Identyfikator artykułu : 00162906 / Ostatnia modyfikacja : 18.04.2023Drukowanie

Pilot nie reaguje na polecenia głosowe

    Przed dalszym diagnozowaniem problemu należy sprawdzić, czy w prawym górnym rogu pilota umieszczony jest znak mikrofonu. Piloty z funkcją rozpoznawania głosu noszą pokazane poniżej oznaczenie.

    Obraz

    • [A] Telewizory z platformą Android TV z 2015 r.: Typ A (pilot z panelem dotykowym obsługujący rozpoznawanie głosu)
    • [B] Telewizory z platformą Android TV z 2016 r. (lub później): Typ B (pilot obsługujący rozpoznawanie głosu)

     


    Jeśli funkcja rozpoznawania głosu nie działa, mimo że pilot obsługuje funkcję rozpoznawania głosu, należy sprawdzić poniższe elementy.

    1. Do użycia funkcji rozpoznawania głosu potrzebne jest połączenie z Internetem.

      Sprawdź, czy telewizor może łączyć się z Internetem, wykonując w tym celu poniższe czynności.

      1. Naciśnij przycisk HOME na pilocie dostarczonym w zestawie.
      2. Wybierz opcję Ustawienia.
      3. W kategorii SIEĆ I AKCESORIA wybierz opcję Sieć.
      4. W kategorii Sieć wybierz opcję Ustawienia zaawansowane.
      5. Wybierz opcję Stan sieci.
      6. Wybierz opcję Sprawdź połączenie.
         
    2. Aby pilot zaczął działać, trzeba go sparować z telewizorem z platformą Android TV.

      Sposób parowania zależy od rodzaju pilota. Sprawdź na ilustracjach powyżej typ używanego pilota (A lub B).
       
    3. Mów prosto do mikrofonu wbudowanego w górną część pilota. Przybliż mikrofon do ust lub mów głośno i wyraźnie.

      Obraz

      [C] Umiejscowienie mikrofonu (zdjęcie przedstawia pilot typu A — z panelem dotykowym)

    4. Nie gwarantuje się działania funkcji rozpoznawania głosu w każdych warunkach.

      • Dostępne są dodatkowe informacje o różnych okolicznościach, w których pole wyszukiwania nie pojawia się pomimo naciśnięcia przycisku Microphone (Mikrofon) na  pilocie z panelem dotykowym .

    UWAGA: W przypadku telewizorów, które nie są dostarczane z pokazanym powyżej pilotem, dostępne są dwie alternatywy dla funkcji rozpoznawania głosu.

    1. Użycie klawiatury ekranowej.
    2. Użycie wymienionych poniżej aplikacji zainstalowanych na urządzeniu mobilnym lub tablecie:

      UWAGA: W takim przypadku konieczne jest podłączenie smartfona lub tabletu do sieci, do której podłączony jest telewizor.