Nie działa funkcja kopii lustrzanej ekranu
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Jeśli funkcja Kopia ekranu nie działa, wypróbuj te rozwiązania:
- Upewnij się, że telewizor i drugie urządzenie są zgodne z funkcją Kopia ekranu.
Informacje o urządzeniach zgodnych z funkcją Kopia ekranu oraz innych sposobach udostępniania ekranu znajdziesz w punkcie 2. Zgodne urządzenia i inne rozwiązania artykułu Jak używać funkcji „Kopia ekranu” w telewizorze BRAVIA.
- Upewnij się, że wejście telewizora jest ustawione na Kopia ekranu i że urządzenie mobilne zostało odpowiednio skonfigurowane.
- Szczegóły znajdziesz w punkcie Jak używać funkcji „Kopia ekranu”w artykule Jak używać funkcji „Kopia ekranu” w telewizorze BRAVIA.
- Przed konfigurowaniem w telewizorze funkcji kopii lustrzanej ekranu należy upewnić się, że z urządzeniem mobilnym nie są połączone żadne inne urządzenia bezprzewodowe.
- Zrestartuj smartfon.
Poniżej zamieszczono przykład dla telefonu Xperia. Szczegółów dotyczących obsługi należy szukać w instrukcji obsługi posiadanego urządzenia mobilnego.- Naciśnij i na kilka sekund przytrzymaj przycisk zasilania na urządzeniu mobilnym.
- Stuknij opcję Wyłącz.
- Ponownie naciśnij i na kilka sekund przytrzymaj przycisk zasilania urządzenia mobilnego, aby włączyć urządzenie.
- Uruchom ponownie telewizor BRAVIA.
- Telewizory z platformą Android TV™: naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na dostarczonym pilocie, aby ponownie uruchomić telewizor.
- Inne telewizory:
- Wyłącz telewizor i odłącz przewód zasilający od gniazdka sieci energetycznej.
- Po mniej więcej 2 minutach z powrotem podłącz przewód zasilający do gniazdka sieci energetycznej i włącz telewizor.
- W telewizorze z platformą Android TV zmień ustawienie opcji Ustawienia Bluetooth telewizora z platformą Android TV na Wył. W tym celu wykonaj następujące czynności:
- Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
- Przewiń zawartość ekranu do opcji Ustawienia i naciśnij przycisk Select.
- Przewiń zawartość ekranu do opcji Sieć i akcesoria.
- Wskaż opcję Ustawienia Bluetooth i naciśnij przycisk Select.
- Wskaż opcję Bluetooth wł. i naciśnij przycisk Select.
- Wskaż opcję Wył. i naciśnij przycisk Select.
- Jeśli problem nie zostanie rozwiązany lub połączenie jest niestabilne, wypróbuj jedną z alternatywnych metod:
- Urządzenia mobilne: Przesyłanie ekranu / wyświetlanie ekranu lub treści z urządzenia mobilnego na ekranie telewizora
- Komputery (telewizory z platformą Android TV): Jak bezprzewodowo wyświetlić zawartość ekranu komputera na telewizorze
Dodatkowe informacje o funkcji „Kopia ekranu”
- Jakość obrazu mogą obniżać zakłócenia w środowisku transmisji.
- Ta funkcja nie wymaga wprowadzania hasła. W razie gdyby pojawiło się żądanie wprowadzenia hasła, należy wyłączyć w urządzeniu mobilnym tryb Wi-Fi Direct (jeśli jest).
- Pewne telewizory BRAVIA i smartfony Xperia są zgodne z funkcją Kopia ekranu opartą na technologii Miracast. Nie gwarantuje się współpracy funkcji Kopia ekranu z urządzeniami mobilnymi innych producentów.