Identyfikator artykułu : 00232070 / Ostatnia modyfikacja : 08.01.2020

Nowy, ulepszony system Pomocy BRAVIA — 4 września 2019 r.

    Pomoc BRAVIA pozwala uzyskać ważne informacje z zakresu pomocy technicznej, rozwiązania problemów i samouczki bezpośrednio z telewizora. Najnowsza wersja zawiera zaktualizowane treści. Będą one systematycznie uzupełniane, by zawsze zapewniały najbardziej potrzebne informacje o produkcie.

    Do nowych treści należą:

    • Informacje o zgodności z uchwytem ściennym
    • Opis optymalizacji ustawień obrazu oraz sposób użycia funkcji wyszukiwania głosowego i Chromecast built-in
    • Opis rejestracji telewizora
    • Najważniejsze rozwiązania ewentualnych problemów z telewizorem
    • I wiele innych…

    Jak wyświetlić nową Pomoc BRAVIA?

    Warunkiem użycia nowej Pomocy BRAVIA jest podłączenie telewizora do Internetu i aktualizacja wewnętrznego oprogramowania do najnowszej wersji.

    Aby można było wyświetlać nowe treści Pomocy BRAVIA, opcja „Automatycznie aktualizuj aplikacje w dowolnym momencie” dla Sklepu Google musi być ustawiona na Wł. Aby sprawdzić to ustawienie, wykonaj następujące czynności:

    1. Z menu na ekranie głównym wybierz aplikację Sklep Google.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Wybierz opcję Automatycznie aktualizuj aplikacje.
    4. Wybierz opcję Automatycznie aktualizuj aplikacje w dowolnym momencie.

    Następnie, aby poznać nowe treści Pomocy BRAVIA, po prostu naciśnij przycisk HELP na pilocie.

    Mamy nadzieję, że uznasz ulepszoną funkcję Pomocy BRAVIA za przydatną i będziesz z niej często korzystać!