Apple HomeKit: sposób użycia
UWAGA: ten artykuł dotyczy wyłącznie określonych produktów i/lub systemów operacyjnych. Szczegółowe informacje podano w sekcji Produkty i kategorie związane z tym artykułem.
Technologia Apple HomeKit umożliwia obsługę telewizora przy użyciu urządzenia firmy Apple, takiego jak iPhone, iPad lub Mac, i aplikacji Dom lub asystenta Siri.
UWAGI:
- Do użycia technologii HomeKit może być wymagana aktualizacja oprogramowania.
- Aby korzystać z technologii HomeKit, trzeba połączyć telewizor do Internetu.
- Działanie urządzenia Apple zależy od wersji systemu operacyjnego.
Przed użyciem technologii Apple HomeKit
Aby używać funkcji HomeKit, trzeba dodać telewizor do akcesoriów w aplikacji Dom w urządzeniu z systemem iOS.
- Upewnij się, że urządzenie firmy Apple jest podłączone do tej samej sieci co telewizor.
- Naciśnij przycisk
(wyboru wejścia) na pilocie od telewizora, wybierz opcję
(AirPlay).
- Wybierz opcję Ustawienia AirPlay i HomeKit.
- Wybierz opcję Konfiguruj HomeKit. Na telewizorze wyświetlony zostanie kod QR.
- W urządzeniu z systemem iOS otwórz aplikację Dom i stuknij opcję Dodaj akcesorium lub ikonę
.
- Zeskanuj kod QR z telewizora aparatem urządzenia z systemem iOS.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na telewizorze i w aplikacji Dom.
Szczegółowe informacje o możliwościach technologii HomeKit podano na poniższej stronie.
Konfigurowanie i używanie aplikacji Dom (łącze do strony zewnętrznej)
* iPhone, iPad, AirPlay i HomeKit są znakami towarowymi Apple Inc. zastrzeżonym w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.