Identyfikator artykułu : 00283002 / Ostatnia modyfikacja : 11.04.2023Drukowanie

Aplikacja mobilna TV Channel Editor for BRAVIA: edytuj listę kanałów telewizyjnych za pomocą smartfona!

    Aby sprawdzić, czy telewizor jest obsługiwany przez aplikację mobilną, rozwiń sekcję Produkty i kategorie, których dotyczy ten artykuł w prawym górnym rogu tego artykułu.

    Kraje obsługiwane w aplikacji mobilnej TV Channel Editor for BRAVIA


    Czym jest aplikacja mobilna TV Channel Editor for BRAVIA i skąd można ją pobrać?

    Aplikacja mobilna TV Channel Editor for BRAVIA umożliwia użycie telefonu do edycji, sortowania i porządkowania kanałów telewizji satelitarnej i kablowej. Teraz możesz zmieniać kolejność i nazwy kanałów telewizyjnych oraz usuwać kanały kilkoma stuknięciami w smartfon!

    Z aplikacji TV Channel Editor for BRAVIA mogą korzystać użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android. Wkrótce będzie też dostępna wersja na urządzenia z systemem iOS.

    Kliknij odpowiedni przycisk, aby pobrać aplikację mobilną TV Channel Editor for BRAVIA na urządzenie z systemem Android lub iOS (przycisk iOS pojawi się w najbliższym czasie).
    Aplikacja TV Channel Editor for BRAVIA w sklepie Google Play

    Jak używać aplikacji mobilnej TV Channel Editor for BRAVIA

    Krok 1: Połącz aplikację mobilną z telewizorem

    Krok 2: Użyj aplikacji mobilnej do edycji listy kanałów telewizyjnych


    Najczęstsze pytania (FAQ) dotyczące aplikacji mobilnej TV Channel Editor for BRAVIA

    Mam więcej niż jedną listę kanałów. Czy mogę edytować każdą z nich?

    Zainstalowane profile telewizji pojawiają się w aplikacji mobilnej w oddzielnych kartach. Można na przykład mieć kanały Satelitarne i Kablowe/Naziemne na oddzielnych kartach, jak na ilustracji poniżej. Przełączaj się między kartami, aby poddać edycji określoną listę kanałów. W chwili opuszczania aplikacji zachowane zostaną wszystkie zmiany.

    Karty Satelitarne i Kablowe w aplikacji


    Problemy z łącznością: w aplikacji pojawia się komunikat „Edycja kanałów zawieszona” lub „Utrata połączenia”

    W przypadku pojawienia się komunikatu „Połączenie z (nazwa telewizora) zakończone niepowodzeniem”, „Edycja kanałów zawieszona” lub „Utrata połączenia” sprawdź, czy:

    • Twój model telewizora jest obsługiwany przez aplikację TV Channel Editor for BRAVIA. Sprawdź odpowiednie modele na początku tego artykułu, w sekcji „Produkty i kategorie, których dotyczy ten artykuł”.
    • Z menu telewizora zostały wybrane opcje [Ustawienie] à [Kanały] à [Edycja listy kanałów z urządzenia mobilnego]. Wykonane zostały wyświetlane polecenia dotyczące połączenia telewizora z aplikacją mobilną. Podczas korzystania z aplikacji mobilnej pozostaje aktywny ekran „Połączenie ustanowione!” na telewizorze. W przeciwnym razie aplikacja mobilna wyświetli ekran „Edycja kanałów zawieszona”.
    • W smartfonie włączona jest funkcja Bluetooth.
    • W smartfonie włączona jest lokalizacja.
    • Odległość między smartfonem a telewizorem nie przekracza 10 metrów.

    Dlaczego zmiany wprowadzone na liście kanałów nie są odzwierciedlone w programie telewizyjnym / EPG?

    Zmiany wprowadzone w aplikacji TV Channel Editor for BRAVIA powinny zostać uwzględnione w programie telewizyjnym / Elektronicznym przewodniku po programach (EPG) natychmiast po ich zatwierdzeniu. Może się jednak zdarzyć, że aktualizacja listy kanałów nastąpi dopiero po pewnym czasie. Odczekaj i ponów próbę później.


    Dlaczego aplikacja mobilna wymaga zezwolenia na dostęp do lokalizacji?

    Aplikacja łączy się z telewizorem przez Bluetooth, a w większości wersji systemów operacyjnych warunkiem działania łącza Bluetooth jest włączenie lokalizacji.