Brak dostępu do aplikacji, aktualizacji lub serwisów sieciowych w telewizorze BRAVIA — 17 maja 2018 r.
Od 21 maja 2018 r. w bardzo nielicznych telewizorach BRAVIA może wystąpić brak dostępu do aplikacji, aktualizacji lub innych serwisów sieciowych. Przyczyną są informacje pozostające w pamięci podręcznej* posiadanego urządzenia — zazwyczaj routera internetowego — po aktualizacji serwera BRAVIA.
Jeśli nie pojawiają się ikony wszystkich serwisów sieciowych / aplikacji lub aplikacje / serwisy sieciowe na telewizorze są niedostępne, spróbuj wykonać następujące czynności:
- Odłącz, a po minucie z powrotem podłącz przewody zasilające telewizora i routera internetowego.
Jeśli nie obawiasz się zmieniania ustawień telewizora, spróbuj wykonać tę dodatkową czynność:
Aby ułatwić uzyskanie bezproblemowego działania telewizora, zalecamy także wcześniejsze zainstalowanie w posiadanym urządzeniu najnowszego wydania wewnętrznego oprogramowania.
Jeśli po wypróbowaniu powyższych rozwiązań nadal nie można używać aplikacji lub innych serwisów sieciowych, prosimy o kontakt.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z opisanej sytuacji.
*Informacje pozostające w pamięci podręcznej obejmują dane o Internecie i dostawcy Internetu (ISP) oraz dane o routerze / sieci domowej.