WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Czynności potrzebne do rozwiązania problemu z łącznością Bluetooth® między urządzeniem audio a urządzeniem z platformą Android TV™ zależą od objawu. Wykonaj czynności przewidziane dla występującego objawu.
Brak dźwięku z urządzenia audio połączonego z telewizorem przez Bluetooth.
- W telewizorze lub urządzeniu może być ustawiona mała głośność. Sprawdź ustawienia głośności w poszczególnych urządzeniach.
- W podłączonym urządzeniu wybierz wejście Bluetooth.
- Dalszych informacji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia.
-
Jeśli połączenie Bluetooth jest niestabilne, wykonaj poniższe czynności.
- Otwórz menu Ustawienia. Opcje zależą od roku modelowego telewizora.
- Użycie przycisku Szybkie ustawienia (modele z 2019 r. i nowsze):
- Naciśnij przycisk Szybkie ustawienia
na dostarczonym pilocie. - Wybierz ikonę Ustawienia
.
- Użycie przycisku menu HOME:
- Naciśnij przycisk HOME na dostarczonym pilocie.
- Wybierz ikonę Ustawienia
.
- Dalsze kroki zależą od opcji w menu telewizora:
- Wybierz opcję Pilot i akcesoria. (Android™ 10)
- Wybierz opcje Pilot i akcesoria → Ustawienia Bluetooth. (Android 9)
- Wybierz opcję Ustawienia Bluetooth. (Android 8.0 lub wcześniejszy)
- Usuń powiązanie połączonych urządzeń z listy Zarejestrowane urządzenia lub AKCESORIA, po czym ponownie wykonaj parowanie.
- Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia.
- Szczegółowych informacji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia.
Zniekształcenia lub brak synchronizacji dźwięku.
Sprawdź rozwiązanie dostosowane do problemu z urządzeniem.
Słychać echo w dźwięku.
Echo może wystąpić, jeśli do telewizora równocześnie jest podłączone urządzenie Bluetooth i, przewodem HDMI, urządzenie zewnętrzne. W takim przypadku w celu poprawy stabilności połączenia zalecamy odłączenie urządzenia Bluetooth i użycie samego przewodu HDMI.
Pilot od telewizora nie pozwala regulować głośności soundbara.
Aby rozwiązać ten problem, przeprowadź poniższe kontrole:
Wyłączenie telewizora nie powoduje wyłączenia urządzenia Bluetooth.
Funkcja ta nie działa z każdym urządzeniem Bluetooth. W takim przypadku naciśnij przycisk zasilania na urządzeniu.
- Funkcja ta działa, gdy nie jest wykrywany sygnał z telewizora.
Nie można podłączyć soundbara przez łącze Bluetooth
Przed nawiązywaniem połączenia Bluetooth między soundbarem a telewizorem odłącz przewód HDMI (jeśli jest używany).
W oddzielnym artykule wyjaśniono jak sprawdzić, czy możesz używać z telewizorem słuchawek, głośników i soundbarów Bluetooth.