(Połączenie bezprzewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik znal. (lub OK), OK, Niepowodzenie
Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:
- Urządzenie bezprzewodowe: znal. lub OK
- Dostęp lokalny: OK
- Dostęp do Internetu: Niepowodzenie
Wykonaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem:
WAŻNE:
- Połączenie telefoniczne z Internetem nie jest obsługiwane.
- Połączenie za pośrednictwem serwera proxy nie jest obsługiwane.
- Sieci, które wymagają zalogowania się w celu uwierzytelnienia, takie jak wirtualna sieć prywatna (VPN) lub połączenie PPPoE, nie są obsługiwane.
- W razie potrzeby wyłączenia zapory routera należy skontaktować się z jego producentem.
- Zweryfikuj działanie łącza, łącząc się z Internetem z komputera lub podobnego urządzenia.
UWAGA: Jeśli inne urządzenia również nie łączą się przez sieć bezprzewodową, należy skontaktować się z dostawcą Internetu (ISP).
- Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
- Podłącz przewody zasilające modemu i routera.
- Zresetuj telewizor przez odłączenie zasilania.
- Wykonaj diagnostykę sieci.
Jeśli diagnostyka zwraca inny wynik, można skorzystać z dodatkowych rozwiązań: