Telewizor nie jest wykrywany jako urządzenie Google Cast
Jeśli występuje jedna z wymienionych poniżej sytuacji, zapoznaj się z listą czynności zamieszczoną pod spodem:
- Telewizor z platformą Sony Android TV nie jest rozpoznawany jako urządzenie Google Cast.
- Na urządzeniu mobilnym wyświetlana jest ikona „Cast” i wykrywany jest model telewizora, ale pojawia się komunikat o błędzie „There was a problem connecting to XXX-XXXXX” (Wystąpił problem z połączeniem z XXX-XXXXX (nazwa modelu)), a połączenie nie jest możliwe.
UWAGA: Każdy z poniższych kroków może pomóc w rozwiązaniu problemu. Sprawdź działanie funkcji Google Cast po wykonaniu każdej czynności.
Upewnij się, że urządzenie i telewizor są podłączone do tej samej sieci domowej.
Upewnij się również, że urządzenie i telewizor mają prawidłowe ustawienia czasu.
Ustawianie metody pobierania danych o czasie
Jeśli telewizor jest podłączony do sieci:
- Naciśnij na pilocie przycisk HOME.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- W kategorii SYSTEM PREFERENCES (PREFERENCJE SYSTEMU) wybierz opcję Date & time (Data i godzina).
- Wybierz dla opcji Automatic date & time (Automatyczna data i godzina) ustawienie On (Włącz).
- Wybierz dla opcji Time synchronization (Synchronizacja czasu) ustawienie Use network-provided time (Użyj czasu z sieci).
Jeśli telewizor nie jest podłączony do sieci:
- Naciśnij na pilocie przycisk HOME.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- W kategorii SYSTEM PREFERENCES (PREFERENCJE SYSTEMU) wybierz opcję Date & time (Data i godzina).
- Wybierz dla opcji Automatic date & time (Automatyczna data i godzina) ustawienie Off (Wyłącz).
- Ręcznie ustaw wartości w polach Time (Godzina) i Date (Data).