Identyfikator artykułu : 00184715 / Ostatnia modyfikacja : 31.01.2019

(Połączenie bezprzewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik znal. (lub OK), OK, Niepowodzenie

    Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:

    Obraz

    • Urządzenie bezprzewodowe: znal. lub OK
    • Dostęp lokalny: OK
    • Dostęp do Internetu: Niepowodzenie

    Wykonaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem:

    WAŻNE:

    • Połączenie telefoniczne z Internetem nie jest obsługiwane.
    • Połączenie za pośrednictwem serwera proxy nie jest obsługiwane.
    • Sieci, które wymagają zalogowania się w celu uwierzytelnienia, takie jak wirtualna sieć prywatna (VPN) lub połączenie PPPoE, nie są obsługiwane.
    • W razie potrzeby wyłączenia zapory routera należy skontaktować się z jego producentem.
    1. Zweryfikuj działanie łącza, łącząc się z Internetem z komputera lub podobnego urządzenia.

      UWAGA: Jeśli inne urządzenia również nie łączą się przez sieć bezprzewodową, należy skontaktować się z dostawcą Internetu (ISP).

    2. Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
    3. Podłącz przewody zasilające modemu i routera.
    4. Zresetuj telewizor przez odłączenie zasilania.
    5. Wykonaj diagnostykę sieci.

    Jeśli diagnostyka zwraca inny wynik, można skorzystać z dodatkowych rozwiązań: