdzić, wyświetlając zdjęcie z pamięci USB) albo komputer jest dobra? Rozpocznij od rozwiązywania problemów związanych ze strojeniem.
- Problem z wejściem HDMI (możesz sprawdzić, uruchamiając DVD), USB (możesz sprawdzić, wyświetlając zdjęcie z pamięci USB) lub komputerowym, podczas gdy jakość obrazu poprzez wejście tunera jest dobra? Rozpoczni rozwiązywanie problemów związanych z połączeniem.
IJeżeli ekran jest czarny lub staje się czarny po chwili, wykonaj poniższe kroki, aby rozwiązać problem.
1. Upewnij się, że przewód zasilania jest podłączony do działającego gniazdka w ścianie.
- Jeżeli przewód zasilania jest podłączony do listwy przeciwprzepięciowej, podłącz go bezpośrednio do gniazdka w ścianie.
- Jeżeli gniazdko w ścianie jest połączone z wyłącznikiem, sprawdź, czy jest on włączony.
2. Jeżeli problem nie znika, naciśnij przycisk HOME lub MENU używając dołączonego pilota albo przycisku na telewizorze.
UWAGA: Jeżeli wejście telewizora nie jest aktywowane, menu Home się nie wyświetli. Może to mieć miejsce np. przy używaniu urządzenia Set-Top Box lub przy oglądaniu DVD / BD. Używając przycisku [Bravia Sync] na pilocie, sprawdź, czy zostało wybrane wejście telewizora.
- Czy wyświetla się menu Home ? Przejdź do kroku 3.
- Czy nie wyświetla się menu Home ? Przywróć ustawienia fabryczne.
UWAGA: Zobacz Jak przywrócić ustawienia fabryczne w telewizorze Sony z systemem Android .
Po przywróceniu ustawień fabrycznych naciśnij przycisk HOME lub MENU, aby sprawdzić, czy wyświetli się menu Home. Jeżeli menu Home nadal się nie wyświetla, konieczne może być wykonanie naprawy. Skontaktuj się z firmą Sony, aby uzyskać dalszą pomoc.
3. Sprawdź część Zegar / Timers i ustawienia ECO w swoim telewizorze.
UWAGA: Ustaw czas dla telewizora Sony z systemem Android .
4. Jeżeli problem nie został rozwiązany, sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja oprogramowania dla Twojego telewizora.
Jak zaktualizować oprogramowanie Twojego telewizora bezpośrednio w Internecie?
Wykonaj aktualizację oprogramowania dla telewizora Sony z systemem Android
Mój telewizor nie jest podłączony do Internetu, jak mogę zaktualizować oprogramowanie?
Zaktualizuj telewizor Sony z systemem Android przy uzyciu dysku flash USB
Nadal nie znaleziono rozwiązania, mimo wykonania powyższych kroków? Skontaktuj się z firmą Sony, aby uzyskać dalszą pomoc.