Identyfikator artykułu : 00149975 / Ostatnia modyfikacja : 20.07.2021

Nie działa funkcja kopii lustrzanej ekranu

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Jeśli funkcja Kopia ekranu nie działa, wypróbuj te rozwiązania:

    1. Upewnij się, że telewizor i drugie urządzenie są zgodne z funkcją Kopia ekranu.
      Informacje o urządzeniach zgodnych z funkcją Kopia ekranu oraz innych sposobach udostępniania ekranu znajdziesz w punkcie 2. Zgodne urządzenia i inne rozwiązania artykułu Jak używać funkcji „Kopia ekranu” w telewizorze BRAVIA.
       
    2. Upewnij się, że wejście telewizora jest ustawione na Kopia ekranu i że urządzenie mobilne zostało odpowiednio skonfigurowane.
      • Szczegóły znajdziesz w punkcie Jak używać funkcji „Kopia ekranu”w artykule Jak używać funkcji „Kopia ekranu” w telewizorze BRAVIA.
      • Przed konfigurowaniem w telewizorze funkcji kopii lustrzanej ekranu należy upewnić się, że z urządzeniem mobilnym nie są połączone żadne inne urządzenia bezprzewodowe.
         
    3. Zrestartuj smartfon. 
      Poniżej zamieszczono przykład dla telefonu Xperia. Szczegółów dotyczących obsługi należy szukać w instrukcji obsługi posiadanego urządzenia mobilnego.
      1. Naciśnij i na kilka sekund przytrzymaj przycisk zasilania na urządzeniu mobilnym.
      2. Stuknij opcję Wyłącz.
      3. Ponownie naciśnij i na kilka sekund przytrzymaj przycisk zasilania urządzenia mobilnego, aby włączyć urządzenie.
         
    4. Uruchom ponownie telewizor BRAVIA.
      • Telewizory z platformą Android TV™: naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na dostarczonym pilocie, aby ponownie uruchomić telewizor.
      • Inne telewizory: 
        1. Wyłącz telewizor i odłącz przewód zasilający od gniazdka sieci energetycznej.
        2. Po mniej więcej 2 minutach z powrotem podłącz przewód zasilający do gniazdka sieci energetycznej i włącz telewizor.
           
    5. W telewizorze z platformą Android TV zmień ustawienie opcji Ustawienia Bluetooth telewizora z platformą Android TV na Wył. W tym celu wykonaj następujące czynności:
      1. Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
      2. Przewiń zawartość ekranu do opcji Ustawienia i naciśnij przycisk Select.
      3. Przewiń zawartość ekranu do opcji Sieć i akcesoria.
      4. Wskaż opcję Ustawienia Bluetooth i naciśnij przycisk Select.
      5. Wskaż opcję Bluetooth wł. i naciśnij przycisk Select.
      6. Wskaż opcję Wył. i naciśnij przycisk Select.
         
    6. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany lub połączenie jest niestabilne, wypróbuj jedną z alternatywnych metod:


    Dodatkowe informacje o funkcji „Kopia ekranu”

    • Jakość obrazu mogą obniżać zakłócenia w środowisku transmisji.
    • Ta funkcja nie wymaga wprowadzania hasła. W razie gdyby pojawiło się żądanie wprowadzenia hasła, należy wyłączyć w urządzeniu mobilnym tryb Wi-Fi Direct (jeśli jest).
    • Pewne telewizory BRAVIA i smartfony Xperia są zgodne z funkcją Kopia ekranu opartą na technologii Miracast. Nie gwarantuje się współpracy funkcji Kopia ekranu z urządzeniami mobilnymi innych producentów.