Identyfikator artykułu : 00184743 / Ostatnia modyfikacja : 29.03.2019

(Połączenie przewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik OK, Niepowodzenie, Niepowodzenie

    Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:

    • Połączenie fizyczne: OK
    • Dostęp lokalny: Niepowodzenie
    • Dostęp do Internetu: Niepowodzenie

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności. Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie problemu i dlatego po wykonaniu każdej z nich należy sprawdzić stan połączenia z siecią.

    1. Upewnij się, że przewód LAN jest starannie podłączony do telewizora i routera.

      Połączenie LAN z telewizorem

    2. Podłącz przewód LAN do innego portu LAN routera.

      UWAGA: Jeśli problem zostanie rozwiązany, jego przyczyną było połączenie przewodem LAN lub port routera.

    3. Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
    4. Kolejno podłącz przewody zasilające modemu i routera.
    5. Podłącz przewód zasilający telewizora, włącz zasilanie i wykonaj diagnostykę połączenia.

    Jeśli pojawiają się inne wyniki diagnostyki, wypróbuj indywidualne rozwiązanie: