W głównym menu pojawia się komunikat „Brak dostępu do Internetu. Sprawdź połączenie z siecią”
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Ten komunikat pojawia się w głównym menu, gdy telewizor nie jest podłączony do Internetu lub gdy używana jest funkcja Obraz w obrazie.
UWAGA: dostępność funkcji Obraz w obrazie zależy od modelu. Prosimy o zapoznanie się z danymi technicznymi produktu.
Komunikaty pojawiające się w menu głównym
W zależności od stanu połączenia telewizora z Internetem szczegóły komunikatu zmieniają się w następujący sposób:
- „Brak dostępu do Internetu” = telewizor nigdy nie był podłączony do Internetu
- „Brak połączenia z siecią Wi-Fi” = telewizor nie może połączyć się z siecią Wi-Fi
- „Niepodłączony Ethernet” = telewizor nie może połączyć się z siecią przez przewód LAN
- Kiedy telewizor pracuje w trybie Obraz w obrazie, są dwie możliwości:
- Wyświetlana jest nazwa programu
- Wyświetlana jest nazwa wejścia (i ewentualne informacje o urządzeniu)
UWAGA: komunikat o braku połączenia telewizora z Internetem można doraźnie ukryć, wybierając [ZAMKNIJ]. Komunikat ten będzie się jednak pojawiał dotąd, aż telewizor zostanie połączony z Internetem.
Przykładowe zrzuty ekranu