Nie można połączyć z telewizorem BRAVIA urządzenia z funkcją Wi-Fi Direct / kopii ekranu. Jak sprawdzić zezwolenie dla tego urządzenia?
Zapoznaj się z poniższymi informacjami.
- Urządzenia bezprzewodowe, takie jak routery, telefony, odbiorniki telewizyjne, odbiorniki radiowe, kamery czy urządzenia Bluetooth, jak również kuchenki mikrofalowe emitują silne fale radiowe, które mogą zakłócać działanie funkcji Wi-Fi Direct.
Zaleca się, aby w czasie korzystania z funkcji Wi-Fi Direct urządzenia bezprzewodowe tego rodzaju znajdowały się daleko od telewizora. - Ponieważ w paśmie częstotliwości 2,4 GHz często występują zakłócenia, zdarzają się też kolizje pakietów. W celu poprawy jakości obrazu nasze telewizory są wyposażone w rozwiązania, które redukują zakłócenia. Oprogramowanie telewizora nie może jednak zapewnić pełnej ochrony przez stratami pakietów w transmisji.
- Spróbuj rozwiązać problem, wyłączając telewizor pilotem i z powrotem go włączając.
- Zweryfikuj stan uprawnienia na ekranie Pokaż listę urządzeń/usuń.
Jeśli uprawnienie jest ustawione na Odrzuć, usuń zarejestrowane urządzenie i zarejestruj je na nowo.
Jak usunąć zarejestrowane urządzenie
Modele telewizorów z platformą Android TV: -
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Wi-Fi Direct.
- Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
- Wybierz opcję Pokaż listę urządzeń/usuń.
- Wybierz opcję Usuń wszystkie.
Inne modele telewizorów:
UWAGA: Poniższa procedura ma charakter przykładowy.
Szczegółowych informacji o sposobie postępowania należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
- Wybierz opcję Konfiguruj.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Ustawienia Wi-Fi Direct, po czym naciśnij przycisk OPTIONS na pilocie.
- Wskaż opcję Pokaż listę urządzeń/usuń, naciśnij przycisk OPTIONS i wybierz opcję Usuń wszystko.
- Jeśli dostępne jest nowe oprogramowanie telewizora, pobierz je i zaktualizuj telewizor.
Informacje o sposobie aktualizacji zawiera następujący artykuł: Jak wykonać aktualizację oprogramowania.
UWAGA: Aby wykonać aktualizację oprogramowania w modelach innych niż z platformą Android TV z 2017 r., należy skorzystać z poniższej procedury. -
- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Pomoc techniczna.
- Wybierz opcję Aktualizacja oprogram..
- Wybierz opcję Sieć.
UWAGA: W przypadku zrywania połączenia lub jego niezadowalającej jakości spróbuj użyć innego urządzenia mobilnego lub ponownie uruchomić urządzenie mobilne.