Identyfikator artykułu : 00184689 / Ostatnia modyfikacja : 28.08.2019

Brak połączenia z Internetem, gdy aktywny jest protokół IPv6.

    Błąd: Pojawia się komunikat „Sprawdź połączenie z Internetem”.

    Uwaga: Jeśli telewizor jest z systemem Android 8.0 Oreo lub wyższym, ustawienie IPv6 (ON/OFF) nie jest już dostępne.

    Ten komunikat o błędzie może się pojawić, jeśli dostawca Internetu (ISP) lub strona internetowa nie są zgodne z IPv6.

     

    Telewizory z platformą Android TV:

    1. W pierwszej kolejności sprawdź Stan sieci.

      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. W kategorii SIEĆ I AKCESORIA wybierz opcję Sieć.
      4. Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
      5. Wybierz opcję Stan sieci.
    2. Jeśli w polu Dostęp do Internetu pojawia się informacja IPv4:OK IPv6:Niepowodzenie, zmień ustawienie IPv6 na Wył., wykonując poniższe czynności.

      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. W kategorii SIEĆ I AKCESORIA wybierz opcję Sieć.
      4. Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
      5. Wybierz opcję Ustawienia IPv6.
      6. Dla opcji Włączyć IPv6? wybierz ustawienie Nie.

    Modele wprowadzone na rynek w 2014 r.

    Zmień ustawienie IPv6 na Wył., wykonując następujące czynności:

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Wybierz opcję Sieć.
    4. Wybierz opcję Ustawienia IPv6.
    5. Wybierz opcję Ustaw połączenie IPv6.
    6. Wybierz opcję Nie.