Identyfikator artykułu : 00160219 / Ostatnia modyfikacja : 20.09.2021

Czy telewizor z platformą Android/Google będzie współpracował ze słuchawkami, głośnikami i soundbarami Bluetooth?

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Pewne słuchawki bezprzewodowe, głośniki i soundbary można sparować z telewizorem z platformą Android TV / Google TV przez łącze Bluetooth.

    Zgodność urządzeń można sprawdzić na kilka sposobów.

    Sprawdzenie listy zgodnych modeli

    Telewizory z platformą Android TV / Google TV

    Słuchawki Bluetooth

    Soundbary


    Sprawdzenie danych technicznych

    Informację o tym, czy telewizor oraz słuchawki, głośniki lub soundbar Bluetooth są zgodne z profilem Bluetooth A2DP (Advanced Audio Distribution Profile), znajdziesz w danych technicznych urządzenia na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.


    Sprawdzenie ustawień telewizora

    Sprawdź, w menu ustawień posiadanego telewizora znajduje się opcja [A/V sync] (Synchronizacja A/V).

    UWAGA: jeśli można wybrać opcję [A/V sync], telewizor współpracuje ze słuchawkami Bluetooth.

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie dostarczonym z telewizorem.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Ten krok zależy od zawartości menu telewizora. Wykonaj odpowiednie czynności.
      • W kategorii TV wybierz opcję Obraz i dźwięk → Wyjście audio.
      • W kategorii TV wybierz opcję Dźwięk.
    4. Sprawdź, czy dostępna jest opcja A/V sync.

    UWAGI:

    • UWAGA: z telewizorami Sony z platformą Android TV mogą także współpracować inne słuchawki, głośniki i soundbary Bluetooth, które są zgodne z profilem A2DP. Firma Sony nie gwarantuje jednak ich działania.
    • W danym momencie z telewizorem mogą być sparowane jedne słuchawki lub jeden soundbar Bluetooth i jedno inne urządzenie Bluetooth, ale nie dwie pary słuchawek lub dwa soundbary Bluetooth.
    • W zależności od kombinacji aplikacji używanej w telewizorze i podłączonego urządzenia audio Bluetooth mogą nie działać pewne funkcje wybierane z urządzenia audio Bluetooth. W takich przypadkach do obsługi aplikacji należy użyć pilota od telewizora.
    • Do przesyłania danych do odpowiedniego urządzenia audio Bluetooth wykorzystywany jest kodek SBC (Sub-Band Coding). Nie są obsługiwane kodeki LDAC, AAC, aptX, eSBC itp.
    • W zależności od kombinacji telewizora i słuchawek podczas rejestracji urządzenia Bluetooth mogą wystąpić trudności z odszukaniem odpowiednich słuchawek.
      • Jeśli po odczekaniu około 10 sekund słuchawki nie pojawią się na ekranie telewizora, naciśnij przycisk BACK na pilocie telewizora i spróbuj ponownie wyszukać urządzenie.

    Jeśli posiadane modele są zgodne, ale występują problemy z dźwiękiem, proponujemy zapoznanie się z artykułem Rozwiązywanie problemów z łącznością Bluetooth audio w telewizorach z platformą Android TV z lat 2017–2019.