Identyfikator artykułu : 00175300 / Ostatnia modyfikacja : 04.10.2017

Po aktualizacji oprogramowania telewizor z platformą Android TV działa nieprawidłowo.

    1. W razie występowania opisanych poniżej problemów, w pierwszej kolejności należy wypróbować te procedury rozwiązań .

      • Regularnie występują przerwy w dźwięku
      • Telewizor przełącza się w tryb demonstracyjny
      • Przewodnik po programach nie pojawia się lub jest nieaktualny
      • Nie można dokonać nagrania (*)
      • Nagrane tytuły zniknęły z listy tytułów (*)

        (*) Funkcja nagrywania jest dostępna tylko w niektórych modelach oraz w niektórych krajach/regionach.


    2. Jeśli wykonanie czynności 1 nie wyeliminuje problemu lub jeśli występują inne problemy: Problem ten można spróbować rozwiązać, odłączając zasilanie lub przywracając ustawienia fabryczne. Spróbuj zresetować telewizor zgodnie z poniższym opisem. Resetowanie i przywracanie ustawień fabrycznych telewizora z platformą Android TV


    Przykłady problemów po aktualizacji:

    • Systematyczne uruchamianie się na nowo.
    • Telewizor nie włącza się.
    • Migająca kontrolka LED.
    • Występuje błąd sieci.
    • Nie są widoczne kanały.
    • Nie jest rozpoznawany podłączony dysk twardy.
    • W obrazie nagrywanym na zewnętrzny dysk twardy występują zakłócenia.
    • Brak dźwięku lub brak obrazu.
    • Pilot nie działa.
    • Telewizor zawiesza się.
    • Telewizor działa nieprawidłowo, niestabilnie itp.

      Jeśli problem pozostanie nierozwiązany pomimo zresetowania telewizora lub przywrócenia w nim ustawień fabrycznych, konieczna może być naprawa w serwisie.


     



    Do klientów, których problem pozostał nierozwiązany pomimo zresetowania telewizora:


    Uprzejmie prosimy o pomoc polegającą na udzieleniu odpowiedzi na poniższe pytanie.
    Przekazane odpowiedzi posłużą do doskonalenia naszych produktów i obsługi klienta.
    *Zgłoszenia pozostaną bez odpowiedzi. Dziękujemy za zrozumienie.