Przy próbie dostępu do materiału wideo z Internetu pojawia się komunikat „Process Timed Out” (Przekroczenie czasu procesu)
Jeżeli przy próbie dostępu do materiału wideo z Internetu pojawia się komunikat „Process Timed Out” (Przekroczenie czasu procesu), wykonaj poniższe czynności.
- Sprawdź, czy komunikat o błędzie występuje przy próbie dostępu do konkretnego serwisu internetowego lub materiału.
UWAGA: Jeżeli komunikat o błędzie występuje przy próbie dostępu do konkretnego serwisu internetowego, może to wynikać z jego czasowej niedostępności. W takim przypadku sprawdź za jakiś czas, czy żądany materiał jest już dostępny, lub skontaktuj się z działem pomocy serwisu w celu uzyskania dalszych informacji.
- Sprawdź, czy spełnione są zalecenia dotyczące szybkości łącza internetowego : 2,5 Mb/s dla materiałów o standardowej rozdzielczości (SD) i 10 Mb/s dla materiałów o wysokiej rozdzielczości (HD).
- Wyłącz osprzęt sieciowy, taki jak modem lub router, z gniazdka sieci energetycznej, odczekaj minutę i włącz go ponownie.
- W menu Network Setup (Konfiguracja sieci) produktu Sony zmień podstawowy serwer DNS na 8.8.8.8, a dodatkowy serwer DNS na 8.8.4.4.
- Przywróć w urządzeniu ustawienia fabryczne.
Przywracanie ustawień fabrycznych w telewizorze z platformą Android TV opisano w następującym artykule:
Jak przywrócić ustawienia fabryczne telewizora z platformą Android TV.
W przypadku pozostałych telewizorów zapoznaj się z następującym artykułem:
Jak przywrócić ustawienia fabryczne telewizora. - Jeśli pomimo wykonania wszystkich powyższych czynności problem pozostanie nierozwiązany, skontaktuj się z dostawcą Internetu (ISP).