Identyfikator artykułu : 00206369 / Ostatnia modyfikacja : 30.08.2021Drukowanie

Serwisy sieciowe / aplikacje: powiadomienia i problemy (Disney+, Netflix, Amazon Video, YouTube itd.)

Serwisy sieciowe / aplikacje: powiadomienia, problemy i informacje o konserwacji: YouTube / Amazon / BBC iPlayer / Netflix / Spotify / YouView / Rakuten TV (Wuaki TV)

    Ten artykuł zawiera informacje na temat dostępności określonych aplikacji w Europie i rozwiązywania typowych problemów:


    Czy można pobierać aplikacje?

    Pewne aplikacje są fabrycznie zainstalowane w telewizorze, ale w zależności od posiadanego modelu może istnieć możliwość instalacji nowych aplikacji, dostępnych w sklepie Google Play.

    Najpierw należy sprawdzić, czy telewizor jest wyposażony w platformę Android TV. Sposób sprawdzania opisano tutaj. Nowe aplikacje można pobierać tylko na telewizory z platformą Android TV. Inne telewizory mają fabrycznie zainstalowane aplikacje lub aplikacje dodane/usunięte z systemu na serwerze.  


    Jakie popularne aplikacje są fabrycznie zainstalowane w telewizorze lub mogą być pobrane?

    AplikacjaTelewizor z platformą Android TVTelewizory bez platformy Android TV (Smart - IP)KrajeZewnętrzna witryna pomocy technicznej
    YouTubeTak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Tak — preinstalacja
    (od roku 2013)
    Cały świat

    Problemy z odtwarzaniem filmów

    Znane problemy 

    Amazon Prime VideoTak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)

    Tak — preinstalacja
    (oprócz telewizorów BRAVIA z lat 2010–2013)

    Telewizory bez platformy Android TV
    Wielka Brytania, Niemcy i Austria

    Telewizory z platformą Android TV
    Cały świat

    Problemy z filmami
    BBC iPlayerTak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Tak — preinstalacja
    (modele z roku 2014 i późniejsze)
    Wielka BrytaniaPowiadomienia i problemy  
    NetflixTak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Tak — preinstalacja
    (modele z roku 2012 i późniejsze)
    Cały świat

    Czy Netflix nie działa?

    Centrum pomocy

    SpotifyTak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Brak w modelach bez platformy Android TVCały światRozwiązywanie problemów  
    YouViewTak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Brak w modelach bez platformy Android TVWielka BrytaniaPomoc techniczna / „YouView on Sony”
    Rakuten TV (Wuaki TV)Tak — preinstalacja
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Tak — preinstalacja
    (modele z roku 2012 i późniejsze)
    Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Włochy, Niemcy, Andora, Austria i Irlandia

    Najczęstsze pytania

    „Rakuten TV on Sony”

    Apple TV+Dostępna w telewizorach XH90 i XH92 po zainstalowaniu najnowszego oprogramowania * Brak w modelach bez platformy Android TVCały światInformacje pomocnicze
    HBO (Max)Tak — dostępność w sklepie Google Play w pewnych krajachBrak w modelach bez platformy Android TVAndroid TV
    Hiszpania, Portugalia, Polska i kraje skandynawskie
    Europejska witryna pomocy technicznej
    Disney+Tak — możliwość pobrania ze sklepu Google Play w pewnych krajach
    (modele z roku 2015 i późniejsze)
    Brak w modelach bez platformy Android TVAndroid TV
    Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy
    Brytyjska witryna pomocy technicznej
    HuluBrak w modelach z platformą Android TVBrak w modelach bez platformy Android TVN/DCentrum pomocy


    UWAGI:


    Jak oglądać filmy z serwisów Amazon Prime, Netflix, Disney+ itp., jeśli telewizor nie pozwala korzystać ze sklepu Google Play?

    Jeśli telewizor nie pozwala korzystać ze sklepu Google Play, jest kilka innych sposobów, by oglądać na nim filmy z aplikacji streamingowych. Można podłączyć do telewizora laptop, urządzenie do strumieniowej transmisji lub konsolę do gier.


    Jak rozwiązywać typowe problemy z aplikacjami w telewizorze

    Czy masz pytania dotyczące:

    • Dostępności innych aplikacji?
    • Znikania aplikacji z telewizora lub problemów z podłączaniem pewnych urządzeń?

    Niedostępność serwisów (brak możliwości oglądania filmów lub zalogowania się) może wynikać z konserwacji systemu przez operatora serwisu. W takim przypadku należy się zapoznać z informacjami dostępnymi za pomocą powyższych hiperłączy i odczekać pewien czas przed ponowną próbą połączenia. Rozwiązania najczęściej spotykanych problemów są również podane w naszym artykule Aplikacje BRAVIA TV.


    Dalsze rozwiązywanie problemów

    W przypadku dalszych problemów polecamy nasz szczegółowy poradnik Rozwiązywanie problemów z telewizorem Sony BRAVIA.