Nie można podłączyć telewizora (bez platformy Android TV) do Internetu: jak wykonać diagnostykę sieci
WAŻNE: Ta odpowiedź dotyczy telewizorów bez platformy Android TV. W przypadku telewizora z platformą Android TV zapoznaj się z następującym artykułem: Nie można podłączyć telewizora z platformą Android TV do Internetu: jak wykonać diagnostykę sieci
UWAGA: Jeśli zdarzają się sporadyczne lub częste przypadki zerwania łączności Wi-Fi, należy zapoznać się z artykułem Przerwy w sygnale Wi-Fi lub nieregularne zrywanie połączenia. (Telewizory bez platformy Android TV)
Spis treści
Pamiętaj, że...
Wykonywanie diagnostyki sieci
Wyniki łączenia
Rozwiązania zależne od wyniku diagnostyki sieci
Pamiętaj, że...
- Połączenie telefoniczne z Internetem nie jest obsługiwane.
- Połączenie za pośrednictwem serwera proxy nie jest obsługiwane.
- Sieci, które wymagają zalogowania się w celu uwierzytelnienia, takie jak wirtualna sieć prywatna (VPN) lub połączenie PPPoE, nie są obsługiwane.
- W razie potrzeby wyłączenia zapory routera należy skontaktować się z jego producentem.
Wykonywanie diagnostyki sieci
Aby przeprowadzić diagnostykę sieci, wykonaj poniższą procedurę.
Modele z roku 2015 lub późniejsze:
- Zawartość menu zależy od modelu.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Ustawienia systemowe.
- Wybierz opcję Konfiguruj.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Konfiguracja sieci domowej.
- Wybierz opcję Wyświetl ustawienia i stan sieci.
- Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
- Wybierz opcję Tak.
Rozpocznie się diagnostyka połączenia. Po chwili pojawią się wyniki łączenia. 【Wyniki łączenia przedstawia poniższa ilustracja.
Modele z roku 2014 lub wcześniejsze:
- Zawartość menu zależy od modelu.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Konfiguracja sieci.
- Wybierz opcję View Network settings and status (Wyświetl ustawienia i stan sieci) lub View Network Status (Wyświetl stan sieci).
- Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
- Wybierz opcję Tak.
Rozpocznie się diagnostyka połączenia. Po chwili pojawią się wyniki łączenia. Wyniki łączenia przedstawia poniższa ilustracja.
Wyniki łączenia
Poniżej zamieszczono przykładowe ekrany przedstawiające wyniki łączenia.
O stanie połączenia z siecią informują trzy elementy wyświetlane w wynikach łączenia. Wybierz odpowiednie rozwiązanie z poniższej tabeli.
W powyższym przykładzie należy wybrać Rozwiązanie 4.
UWAGA: W przypadku korzystania z konwertera bezprzewodowej sieci LAN (urządzenia podłączanego do telewizora przewodem LAN) należy zapoznać się z wynikami dla połączenia przewodowego w poniższej tabeli.
Rozwiązania zależne od wyniku diagnostyki sieci
Wybierz rozwiązania odpowiednio do wyniku diagnostyki sieci.
Wyniki łączenia |
|||||
Urz. bezprzewodowe w TV | Niepowodzenie | znal. (lub OK) |
znal. (lub OK) |
znal. (lub OK) |
|
Połączenie kablowe | |||||
Dostęp lokalny | Niepowodzenie | Niepowodzenie | OK | OK | |
Dostęp do Internetu | Niepowodzenie | Niepowodzenie | Niepowodzenie | OK | |
Rozwiązanie | Łączność bezprzewodowa | Rozwiązanie 1 | Rozwiązanie 2 | Rozwiązanie 3 | Rozwiązanie 4 |
Połączenie kablowe | Rozwiązanie 5 | Rozwiązanie 6 | Rozwiązanie 7 | Rozwiązanie 8 |