Identyfikator artykułu : 00121204 / Ostatnia modyfikacja : 12.03.2019

Brak dostępu do materiałów z serwisów internetowych w aplikacjach Google Play, Movies/TV (Filmy/telewizja), Music (Google Play), YouTube lub Games (Gry)

    Aplikacje te wymagają połączenia z Internetem oraz prawidłowych ustawień daty i godziny. Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy telewizor może łączyć się z Internetem i czy jest w nim nastawiona właściwa Data i godzina.

    Aby sprawdzić stan sieci:

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Pomoc i naciśnij przycisk Enter.
    3. Wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego i naciśnij przycisk Enter.

    Aby nastawić datę i godzinę:

    Jeśli telewizor Sony z platformą Android TV jest połączony z Internetem:

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia i naciśnij przycisk Enter.
    3. W kategorii Preferencje systemowe wybierz opcję Data i godzina, po czym naciśnij przycisk Enter.
    4. Ustaw opcję Automatyczna data i godzina na Włącz.
    5. Ustaw opcję Synchronizacja czasu na Użyj czasu dostarczonego przez sieć.

    Jeśli telewizor Sony z platformą Android TV nie jest połączony z Internetem:

    1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia i naciśnij przycisk Enter.
    3. W kategorii Preferencje systemowe wybierz opcję Data i godzina, po czym naciśnij przycisk Enter.
    4. Ustaw opcję Automatyczna data i godzina na Wył.
    5. Ręcznie wyreguluj ustawienia DataCzas.

    UWAGA: Niewłaściwe ustawienia daty i godziny mogą spowodować nieprawidłowe działanie następujących funkcji:

    • Wyszukiwanie / Wyszukiwanie głosowe
    • Komendy głosowe
    • Wygaszacz ekranu z efektownymi obrazami