(Połączenie bezprzewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik Niedostępne (or Niepowodzenie), Niepowodzenie, Niepowodzenie
Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:
- Urządzenie bezprzewodowe: Niepowodzenie
- Dostęp lokalny: Niepowodzenie
- Dostęp do Internetu: Niepowodzenie
Router nie jest podłączony do telewizora
Podłączanie telewizora do łącza sieciowego
Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności. Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie problemu i dlatego po wykonaniu każdej z nich należy sprawdzić stan połączenia z siecią:
Telewizory wprowadzone na rynek w 2014 r.:
- Sprawdź, czy włączona jest wbudowana funkcja sieci bezprzewodowej.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Wbudowane Wi-Fi.
- Wybierz opcję Włącz.
- Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania telewizora.
Telewizory z platformą Android TV:
- Upewnij się, że włączona jest wbudowana funkcja sieci bezprzewodowej.
- Naciśnij przycisk Home.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Na ekranie Ustawienia, w kategorii SIEĆ I AKCESORIA, wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Zaawansowane ustawienia.
- Wybierz opcję Wbudowane Wi-Fi.
- Wybierz opcję Włącz.
- Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania telewizora.
Spróbuj zresetować router.
- Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem i router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
- Z powrotem podłącz przewody zasilające: najpierw modemu, a potem routera.
- Podłącz przewód zasilający telewizora, włącz zasilanie i wykonaj diagnostykę połączenia.
Użycie adaptera USB bezprzewodowej sieci LAN UWA-BR100:
- Odłącz adapter UWA-BR100 od telewizora.
- Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania telewizora.
- Zweryfikuj działanie portu USB telewizora, podłączając do niego inne urządzenie pamięci masowej USB.
UWAGA: Jeżeli okaże się, że nie działa port USB w telewizorze, może być konieczna naprawa w serwisie. - Podłącz adapter UWA-BR100 do telewizora.
- Wykonaj diagnostykę sieci.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, konieczna może być wymiana adaptera UWA-BR100.