Netflix: komunikaty o błędach i kody błędów
Ten artykuł pomoże rozwiązać problem, gdy w aplikacji Netflix pojawi się komunikat o błędzie lub kod błędu. Najpierw zapoznaj się z listą kodów błędu i komuników. Jeśli znajdziesz na niej odpowiedni kod lub komunikat, postępuj zgodnie z instrukcjami.
Ogólne rozwiązania problemów
Jeśli wyświetlony kod błędu lub komunikat nie jest wymieniony na liście, wypróbuj ogólne rozwiązania problemów podane poniżej. Ponieważ każde z nich może wyeliminować problem, za każdym razem sprawdzaj rezultat:
- Zakończ pracę lub wymuś zatrzymanie aplikacji Netflix i otwórz ją na nowo.
- Upewnij się, że prawidłowo działa połączenie z Internetem.
- Odłącz od urządzenia przewód zasilający i podłącz go na nowo.
- Upewnij się, że w urządzeniu zainstalowana jest najnowsza wersja oprogramowania.
Kody błędu
- Przy próbie dostępu do serwisu Netflix pojawia się błąd 300
- Przy uruchamianiu aplikacji Netflix pojawia się błąd 100
- Przy próbie dostępu do serwisu Netflix pojawia się błąd 301
- Przy próbie użycia internetowych serwisów streamingowych pojawia się błąd 5008
- Przy próbie wyświetlenia materiału z serwisu streamingowego na telewizorze pojawia się błąd 1106.
- Podczas konfiguracji sieci lub przy próbie dostępu do wideo internetowego pojawia się błąd 1107, 2123, 3218, 5010 lub 7003
Komunikaty o błędach
- Can’t Connect to Netflix (Brak połączenia z Netflix)
- Unable to connect to Netflix (Brak możliwości połączenia z Netflix)
- Kiedy próbuję oglądać, aplikacja informuje, że moje konto jest już w użyciu
- Sorry, the rights to view this content has expired (Przepraszamy — prawo do oglądania tego materiału wygasło)
- Komunikat „Błąd sieci” lub „Brak dostępu do sieci” przy próbie dostępu do materiału z Internetu.
- Title Not Available for Playback (Nie można odtworzyć tytułu)
- We're having trouble playing this title right now. (Wystąpił problem z odtworzeniem tego tytułu.)
- We're having trouble accessing these titles for you right now. Please try again later. (Obecnie występuje problem z dostępem do tych tytułów. Spróbuj ponownie później.)
- Sorry we could not reach the Netflix service. Please try to restart the Netflix application. (Połączenie z serwisem Netflix nie powiodło się. Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Netflix.) (-111)
Jeśli kod błędu lub komunikat nie jest wymieniony na liście, odwiedź centrum pomocy Netflix i wpisz kod błędu w polu wyszukiwania, by uzyskać więcej informacji.