Identyfikator artykułu : 00184701 / Ostatnia modyfikacja : 31.01.2019

(Połączenie bezprzewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik Niedostępne (or Niepowodzenie), Niepowodzenie, Niepowodzenie

    Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:

    • Urządzenie bezprzewodowe: Niepowodzenie
    • Dostęp lokalny: Niepowodzenie
    • Dostęp do Internetu: Niepowodzenie

    Router nie jest podłączony do telewizora

    Obraz

    Podłączanie telewizora do łącza sieciowego

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe czynności. Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie problemu i dlatego po wykonaniu każdej z nich należy sprawdzić stan połączenia z siecią:

    Telewizory wprowadzone na rynek w 2014 r.:

    1. Sprawdź, czy włączona jest wbudowana funkcja sieci bezprzewodowej.
      1. Wybierz opcję Ustawienia.
      2. Wybierz opcję Sieć.
      3. Wybierz opcję Wbudowane Wi-Fi.
      4. Wybierz opcję Włącz.
    2. Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania  telewizora.

    Telewizory z platformą Android TV:

    1. Upewnij się, że włączona jest wbudowana funkcja sieci bezprzewodowej.
      1. Naciśnij przycisk Home.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. Na ekranie Ustawienia, w kategorii SIEĆ I AKCESORIA, wybierz opcję Sieć.
      4. Wybierz opcję Zaawansowane ustawienia.
      5. Wybierz opcję Wbudowane Wi-Fi.
      6. Wybierz opcję Włącz.
    2. Wykonaj  resetowanie przez odłączenie zasilania telewizora.

    Spróbuj zresetować router.

    1. Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem i router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
    2. Z powrotem podłącz przewody zasilające: najpierw modemu, a potem routera.
    3. Podłącz przewód zasilający telewizora, włącz zasilanie i wykonaj diagnostykę połączenia.

    Użycie adaptera USB bezprzewodowej sieci LAN UWA-BR100:

    1. Odłącz adapter UWA-BR100 od telewizora.
    2. Wykonaj resetowanie przez odłączenie zasilania  telewizora.
    3. Zweryfikuj działanie portu USB telewizora, podłączając do niego inne urządzenie pamięci masowej USB.
      UWAGA: Jeżeli okaże się, że nie działa port USB w telewizorze, może być konieczna naprawa w serwisie.
    4. Podłącz adapter UWA-BR100 do telewizora.
    5. Wykonaj diagnostykę sieci.

    Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, konieczna może być wymiana adaptera UWA-BR100.