Błąd: 2200
Ten komunikat o błędzie pojawia się, gdy nie można nawiązać połączenia internetowego lub gdy jest ono niestabilne.
Może występować w określonych sytuacjach, na przykład gdy internetowy materiał wideo nie chce się wyświetlić lub nagle znika.
Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższą procedurą.
UWAGA: Każdy z poniższych kroków może pomóc w rozwiązaniu problemu. Sprawdzaj stan połączenia sieciowego po wykonaniu każdego kroku.
- Ponownie uruchom telewizor lub urządzenia komunikacyjne, wykonując poniższą procedurę:
- Wyłącz telewizor.
- Odłącz wtyczkę przewodu zasilającego telewizora.
- Odłącz wtyczki przewodów zasilających routera i modemu.
- Po 2 minutach podłącz wtyczki przewodów zasilających routera i modemu.
- Podłącz wtyczkę przewodu zasilającego telewizora.
- Włącz telewizor.
- Po upływie 5 minut kilkakrotnie odśwież zawartość internetową.
-
Jeśli używasz komunikacji bezprzewodowej, istnieje możliwość, że jest ona niestabilna z powodu zakłóceń fal radiowych. W takiej sytuacji wykonaj poniższą procedurę:
- Wyłącz zasilanie innych urządzeń bezprzewodowych.
- Podłącz telewizor kablem do routera sieci LAN.
Jeśli po wykonaniu powyższej procedury problem ustąpił, połączenie bezprzewodowe między telewizorem a routerem jest niestabilne. Podłącz telewizor do routera za pomocą kabla. Nie używaj telewizora wraz z innymi urządzeniami bezprzewodowymi.
- Jeśli wersja oprogramowania telewizora nie jest aktualna, problem można rozwiązać poprzez zaktualizowanie go do najnowszej wersji. Więcej informacji: Jak wykonać aktualizację oprogramowania.
- Przywróć ustawienia fabryczne telewizora. Więcej informacji: Jak przywrócić ustawienia fabryczne telewizora?
UWAGA: Po przywróceniu ustawień fabrycznych telewizora należy zresetować połączenie bezprzewodowe/przewodowe. Informacje na temat konfigurowania ustawień sieciowych znajdują się poniżej.
Jak połączyć telewizor BRAVIA z siecią przez łącze przewodowe.
Jak połączyć telewizor BRAVIA z siecią przez łącze bezprzewodowe. - Jeśli oprogramowanie układowe routera nie jest aktualne, istnieje możliwość, że problem ustąpi po zaktualizowaniu tego oprogramowania do najnowszej wersji.
UWAGA: szczegółowe instrukcje aktualizowania oprogramowania routera można uzyskać od jego producenta.
- Zmień domyślny serwer DNS na publiczny.
- Na pilocie z zestawu naciśnij przycisk Home.
- Wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Network (Sieć).
- Naciśnij przycisk Enter.
- Wybierz opcję Network Settings (Ustawienia sieciowe).
- Wybierz opcję Wired/Wireless Setup (Połączenie przewodowe/bezprzewodowe).
- Wybierz opcję Custom (Niestandardowe) lub Enter Manually (Wprowadź ręcznie).
- Wprowadź adres w polu IP Address (Adres IP).
UWAGA: Adres IP jest generowany przez router i można go ustalić za pomocą komputera. Więcej informacji uzyskasz w instrukcji obsługi routera lub od jego producenta.
- Wprowadź jeden z dwóch następujących numerów w pozycji Public DNS (Publiczny serwer DNS): 4.2.2.2 lub 8.8.8.8.
UWAGA: Użycie publicznego serwera DNS często poprawia prędkość przekierowywania połączeń internetowych i pomaga rozwiązać ten problem. Warto jest jednak zapisać sobie domyślny adres serwera DNS.