Identyfikator artykułu : 00273949 / Ostatnia modyfikacja : 20.01.2022

Po aktualizacji oprogramowania telewizora z platformą Android TV nie działają pewne aplikacje, jak Prime Video, Netflix i YouTube

    Po aktualizacji oprogramowania telewizora z platformą Android TV pewne aplikacje streamingowe, jak Prime Video, Netflix i YouTube, mogą przestać działać, podczas gdy inne aplikacje działają normalnie. Jest to spowodowane przez nieprawidłowo nastawiony zegar telewizora. Aby rozwiązać ten problem, nastaw zegar telewizora na właściwy czas sieciowy.

    1. Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
    2. Wybierz opcję  Ustawienia.
    3. W kategorii Preferencje systemowe wybierz opcję Data i godzina.
    4. Włącz funkcję Automatyczna data i godzina.
    5. Wybierz opcję Użyj czasu sieciowego lub Wł.

    Uwaga: W pełnych przypadkach telewizor może być połączony z Internetem, ale nie wykazywać połączenia. Rozwiązaniem tego problemu może być ustawienie zegara na właściwy czas sieciowy.