Identyfikator artykułu : 00184736 / Ostatnia modyfikacja : 31.01.2019

(Połączenie przewodowe) Diagnostyka połączenia zawsze informuje o niepowodzeniu

    Po wykonaniu diagnostyki sieci mogą się pojawić następujące wyniki:

    • Połączenie fizyczne: Niepowodzenie
    • Dostęp lokalny: Niepowodzenie
    • Dostęp do Internetu: Niepowodzenie

    UWAGA: Przewód LAN może być nieprawidłowo podłączony do telewizora lub telewizor nie rozpoznaje przewodu LAN.

    Obraz

    Aby rozwiązać problem, wykonaj poniższą procedurę. Każda z tych czynności stanowi potencjalne rozwiązanie problemu i dlatego po wykonaniu każdej z nich należy sprawdzić stan połączenia z siecią.

    1. Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
    2. Podłącz przewody zasilające modemu i routera.
    3. Podłącz przewód zasilający telewizora i włącz zasilanie.
    4. Wykonaj diagnostykę połączenia w następujących modelach telewizorów:

      Telewizory z 2014 r.:

      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie telewizora.
      2. Wybierz opcję Ustawienia w prawym górnym rogu ekranu telewizora.
      3. Wybierz opcję Sieć.
      4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
      5. Wybierz opcję Ustawienia sieci przewodowej.
      6. Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.

      Telewizory z platformą Android TV:

      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie telewizora.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. W kategorii Ustawienia wybierz opcję Pomoc.
      4. W kategorii Pomoc wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego.

    5. Zweryfikuj działanie łącza. W tym celu odłącz przewód sieci Ethernet od telewizora i spróbuj połączyć się z Internetem z komputera lub podobnego urządzenia.
    6. Przeprowadź próbę z użyciem innego, działającego przewodu LAN.

      UWAGA: Jeśli problem zostanie rozwiązany, uszkodzony jest przewód LAN.

    7. Podłącz przewód LAN do innego portu LAN routera.

      UWAGA: Jeśli problem zostanie rozwiązany, jego przyczyną było połączenie przewodem LAN lub port routera.

    Jeśli pojawiają się inne wyniki diagnostyki, wypróbuj indywidualne rozwiązanie: