Odpowiedzi na pytania dotyczące aplikacji Netflix w urządzeniu z funkcją wideo internetowego
Niektóre urządzenia z funkcją wideo internetowego zawierają aplikację Netflix. Zapewnia ona urządzeniom podłączonym do Internetu dostęp do biblioteki materiałów internetowych firmy Netflix.
Poniżej zamieszczono listę urządzeń Sony z funkcją wideo internetowego oraz łącza do informacji o najnowszych modelach:
Ten artykuł jest pomyślany jako pomoc w znalezieniu odpowiedzi dotyczących konfigurowania i uzyskiwania dostępu do serwisu Netflix, posługiwania się funkcjami aplikacji Netflix i rozwiązania pewnych problemów, które mogą wystąpić przy próbie obejrzenia filmu lub materiału wideo z serwisu Netflix.
UWAGA: Aby urządzenie współpracujące z serwisem Netflix miało aktualne oprogramowanie i było przygotowane do użycia serwisu Netflix, należy się upewnić, czy jest w nim zainstalowana najnowsza aktualizacja oprogramowania. Aktualizacje można pobrać, wybierając odpowiednie opcje z menu urządzenia, lub używając komputera i pobierając je z tej witryny.
- Dostęp do serwisu Netflix — dostęp do serwisu, połączenie, konfiguracja i login
- Funkcje serwisu Netflix — użycie materiałów 3D, 4K, HD, napisów Netflix, przycisku Netflix, profili Netflix oraz ustawień kontroli rodzicielskiej.
- Netflix nie działa — brak połączenia z serwisem Netflix lub nieprawidłowe działanie aplikacji Netflix.
- Pomoc dotycząca konta Netflix — dodawanie konta Netflix oraz dodawanie i usuwanie urządzeń.
- Dostępność serwisu — brak ikony Netflix, niedostępność serwisu
- Błędy — Komunikaty o błędach lub kody błędów pojawiające się przy próbie użycia serwisu Netflix.
- Dźwięk — brak dźwięku lub niska jakość dźwięku przy oglądaniu materiałów z serwisu Netflix.
- Obraz — brak obrazu lub zła jakość obrazu przy oglądaniu materiałów z serwisu Netflix.
- PROMOCJA — obecne i wcześniejsze promocje związane z serwisem Netflix