Identyfikator artykułu : 00176487 / Ostatnia modyfikacja : 26.04.2022

Rozwiązywanie problemów z łączeniem urządzeń Bluetooth z telewizorami z platformą Android TV wprowadzonymi na rynek w 2017 r. i później

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Czynności potrzebne do rozwiązania problemu z łącznością Bluetooth® między urządzeniem audio a urządzeniem z platformą Android TV™ zależą od objawu. Wykonaj czynności przewidziane dla występującego objawu.

    Brak dźwięku z urządzenia audio połączonego z telewizorem przez Bluetooth.

    Zniekształcenia lub brak synchronizacji dźwięku.

    Słychać echo w dźwięku.

    Pilot od telewizora nie pozwala regulować głośności soundbara.

    Wyłączenie telewizora nie powoduje wyłączenia urządzenia Bluetooth.

    Nie można podłączyć soundbara przez łącze Bluetooth

    W oddzielnym artykule wyjaśniono jak sprawdzić, czy możesz używać z telewizorem słuchawek, głośników i soundbarów Bluetooth.