Identyfikator artykułu : 00117269 / Ostatnia modyfikacja : 04.12.2020

Rozwiązywanie problemów (Android TV): jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania?

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Podczas używania telewizora mogą niespodziewanie wystąpić następujące zjawiska:

    • Nieprawidłowy obraz / brak obrazu / brak dźwięku z kanału telewizyjnego lub zewnętrznego urządzenia.
    • Brak dźwięku / zniekształcony dźwięk / zakłócenia / przerwy w dźwięku przy odtwarzaniu obrazu i dźwięku.
    • Nieprawidłowe wyświetlanie filmów, obrazów lub miniaturek / czarny ekran.
    • Nie działają funkcje odtwarzania z urządzeń USB, przesyłania obrazu na inne urządzenie lub kopii lustrzanej ekranu / brak możliwości odtwarzania.
    • Aplikacja działa niewłaściwie.

    W takiej sytuacji pomocna może się okazać następująca procedura:

    1. Uruchom ponownie telewizor.
      Więcej informacji można znaleźć w artykule Jak uruchomić ponownie (zresetować) platformę Android TV?.
    2. Jeśli do telewizora podłączone są urządzenia peryferyjne, odłącz je.
    3. Wyłącz telewizor i odłącz przewód zasilający od gniazdka sieci energetycznej.
      Po mniej więcej 2 minutach z powrotem podłącz przewód zasilający do gniazdka sieci energetycznej i włącz telewizor.
      UWAGI:
      • Jeśli telewizor jest podłączony do zewnętrznego dysku twardego, należy odłączyć dysk i ponowić próbę.
      • Pozostawienie telewizora z odłączonym przewodem zasilającym spowoduje zanik napięć panujących w telewizorze.
        W rezultacie zamiast niepotrzebnych danych i błędnych informacji w pamięci pojawią się domyślne wartości, co pozwoli na ponowne normalne użytkowanie telewizora.
         
    4. Jeśli używasz połączenia HDMI/MHL, a ekran staje się czarny lub obraz jest niewłaściwie wyświetlany, wypróbuj poniższe rozwiązania
      UWAGA: telewizor może nie obsługiwać połączenia MHL. Szczegółowych danych technicznych telewizora należy szukać w instrukcji obsługi. Instrukcje obsługi są dostępne w naszej witrynie pomocy technicznej
      • Odłącz przewód HDMI/MHL i z powrotem go podłącz.
      • Odłącz i z powrotem podłącz przewód zasilający podłączone urządzenie lub ponownie uruchom urządzenie.
    1. W razie wystąpienia nienormalnego obrazu lub dźwięku należy zresetować ustawienia Obraz lub Dźwięk.

      Ustawienia obrazu:

      1. Na pilocie naciśnij przycisk HOME.
      2. Wybierz opcję  Ustawienia.
      3. Dalsze kroki zależą od opcji w menu telewizora:
        • Wybierz opcje Obraz i dźwiękObrazResetuj ustawienia obrazu dla *StandardowyTak.
          * Nazwa ustawienia zależy od wybranego ustawienia Tryb obrazu.
        • Wybierz opcje Obraz i dźwiękObrazUstawienia zaawansowaneResetowanie.
        • Wybierz opcje EkranObrazUstawienia zaawansowaneResetowanie.
        • Wybierz opcje Ustawienia BRAVIARegulacje obrazuZaawansowaneResetowanie.

      Ustawienia dźwięku:

      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
      2. Wybierz opcję  Ustawienia.
      3. Dalsze kroki zależą od opcji w menu telewizora:
        • Wybierz opcje Obraz i dźwiękDźwiękResetowanieTak.
        • Wybierz opcje DźwiękDźwiękUstawienia zaawansowaneResetowanie.
        • Wybierz opcje Ustawienia BRAVIARegulacje dźwiękuZaawansowaneResetowanie.
    1. Aktualizacja oprogramowania to program aktualizacji obejmujący najważniejsze cechy i funkcje, aplikacje, poprawki błędów i ulepszenia funkcjonalne. Zalecamy podłączenie telewizora do Internetu i zmianę ustawienia Automatycznie sprawdzaj dostępność aktualizacji lub Automat. pobieranie oprogram. na Wł. Aktualizacje będą wówczas automatycznie pobierane do telewizora pozostającego w trybie czuwania. Dalsze informacje są podane w artykule Jak uzyskać automatyczną aktualizację oprogramowania.

      Serie X74xxH_X75xxH: te modele są zawsze aktualizowane automatycznie, bez możliwości zmiany tego ustawienia. Dalsze informacje zawiera artykuł Jak zaktualizować oprogramowanie telewizora Sony z platformą Android TV?

    UWAGI: