Identyfikator artykułu : 00184748 / Ostatnia modyfikacja : 31.01.2019

(Połączenie przewodowe) Diagnostyka połączenia zwraca wynik OK, OK, Niepowodzenie

    Po wykonaniu diagnostyki sieci telewizor może nie łączyć się z Internetem, a diagnostyka sieci może zwracać następujące wyniki:

    • Połączenie fizyczne: OK
    • Dostęp lokalny: OK
    • Dostęp do Internetu: Niepowodzenie

    Telewizor może być podłączony do sieci lokalnej, ale nie do Internetu.

    wired_ok_ok_ng

    Wykonaj poniższą procedurę, aby rozwiązać problem:

    WAŻNE:

    • Połączenie telefoniczne z Internetem nie jest obsługiwane.
    • Połączenie za pośrednictwem serwera proxy nie jest obsługiwane.
    • Sieci, które wymagają zalogowania się w celu uwierzytelnienia, takie jak wirtualna sieć prywatna (VPN) lub połączenie PPPoE, nie są obsługiwane.
    • W razie potrzeby wyłączenia zapory routera należy skontaktować się z jego producentem.
    1. Zweryfikuj działanie łącza. W tym celu odłącz przewód sieci Ethernet od telewizora i spróbuj połączyć się z Internetem z komputera lub podobnego urządzenia.
    2. Zresetuj wszystkie urządzenia sieciowe, takie jak modem kablowy lub router. W tym celu wyłącz je i na 2 minuty odłącz od nich zasilanie.
    3. Podłącz przewody zasilające modemu i routera.
    4. Podłącz przewód zasilający telewizora i włącz zasilanie.

    Wykonaj diagnostykę połączenia.

    1. Naciśnij przycisk Home na pilocie telewizora.
    2. Wybierz opcję Ustawienia w prawym górnym rogu ekranu telewizora.
    3. Wybierz opcję Sieć.
    4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
    5. Wybierz opcję Ustawienia sieci przewodowej i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

    Telewizory Sony z platformą Android TV:

    1. Naciśnij przycisk Home na dostarczonym pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. W kategorii Sieć i akcesoria wybierz opcję Sieć.
    4. Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
    5. Wybierz opcję Podstawowy.
    6. Wybierz opcję Przewodowy LAN i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

    Jeśli pojawiają się inne wyniki diagnostyki, wypróbuj indywidualne rozwiązanie: