Identyfikator artykułu : 00149270 / Ostatnia modyfikacja : 16.06.2020

Rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z serwisem Netflix – problemy z obrazem

    W poniższej tabeli przedstawiono informacje i wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów takich, jak nieprawidłowe wyświetlanie filmów z serwisu Netflix.

    ProblemSposób postępowania
    Filmy przesyłane strumieniowo z serwisu Netflix są wyświetlane w niskiej rozdzielczości.Sprawdz ustawienia aplikacji Netflix.
    Podczas korzystania z aplikacji Netflix w telewizorze funkcja Wide Mode (Tryb szeroki) nie jest dostępna.Zmien wielkosc obrazu.
    Internetowa transmisja strumieniowa wideo jest odtwarzana wyłącznie w rozdzielczości standardowej (SD).Sprawdz wymagania systemowe i ustawienia sieciowe.
    Filmy przesyłane strumieniowo zatrzymują się, są wstrzymywane lub buforowane albo jakość obrazu i dźwięku jest niska.   Zalecane jest stabilne i szybkie lacze sieciowe.
    Podczas strumieniowej transmisji filmów z serwisu Netflix informacje wyświetlane przy użyciu odtwarzacza Blu-ray Disc są ucięte.Wyswietlany obraz moze róznic sie w zaleznosci od wykorzystywanego polaczenia.
    Podczas transmisji strumieniowej Netflix Ultra HD obraz nie jest wyświetlany w jakości 4K.Upewnij sie, ze urzadzenie zostalo skonfigurowane prawidlowo oraz ze zostala wybrana tresc 4K.
    Podczas próby użycia aplikacji Netflix przestaje się zmieniać obraz i telewizor się wyłącza.Wymuś zamknięcie aplikacji Netflix, a następnie uruchom telewizor ponownie. 
    Kolejka serwisu Netflix wygląda na uciętą.Oznacza to, ze dostepne jest wiecej tresci. Wystarczy przejsc w lewo lub w prawo.
    Po naciśnięciu niektórych przycisków na pilocie podczas korzystania z aplikacji Netflix gaśnie obraz na ekranie telewizora Sony Android TV.Ten czarny ekran pojawia się podczas ładowania opcji menu.

     

    Jeśli problem nie został opisany powyżej lub chcesz uzyskać dodatkowe wsparcie w zakresie odtwarzania filmów z serwisu Netflix, odwiedź centrum pomocy Netflix.