Identyfikator artykułu : 00117269 / Ostatnia modyfikacja : 29.05.2019

Rozwiązywanie problemów (Android TV): Jakie zalety ma restartowanie telewizora i aktualizowanie oprogramowania? / Problemy z dźwiękiem i obrazem

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Jeśli podczas użytkowania telewizora wystąpi nieoczekiwany objaw lub sytuacja wymieniona poniżej, pomocna może się okazać następująca procedura.

Objaw:

  • Nieprawidłowy obraz / brak obrazu / brak dźwięku z kanału telewizyjnego lub zewnętrznego urządzenia
  • Brak dźwięku / zniekształcony dźwięk / zakłócenia / przerwy w dźwięku przy odtwarzaniu obrazu i dźwięku
  • Nieprawidłowe wyświetlanie filmów, obrazów lub miniaturek / czarny ekran
  • Nie działają funkcje odtwarzania z urządzeń USB, przesyłania obrazu na inne urządzenie lub kopii lustrzanej ekranu / brak możliwości odtwarzania
  • Aplikacja działa niewłaściwie.

Rozwiązanie:

  1. Uruchom ponownie telewizor.
    Więcej informacji można znaleźć w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” poniżej.
    Jak uruchomić ponownie (zresetować) platformę Android TV?
  2. Jeśli do telewizora podłączone są urządzenia peryferyjne, odłącz je.
  3. Wyłącz telewizor i odłącz przewód zasilający od gniazdka sieci energetycznej.
    Odczekaj około 2 minut, po czym z powrotem podłącz przewód zasilający do gniazdka sieci energetycznej i włącz telewizor.
    UWAGA:
    • Jeśli telewizor BRAVIA jest podłączony do zewnętrznego dysku twardego, należy go odłączyć i ponowić próbę.
    • Pozostawienie telewizora z odłączonym przewodem zasilającym spowoduje zanik napięć panujących w telewizorze.
      W rezultacie zamiast niepotrzebnych danych i błędnych informacji w pamięci pojawią się domyślne wartości, co pozwoli na ponowne normalne użytkowanie telewizora.
       
  4. Jeśli przy połączeniu HDMI/MHL ekran pozostaje czarny lub wyświetlany jest nieprawidłowy obraz, można wypróbować poniższe rozwiązania.
    UWAGA: Telewizor może nie obsługiwać połączeń MHL. Szczegółowych danych technicznych telewizora należy szukać w instrukcji obsługi.
    • Odłącz i z powrotem podłącz przewód HDMI/MHL.
    • Odłącz i z powrotem podłącz przewód zasilający podłączonego urządzenia lub ponownie uruchom urządzenie.

       
  5. W razie wystąpienia nienormalnego obrazu lub dźwięku należy zresetować ustawienia obrazu lub dźwięku.
     
    • Ustawienia obrazu:
      HOME > Ustawienia* > Telewizor - Wyświetlanie > Obraz > Ustawienia zaawansowane > Zresetuj
    • Ustawienia dźwięku:
      HOME > Ustawienia* > Telewizor - Dźwięk > Dźwięk > Ustawienia zaawansowane > Zresetuj
  6. Aktualizacja oprogramowania to program aktualizacji, w ramach którego dodawane są nowe funkcje i usuwane błędy.

    Zalecamy podłączenie telewizora BRAVIA do Internetu i zmianę ustawienia Automat. pobieranie oprogram. na Wł. Aktualizacje są pobierane automatycznie, gdy telewizor pozostaje w trybie czuwania.
    Więcej informacji można znaleźć w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” poniżej.
    Jak uzyskać automatyczną aktualizację oprogramowania.

UWAGA: