Telewizor nie jest połączony z Internetem? Zaktualizuj oprogramowanie, używając pamięci USB
Jeśli telewizor BRAVIA nie jest podłączony do Internetu, aktualizację wewnętrznego oprogramowania można bezpłatnie pobrać z witryny pomocy technicznej firmy Sony, zapisać ją w pamięci USB i zainstalować w telewizorze.
Uwaga: Aktualizacja oprogramowania za pośrednictwem strony internetowej pomocy technicznej firmy Sony jest możliwa tylko wtedy, gdy telewizor obsługuje funkcję aktualizowania oprogramowania za pośrednictwem pamięci USB. W przypadku telewizorów, które nie obsługują funkcji aktualizacji oprogramowania za pośrednictwem pamięci USB (często są to starsze modele), niezbędna jest pomoc serwisu. Prosimy o kontakt z Sony poprzez stronę „Kontakt” w witrynie pomoc technicznej lub o skontaktowanie się z najbliższym Autoryzowanym Centrum Serwisowym Sony.
Jak przeprowadzić aktualizację
OSTRZEŻENIE: Dokładnie zapoznaj się z instrukcją. Niezastosowanie się do tego zalecenia może spowodować, że telewizor przestanie reagować lub będzie wymagać naprawy.
OSTRZEŻENIE: W trakcie aktualizacji nie wyłączaj telewizora ani nie odłączaj jego zasilania.
OSTRZEŻENIE: Nie naciskaj żadnych przycisków z wyjątkiem tych wymienionych w instrukcjach.
OSTRZEŻENIE: Zatrzymaj nagrywanie przed przystąpieniem do aktualizacji oprogramowania układowego.
- Wejdź na stronę internetową pomocy technicznej firmy Sony: https://www.sony-europe.com/
- Wybierz swój Kraj. Otworzy się lokalna strona internetowa Sony.
- Wybierz opcję Pomoc u góry strony.
- W polu wyszukiwania wpisz model telewizora (na przykład KDL-42W805A) i potwierdź wybór.
- W sekcji Pliki do pobrania wybierz Oprogramowanie układowe.
- Przed pobieraniem i instalowaniem najnowszej wersji wewnętrznego oprogramowania uważnie zapoznaj się z towarzyszącą mu instrukcją. Procedura aktualizacji ma zazwyczaj następującą postać: https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-42w805a/downloads/Z0000308. Należy jednak zadbać, by zastosowana procedura dotyczyła posiadanego modelu.
Sprawdź, czy aktualizacja się powiodła
Po instalacji sprawdź, czy aktualizacja się powiodła.
1. Włącz telewizor i naciśnij przycisk HOME na pilocie, aby wyświetlić główne menu.
2. Przejdź do kategorii Pomoc dotycząca produktu i naciśnij przycisk OK.
3. Przejdź do opcji Informacje o systemie i naciśnij przycisk OK.
4. Na ekranie telewizora powinien pojawić się numer wersji wewnętrznego oprogramowania o następującym wyglądzie: SOFTWARE VERSION PKGx.xxx — część „x.xxx” powinna odpowiadać nowo zainstalowanej wersji.