Błąd: podczas korzystania z aplikacji Netflix pojawia się komunikat.
Ogólne rozwiązania problemów
- Zakończ pracę aplikacji Netflix, po czym ponów próbę.
- Upewnij się, że połączenie z Internetem działa prawidłowo. Jeśli połączenie z Internetem działa prawidłowo, odczekaj kilka minut i ponownie spróbuj użyć aplikacji.
- Sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja oprogramowania systemowego (wewnętrznego oprogramowania), aby upewnić się, że urządzenie ma aktualne oprogramowanie.
Jeśli problem występuje nadal, należy wykonać poniższe czynności odpowiednio do urządzenia.
Urządzenia z platformą Android TV™
- Dalszych informacji należy szukać na stronach pomocy serwisu.
Inne modele telewizorów i sieciowe odtwarzacze multimedialne
- Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
- Przejdź do menu Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć.
- Wybierz opcję Odśwież zawartość internetową.
- Wybierz aplikację Netflix.
- Jeśli problem występuje nadal, dalszych informacji należy szukać na stronach pomocy serwisu.
Odtwarzacze Blu-ray Disc™
- Przejdź do menu Konfiguracja.
- Wybierz opcję Resetowanie.
- Wybierz opcję Inicjalizuj informacje osobiste.
- Przejdź do ikony Wideo i wybierz Wideo internetowe.
- Wybierz aplikację Netflix.
- Zaloguj się na swoje konto.
- Jeśli problem występuje nadal, dalszych informacji należy szukać na stronach pomocy serwisu.
Jeżeli problem pozostanie nierozwiązany
- Przywróć w urządzeniu ustawienia fabryczne. Informacji o przywracaniu ustawień fabrycznych w konkretnym modelu należy szukać w jego instrukcji obsługi.
- Przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie z urządzenia wszystkich dostosowanych ustawień. Po resetowaniu trzeba będzie na nowo skonfigurować urządzenie.