Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jak sprawdzić, czy przyczyną problemu jest pobrana aplikacja, i jak rozwiązać ten problem
Należy sprawdzić poniższe możliwości.
Jeśli telewizor BRAVIA nie działa prawidłowo, jego działanie może zakłócać pobrana aplikacja. Uruchom telewizor w trybie awaryjnym i sprawdź, czy problem wystąpi ponownie, gdy pobrana aplikacja będzie wyłączona.
Szczegółowe informacje o trybie awaryjnym i jego użyciu podano w następującym artykule.
Jak włączyć i wyłączyć tryb awaryjny?
UWAGA: Powiązane rozwiązania problemów: Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania? / Problemy z dźwiękiem i obrazem
- Pobierz z serwisu Google Play aktualizację aplikacji do najnowszej wersji.
- Użyj funkcji Wyczyść dane, wykonując poniższą procedurę.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- W kategorii TV wybierz opcję Aplikacje.
- Wybierz Uruchomione aplikacje lub Aplikacje systemowe.
- Wybierz aplikację sprawiającą problemy.
- Wybierz opcję Wyczyść dane, a następnie OK.
- Prześlij zapytanie, wykorzystując stronę internetową lub adres e-mail podane w PEŁNYM OPISIE odpowiedniej aplikacji.
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Google Play.
- Wybierz opcję Moje aplikacje.
- Wybierz aplikację, a następnie PEŁNY OPIS.
- Rozważ odinstalowanie aplikacji.
UWAGA: Powiązane rozwiązania problemów: Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania? / Problemy z dźwiękiem i obrazem