Po aktualizacji oprogramowania telewizor z platformą Android TV działa nieprawidłowo.
Jeśli po aktualizacji oprogramowania występują poniższe problemy, należy wypróbować odpowiednie procedury rozwiązań.
UWAGA: Jeśli problem pozostanie nierozwiązany pomimo wypróbowania poniższych rozwiązań, należy wrócić na stronę, która zawierała łącze prowadzące do tej strony, i sprawdzić inne możliwości.
- Regularnie występują przerwy w dźwięku
- Telewizor przełącza się w tryb demonstracyjny
- Przewodnik po programach nie pojawia się lub jest nieaktualny
- Nie można dokonać nagrania (*)
- Nagrane tytuły zniknęły z listy tytułów (*)
(*) Funkcja nagrywania jest dostępna tylko w niektórych modelach oraz w niektórych krajach/regionach.
-
Regularnie występują przerwy w dźwięku
Sprawdź ustawienie trybu resetowania obrazu. Jeśli jest on ustawiony na Włącz, zmień ustawienie na Wył. -
- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- W kategorii Preferencje systemowe wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia trybu prezentacji sklepowej.
- Wybierz opcję Tryb resetowania obrazu.
- Wybierz opcję Off (Wyłączone), aby je wyłączyć.
- Telewizor przełącza się w tryb demonstracyjny
Sprawdź ustawienie trybu demonstracyjnego. Jeśli jest on ustawiony na Włącz, zmień ustawienie na Wył.
Sprawdzanie i zmienianie ustawienia jest opisane w artykule Jak wyłączyć tryb demonstracyjny (DEMO) w telewizorze (Android TV / seria WxxxB / seria XxxxB)
- Przewodnik po programach nie pojawia się lub jest nieaktualny / Nie można dokonać nagrania
Sprawdź ustawienie pobierania ustawienia zegara. Jeśli wybrane jest ustawienie Wył., zmień je na Włącz lub Użyj czasu z sieci.
-
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie dostarczonym w zestawie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Date & Time (Data i godzina) w kategorii SYSTEM PREFERENCES (Preferencje systemowe).
- Wybierz ustawienie Automatic date & time (Automatyczne ustawianie daty i godziny).
- Wybierz opcję Włącz lub Użyj czasu z sieci.
UWAGA: W przypadku wyboru ustawienia Włącz, należy zmienić ustawienie Synchronizacja czasu na Użyj czasu dostarczonego przez sieć.
- Nagrane tytuły zniknęły z listy tytułów
Sprawdź ustawienie wyświetlania listy tytułów.
-
- Naciśnij przycisk TITLE LIST na pilocie.
Jeśli na pilocie nie ma przycisku TITLE LIST, naciśnij przycisk HOME, wybierz opcję Lista tytułów i naciśnij przycisk Enter.
- Naciśnij przycisk ACTION MENU na pilocie, wybierz opcję Filtruj i naciśnij przycisk Enter
.
- Jeśli wyłączona jest opcja Nie do odtwarzania lub Odtworzone (brak znaku zaznaczenia), naciśnij przycisk Enter
, aby ją włączyć (wyświetlić znak zaznaczenia).
- Sprawdź, czy tytuły są wyświetlane na Liście tytułów.
UWAGA: Podczas sprawdzania należy się upewnić, że w menu znajdującym się po lewej stronie ekranu wybrany jest gatunek Wszystkie.
- Naciśnij przycisk TITLE LIST na pilocie.