Jak rozwiązać problem z ciągłym ponownym uruchamianiem się telewizora Sony Android TV z 2020 r.
Jeśli klient, który nie używa HbbTV, doświadcza tego problemu mimo wypróbowania rozwiązania z tego artykułu, należy doradzić mu wyłączenie HbbTV.
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Czy posiadany telewizor Sony Android TV z 2020 r. nieustannie się restartuje?
Jeśli telewizor Sony z platformą Android TV nieustannie uruchamia się na nowo (wpadł w pętlę restartów), konieczne może być wymuszenie przywrócenia ustawień fabrycznych.
Problem z ciągłym ponownym uruchamianiem może wystąpić, gdy po aktualizacji wewnętrznego oprogramowania dojdzie do awarii oprogramowania i nie można przywrócić ustawień fabrycznych standardową metodą.
Jeśli telewizor zacznie nieustannie uruchamiać się na nowo, będzie wyświetlał następujący ekran początkowy:
Jak wymusić przywrócenie ustawień fabrycznych za pomocą przycisków na telewizorze
OSTRZEŻENIE: wymuszenie przywrócenia ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie z telewizora wszystkich własnych ustawień, w tym pobranych aplikacji, danych systemowych, wybranej kolejności kanałów i ustawień sieci bezprzewodowej. W przypadku modelu ZH8 usunięte zostaną ponadto Dane do demonstracji w sklepach przechowywane w pamięci wewnętrznej. Jeśli masz dostęp do menu telewizora, przywróć ustawienia fabryczne.
Przed wymuszaniem przywrócenia ustawień fabrycznych
- Wykonanie tej procedury może wymagać udziału dwóch osób.
- Umiejscowienie przycisków zależy od modelu telewizora.
- Jeśli dane aplikacji są zsynchronizowane z kontem Google™, po wymuszeniu przywrócenia ustawień fabrycznych można spróbować odzyskać niektóre dane aplikacji. Czynności wymagane do synchronizacji aplikacji zależą od zawartości menu telewizora:
- HOME → Ustawienia → Ustawienia urządzenia lub Konta i logowanie → Google → Wybierz synchronizowane aplikacje → Wybierz elementy do synchronizacji z kontem → Synchronizuj.
- HOME → Ustawienia → Google → Wybierz synchronizowane aplikacje (w grupie Synchronizuj) → Wybierz elementy do synchronizacji z kontem → Synchronizuj.
- HOME → Ustawienia → Osobiste → Google → Wybierz synchronizowane aplikacje (w grupie Synchronizuj) → Wybierz elementy do synchronizacji z kontem → Synchronizuj.
Jak wymusić przywrócenie ustawień fabrycznych
Najpierw sprawdź liczbę przycisków na telewizorze. Aby ustalić, gdzie znajdują się przyciski na telewizorze, skorzystaj z tego łącza.
- Tylko jeden przycisk na telewizorze: przycisk
(zasilania) znajduje się u dołu pośrodku lub po lewej stronie telewizora (patrząc od przodu).
- Trzy przyciski na telewizorze: przyciski znajdują się na jednym z boków lub z tyłu telewizora, zależnie od modelu.
Jeśli nie możesz odszukać przycisków na telewizorze, skorzystaj z instrukcji obsługi telewizora. Instrukcje są zamieszczone na stronie pomocy technicznej dla odpowiedniego modelu.
Wykonaj procedurę odpowiednią do liczby przycisków na telewizorze.
Typ A: telewizor z jednym przyciskiem
Typ B: telewizor z trzema przyciskami
Po wymuszeniu przywrócenia ustawień fabrycznych nie mogę nastawiać programów satelitarnych
Jeśli po przywróceniu ustawień fabrycznych występują problemy ze strojeniem kanałów satelitarnych, prosimy o skorzystanie z instrukcji strojenia kanałów satelitarnych lub o zapoznanie się z tym filmem:

Jeśli strojenie nadal nie jest możliwe, prosimy o kontakt.