Identyfikator artykułu : 00184755 / Ostatnia modyfikacja : 10.04.2023Drukowanie

Nie można podłączyć telewizora z platformą Android TV do Internetu: jak wykonać diagnostykę sieci

    WAŻNE: Ta odpowiedź dotyczy telewizorów z platformą Android TV. W przypadku telewizorów bez platformy Android TV należy zapoznać się z artykułem Nie mozna podlaczyc telewizora (bez platformy Android TV) do Internetu: jak wykonac diagnostyke sieci



    Spis treści

    Pamiętaj, że...
    Wykonywanie diagnostyki sieci
    Rozwiązania zależne od wyniku diagnostyki sieci



    Pamiętaj, że...

    • Połączenie telefoniczne z Internetem nie jest obsługiwane.
    • Połączenie za pośrednictwem serwera proxy nie jest obsługiwane.
    • Sieci, które wymagają zalogowania się w celu uwierzytelnienia, takie jak wirtualna sieć prywatna (VPN) lub połączenie PPPoE, nie są obsługiwane.
    • W razie potrzeby wyłączenia zapory routera należy skontaktować się z jego producentem.
    • Jeśli na ikonie sieci na głównym ekranie telewizora z platformą Android TV pojawia się wykrzyknik (!), zapoznaj się z poniższym artykułem.  Przerwy w sygnale Wi-Fi lub nieregularne zrywanie polaczenia. (Telewizor z platforma Android TV)


    Wykonywanie diagnostyki sieci

    UWAGA: Jeśli telewizor jest podłączony przez Wi-Fi, upewnij się, że opcja Wbudowane Wi-Fi jest ustawiona na Włącz.
    1. Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Wybierz opcję Sieć w kategorii Sieć i akcesoria.
    4. Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
    5. Wybierz opcję Wbudowane Wi-Fi i zmień jej ustawienie na Włącz.

    Aby przeprowadzić diagnostykę sieci, wykonaj poniższą procedurę.

    • Zawartość menu zależy od modelu.
    • Zamieszczone poniżej przykłady pochodzą z modeli z platformą Android TV z 2017 r.
    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Wybierz opcję Sieć w kategorii Sieć i akcesoria.
      Obraz
       
    4. Wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
      Obraz
       
    5. Wybierz opcję Stan sieci.
      Obraz
       
    6. Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
      Obraz
       
    7. Z ekranu Czy chcesz sprawdzić połączenie? wybierz opcję TAK.
      Obraz
       
    8. Rozpocznie się diagnostyka połączenia. Po chwili pojawią się wyniki łączenia.
      O stanie połączenia z siecią informują trzy elementy wyświetlane w wynikach łączenia. Wybierz odpowiednie rozwiązanie z poniższej tabeli.
      Poniżej zamieszczono przykładowe ekrany przedstawiające wyniki łączenia.
       
      ObrazObraz

      [A]: Jeśli w wynikach łączenia pojawia się [IPv4: xxxxx][IPv6: xxxxx]

      • Przypadek 1: Jeśli użytkownik nie zmieni ustawień na powodujące wybór [IPv6], telewizor automatycznie łączy się przez [IPv4]. W takim przypadku należy sprawdzić wyniki dla [IPv4: xxxxx].
    ObrazObrazUrz. bezprzewodowe w TV: znal.
    Dostęp lokalny: OK
    Dostęp do Internetu: OK
      • Przypadek 2: Jeśli wybrane są ustawienia, które powodują użycie [IPv6], należy sprawdzić wyniki dla [IPv6: xxxxx].
    ObrazObrazUrz. bezprzewodowe w TV: znal.
    Dostęp lokalny: OK
    Dostęp do Internetu: OK 


    UWAGA: W przypadku korzystania z konwertera bezprzewodowej sieci LAN (urządzenia podłączanego do telewizora przewodem LAN) należy zapoznać się z wynikami dla połączenia przewodowego w poniższej tabeli.


    Rozwiązania zależne od wyniku diagnostyki sieci

    Wybierz rozwiązania odpowiednio do wyniku diagnostyki sieci.

    • Przykład:
      Rozwiązaniem, które odpowiada sytuacji [A], Przypadek 1 w powyższych przykładach wyników połączeń jest Rozwiązanie 4. Dla sytuacji [B] (znal./OK/Niepowodzenie) należy wybrać Rozwiązanie 3.
       
        

      Wyniki łączenia

      Urz. bezprzewodowe w TVNiepowodzenieznal.
      (lub OK)
      znal.
      (lub OK)
      znal.
      (lub OK)
      Połączenie kablowe
      Dostęp lokalnyNiepowodzenieNiepowodzenieOKOK
      Dostęp do InternetuNiepowodzenieNiepowodzenieNiepowodzenieOK
      RozwiązanieŁączność bezprzewodowaRozwiązanie 1 Rozwiązanie 2 Rozwiązanie 3 Rozwiązanie 4
      Połączenie kabloweRozwiązanie 5 Rozwiązanie 6 Rozwiązanie 7 Rozwiązanie 8