(Połączenie przewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik OK, Niepowodzenie, Niepowodzenie
Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:
- Połączenie fizyczne: OK
- Dostęp lokalny: Niepowodzenie
- Dostęp do Internetu: Niepowodzenie
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności. Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie problemu i dlatego po wykonaniu każdej z nich należy sprawdzić stan połączenia z siecią.
- Upewnij się, że przewód LAN jest starannie podłączony do telewizora i routera.
- Podłącz przewód LAN do innego portu LAN routera.
UWAGA: Jeśli problem zostanie rozwiązany, jego przyczyną było połączenie przewodem LAN lub port routera.
- Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
- Kolejno podłącz przewody zasilające modemu i routera.
- Podłącz przewód zasilający telewizora, włącz zasilanie i wykonaj diagnostykę połączenia.
Jeśli pojawiają się inne wyniki diagnostyki, wypróbuj indywidualne rozwiązanie: