[Rozwiązane] Problemy z dźwiękiem w zwrotnym kanale audio (ARC) zestawu kina domowego po aktualizacji telewizora Sony z platformą Android TV (modele z lat 2016–2018) do wersji Android™ 8.0 Oreo™
Miło nam poinformować, że problem ten jest już rozwiązany. Jeśli zainstalowana jest wersja 6.5830 (Android 8.0 Oreo), prosimy o pobranie do telewizora najnowszego wewnętrznego oprogramowania:
- Telewizory Sony z platformą Android TV z 2016 r.: Serie XD70, XD75, XD80, SD80, XD83 i ZD9
- Telewizory Sony z platformą Android TV z 2017 r.: Serie XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94 i A1
- Telewizory Sony z platformą Android TV z 2018 r.: Serie XF75, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90 i AF8
Jeśli aktualizacja do wersji Oreo wykonywana jest po raz pierwszy, najnowsze wewnętrzne oprogramowanie zapewnia szereg zalet. W celu zapoznania się z pełną listą cech i zalet oraz pobrania tego oprogramowania wewnętrznego prosimy o odwiedzenie strony internetowej z opisem posiadanego telewizora.
Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Problem z odtwarzaniem dźwięku z systemem kina domowego poprzez Audio Return Channel (ARC) na Telewizorach Sony Android (modele 2016-2018) po aktualizacji Android™ 8.0 Oreo™
Zdajemy sobie sprawę, że mogą wystąpić problemy z dźwiękiem - poprzez port ARC podłączony do Sound Bar, odbiornika A/V lub systemu kina domowego - podczas włączania telewizora w trybie gotowości.
Nasi inżynierowie badają obecnie pierwotną przyczynę problemu. Aby być na bieżąco z informacjami, regularnie odwiedzaj lub dodawaj zakładki na tej stronie.
W międzyczasie proszę spróbować następujących obejść w kolejności numerycznej. Jeśli symptom(y) utrzymują się, zalecamy użycie następnego obejścia na liście.
UWAGA: Przed wykonaniem poniższych czynności należy ustawić priorytety systemu audio.
HOME] > [Ustawienia] > [Dźwięk] > [Ustalanie priorytetów systemu audio].
Obejście 1:
- Wyłączyć urządzenie audio za pomocą pilota audio
- Wyłącz telewizor za pomocą pilota do telewizora
- Włącz telewizor za pomocą pilota telewizora
UWAGA: Urządzenie audio włączy się automatycznie poprzez funkcję BRAVIA Sync (HDMI CEC).
Obejście 2:
- Zmień ustawienia głośników, wybierając kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Dźwięk] > [Głośniki] > [Głośniki] > [Głośniki TV].
- Wyłącz telewizor za pomocą pilota telewizora
- Włącz telewizor za pomocą pilota do telewizora
UWAGA: Ustawienia głośników zostaną automatycznie przełączone na [System audio] poprzez funkcję BRAVIA Sync (HDMI CEC).
Obejście 3:
- Włącz opcję sterowania BRAVIA Sync, wybierając kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Wejścia zewnętrzne] > [Ustawienia synchronizacji BRAVIA] > [Sterowanie synchronizacją BRAVIA].
- Wybierz opcję [Yes] (Tak), gdy wyświetlany jest komunikat [Remove recognized devices from the list] (Usuń rozpoznane urządzenia z listy).
UWAGA: Sterownik BRAVIA Sync zostanie wyłączony. - Wybierz ponownie sterowanie BRAVIA Sync, aby je włączyć
UWAGA: Ustawienia głośników zostaną automatycznie przełączone na [System audio].
Obejście 4:
- Proszę zresetować telewizor
Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie spowodowane niedogodności.