Identyfikator artykułu : 00253419 / Ostatnia modyfikacja : 17.11.2020Drukowanie

Jak rozwiązać problem z ciągłym ponownym uruchamianiem się telewizora Sony Android TV z 2020 r.

    Jeśli klient, który nie używa HbbTV, doświadcza tego problemu mimo wypróbowania rozwiązania z tego artykułu, należy doradzić mu wyłączenie HbbTV.

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Czy posiadany telewizor Sony Android TV z 2020 r. nieustannie się restartuje?

    Jeśli telewizor Sony z platformą Android TV nieustannie uruchamia się na nowo (wpadł w pętlę restartów), konieczne może być wymuszenie przywrócenia ustawień fabrycznych.

    Problem z ciągłym ponownym uruchamianiem może wystąpić, gdy po aktualizacji wewnętrznego oprogramowania dojdzie do awarii oprogramowania i nie można przywrócić ustawień fabrycznych standardową metodą.

    Jeśli telewizor zacznie nieustannie uruchamiać się na nowo, będzie wyświetlał następujący ekran początkowy:

    Marshmallow — ponowne uruchamianie

    Jak wymusić przywrócenie ustawień fabrycznych za pomocą przycisków na telewizorze

    OSTRZEŻENIE: wymuszenie przywrócenia ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie z telewizora wszystkich własnych ustawień, w tym pobranych aplikacji, danych systemowych, wybranej kolejności kanałów i ustawień sieci bezprzewodowej. W przypadku modelu ZH8 usunięte zostaną ponadto Dane do demonstracji w sklepach przechowywane w pamięci wewnętrznej. Jeśli masz dostęp do menu telewizora, przywróć ustawienia fabryczne.

    Przed wymuszaniem przywrócenia ustawień fabrycznych

    • Wykonanie tej procedury może wymagać udziału dwóch osób.
    • Umiejscowienie przycisków zależy od modelu telewizora.
    • Jeśli dane aplikacji są zsynchronizowane z kontem Google™, po wymuszeniu przywrócenia ustawień fabrycznych można spróbować odzyskać niektóre dane aplikacji. Czynności wymagane do synchronizacji aplikacji zależą od zawartości menu telewizora:
      • HOMEUstawieniaUstawienia urządzenia lub Konta i logowanieGoogleWybierz synchronizowane aplikacje → Wybierz elementy do synchronizacji z kontem → Synchronizuj.
      • HOMEUstawieniaGoogleWybierz synchronizowane aplikacje (w grupie Synchronizuj) → Wybierz elementy do synchronizacji z kontem → Synchronizuj.
      • HOMEUstawieniaOsobisteGoogleWybierz synchronizowane aplikacje (w grupie Synchronizuj) → Wybierz elementy do synchronizacji z kontem → Synchronizuj.

    Jak wymusić przywrócenie ustawień fabrycznych

    Najpierw sprawdź liczbę przycisków na telewizorze. Aby ustalić, gdzie znajdują się przyciski na telewizorze, skorzystaj z tego łącza.

    1. Tylko jeden przycisk na telewizorze: przycisk (zasilania) znajduje się u dołu pośrodku lub po lewej stronie telewizora (patrząc od przodu).
    2. Trzy przyciski na telewizorze: przyciski znajdują się na jednym z boków lub z tyłu telewizora, zależnie od modelu.

    Jeśli nie możesz odszukać przycisków na telewizorze, skorzystaj z instrukcji obsługi telewizora. Instrukcje są zamieszczone na stronie pomocy technicznej dla odpowiedniego modelu.


    Wykonaj procedurę odpowiednią do liczby przycisków na telewizorze.

    Typ A: telewizor z jednym przyciskiem

    Typ B: telewizor z trzema przyciskami


    Po wymuszeniu przywrócenia ustawień fabrycznych nie mogę nastawiać programów satelitarnych

    Jeśli po przywróceniu ustawień fabrycznych występują problemy ze strojeniem kanałów satelitarnych, prosimy o skorzystanie z instrukcji strojenia kanałów satelitarnych lub o zapoznanie się z tym filmem:

    Jeśli strojenie nadal nie jest możliwe, prosimy o kontakt.